Elisabetin kuolinsyy kerrottiin
Lääkäreiden mukaan hän kuoli "vanhuuteen". Tosin minäkin olisin voinut tuon ilmoittaa...
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/0aa75950-db67-462c-aa68-d1818…
Kommentit (99)
Vanhuuteen ei voi kuolla vaan jokin elin pettää. Mikä elin petti ja miten kauan siinä meni jne?
Minä kyllä veikkaan että kuoli sydämen pysähtymiseen.
Mitenkäs hän sitten kaksi päivää aikaisemmin oli niin paljon nuorempi että pystyi vielä tehtäviäänkin hoitamaan?
Itse epäilen aivoinfarktia kun hänen tilansa romahti niin nopeasti. Vanhuus ei tule 96-vuotiaalle yllättäen ja yhtäkkiä.
Olen huomannut että viimeisen 5 vuoden aikana on vaiettu julkkisten kuolinsyistä. Tästä oli joskus ketjukin.🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien sydän pysähtyy kun kuolee ei se ole mikään kuolinsyy.
Eivät ne varmaan koskaan kerro todellista syytä julkisuuteen, mutta toivottavasti kuningas Charles pohtii vakavasti lääkäreiden vaihtamista. Kahdessa päivässä työkunnosta hautaan on käsittämätöntä ihmiselle jolla on käytössään yksi maailman parhaimmista terveydenhuollosta.
Jos useampi elin oli loppuunkulunut niin vaikea sanoa minkä hajoaminen sen kuoleman aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei välttämättä. voi olla aivokuollut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs hän sitten kaksi päivää aikaisemmin oli niin paljon nuorempi että pystyi vielä tehtäviäänkin hoitamaan?
Itse epäilen aivoinfarktia kun hänen tilansa romahti niin nopeasti. Vanhuus ei tule 96-vuotiaalle yllättäen ja yhtäkkiä.
Voi luoja. Mistähän päättelit, että tila ei heikentynyt jo aiemmin. Kuningatar on joutunut viime vuosina perumaan useita työtehtäviä terveyden heikentyessä ja pääministerin tapaaminenkin siirrettiin Skotlantiin, koska ei voinut matkustaa heikon terveyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos useampi elin oli loppuunkulunut niin vaikea sanoa minkä hajoaminen sen kuoleman aiheutti.
Joo sitä varten pitää tehdä ruumiinavaus kuten minun mummolle.
Onhan hänellä voinut olla jokin sairaus, kun tila niin äkkiä heikkeni.
No olinhan sillä varmasti yhtä sun toista vaivaa mut pitää kuolla kuin mahtava kuningatar taudit peitellen vai rauhallisesti nukkuessa. Oishan se kun ilmoitettaisiin kuningatar kuoli hirveissä kärsimyksissä oksennus ja paska lensi. Yllättäen kaikki kuolee rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien elinten toiminta loppuu lopulta. Eli kuolinsyy ei voi olla elinperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Mistähän päättelit, että tila ei heikentynyt jo aiemmin. Kuningatar on joutunut viime vuosina perumaan useita työtehtäviä terveyden heikentyessä ja pääministerin tapaaminenkin siirrettiin Skotlantiin, koska ei voinut matkustaa heikon terveyden vuoksi.
Tilan heikkeneminen uutisoitiin, ja tuli kiire saada perheenjäsenet paikalle.
Ruumiinavausta ei tietenkään tehty eikä tehdä, vaikka siitä olisi löytynyt todellinen syy.
Lääkäreiden mukaan ainakin raajoen verenkierrossa ollut ongelmaa pidempään. Rauha hänen muistolleen. Kuulemma corgitkin valvoivat loppuun saakka vuoteen vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sitä varten pitää tehdä ruumiinavaus kuten minun mummolle.
Niin tehtiin minunkin mummolle ja siellä oli kolme elintä pettänyt. Ei pystytty sanomaan mikä niistä meni ensin ja mikä viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne varmaan koskaan kerro todellista syytä julkisuuteen, mutta toivottavasti kuningas Charles pohtii vakavasti lääkäreiden vaihtamista. Kahdessa päivässä työkunnosta hautaan on käsittämätöntä ihmiselle jolla on käytössään yksi maailman parhaimmista terveydenhuollosta.
Ehkä sun kannattaisi opetella perusasioita vanhenemisesta. Se, että on jaksanut lyhyen tapaamisen ei tarkoita että on kunnossa.
96-vuotias voi kuolla koska tahansa ihan vaan perussairauksiensa pahennuttua ja se ei ole lääkäreiden vika. Katson kun sellaista lääkäriä ei ole vielä tullut, joka tekisi ihmisestä kuolemattoman.
No mitä ihmettä! Vanhuus ei ole kuolinsyy.