Mitä mieltä olette korkeamoraalisesta naisesta, joka vaatii kuukausien yhdessäoloa ennen seksiä?
Jos nainen on kaunis ja on korkeamoraalinen kaikille miehille, se olisi unelmanainen miehelle. Tällöin kovin moni muukaan mies ei ole dippailut naista aiemmin ja on helpompi luottaa naiseen suhteessa. Toisaalta on suuri riski, ettei suhde lopulta edes etene intiimitasolle.
Kommentit (145)
Tämä olisi ollut minulle unelma viimeisessä suhteessa, jossa naista olisi välittömästi pitänyt olla pumppaamassa ja kun ei heti onnistunut niin siitä alkoi passiivisagressiivinen kaunan kanto ja kiristys, jossa loppui kaikki läheisyys kun ei seksiä saanut.
Se tarkoittaa vain sitä, että mies ei ole seksuaalisesti haluttava, mutta sillä on jotain muita ominaisuuksia kuin persoona itse, esimerkiksi paljon rahaa tai statusta jota voi käyttää johonkin. Seksiä ei ole tulossa parisuhteessakaan minkään muun ohella, mutta saat maksaa kaiken.
En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.
Itse odottaisin 1kk max, jos ei ole seksiä niin loppuu tapailut siihen. Tehkää muut mitä huvittaa, mutta joku pihtailu nykyaikana on lapsellista pelleilyä, ei kiitos.
Itse haluan testata seksuaalisen yhteensopivaisuuden heti alussa. Olen ollut pari kertaa suhteessa ja aina ne ovat alkaneet siitä, että ekana iltana on menty sänkyyn. Niinpä odotan, että näin tapahtuisi nytkin, jos löytäisin jonkun ja alettais seurustella. En tod. alkaisi odottaa kuukautta tai paria kk ennen sänkyyn menoa. Ei siinä olisi mitään järkeä. Kun sänkyyn on tarkoitus mennä kuitenkin, niin ei ole mitään järkeä odottaa.
Ei ole ok jos ei olla enää teini-iässä.
Jos et itse halua odottaa, sitten lopetat suhteen ja etsit sellaisen, joka haluaa seksiä nopeasti. Ei saa alkaa vaatia tai urputtaa asiasta. Naisen taas tulee etsiä mies, joka haluaa myös odottaa. Voi olla uskonnosta lähtevä halu odottaa. Voi myös olla, että tarvitsee syviä tunteita, jotta haluaa seksiä. Osalla seksihaluja ei ole ennen kuin tuntee toisen hyvin ja on jo tunteita. Osalla taas seksihalut kovat vaikkei tunteita niin olisikaan. Ei tämän asian pitäisi vaikea olla.
mun mielestä odottaminen on hyvä asia, jos tyyppi vain seksin perässä se ei jaksa odottaa ja häipyy. myös aika selvittää ,minkä tyyppinen ihminen tuleva kumppani on ,eli välttyy ikäviltä draamoilta kun on vähän nirso.
Mitä aikaisemmin seksin aloittaa niin sitä pidempään siitä voi nauttia. N23
Ok käytöstä nuorelta kokemattomalta tytöltä.
Jos on kokemusta seksistä, niin hiukan erikoista odottaa pitäkään.
Jokainen normaali aikuinen haluaa aloittaa intiimielämän kohtuullisen nopeasti, jos on kiinnostava suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aikaisemmin seksin aloittaa niin sitä pidempään siitä voi nauttia. N23
Oletko ihan varma? Kyllä autokin kuluu käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok jos ei olla enää teini-iässä.
Miksi teini-iässä olisi o.k.? Kannattaa nussia aina kun tekee mieli. Nauttiminen on parempi vaihtoehto kuin pidättely.
No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Korkeamoraalinen :D
Uusi kiertoilmaisu " ei ole kemiaa" tilalle.
Moraalitonta on pettää tai tehdä jotain muuta mikä vahingoittaa toista ihmistä henkisesti tai fyysisesti. Kahden ihmisen yhteisestä sopimuksesta harjoitettu seksi ei ole millään tavalla moraalitonta.
Vierailija kirjoitti:
No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.
Kuitenkin olisit ihan innoissasi sellaisen kanssa jos mahdollisuus tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse sitten pillujuna?
Parin vuoden seurustelu ennen kihlausta ja siitä pari vuotta avioliittoon, niin sitten voi sitä seksiäkin harkita.