Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petaatteko vuoteenne joka aamu vaikka olisitte yksin kotona?

Vierailija
28.09.2022 |

Päiväpeitto ja muutama koristetyyny? Mä olen alkanut luistamaan petaamisesta. Vain silloin kun tiedän vieraita tulevan, laitan päiväpeiton. Jos laiskottaa kovin, vedän vain makuuhuoneen oven kiinni, ei sinne kukaan kurki.
Kuinka te muut?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelaan. Koira ottaa usein päiväunet sängyllä enkä halua, että oleilee petivaatteissa. Yöllä ei tule sänkyyn.

Vierailija
102/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, anteeksi. Lukion jälkeen olin töissä paikkakunnan laskettelukeskuksessa niinkuin kaikki muutkin ikäiseni tytöt.

Petasin satoja vuoteita ja muistan miten sormenpäät kuivuivat lähes nahattomiksi. Myös huulet ja kasvojen iho kuivuivat.

Vaikka puhtaat tilavaatteet ovat ihania, niin silti  nykyään  itse hotellissa yöpyessäni muistan kiitollisuudella siivoojaa, joka on minulle vuoteen sijannut.

Vielä ohiksen ohiksena: Minua hävetti ne siivoustyön jäljet jotka me siivoojat  jouduimme jättämään.

En nyt muista montako huonetta kylpuhuoneineen piti saada siivottua tunnissa, mutta  luvattoman  liian paljon se oli. 

Olisimme halunneet siivota paremmin mutta meillä ei ollut aikaa eikä mahdoillisuutta.

"Hop hop, vieläkö te olette siinä? Asiakkaat tulevat jo kolmoseen. Kuka menee ottamaan uima-allas puolen, on tilattu jo puolen tunnin päähän... Ne ranskalaiset kymppimökissä eivät tiedä miten vessa vedetään, äkkiä joku neuvomaan, englannintaito ei nyt riitä...jne".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, anteeksi. Lukion jälkeen olin töissä paikkakunnan laskettelukeskuksessa niinkuin kaikki muutkin ikäiseni tytöt.

Petasin satoja vuoteita ja muistan miten sormenpäät kuivuivat lähes nahattomiksi. Myös huulet ja kasvojen iho kuivuivat.

Vaikka puhtaat tilavaatteet ovat ihania, niin silti  nykyään  itse hotellissa yöpyessäni muistan kiitollisuudella siivoojaa, joka on minulle vuoteen sijannut.

Vielä ohiksen ohiksena: Minua hävetti ne siivoustyön jäljet jotka me siivoojat  jouduimme jättämään.

En nyt muista montako huonetta kylpuhuoneineen piti saada siivottua tunnissa, mutta  luvattoman  liian paljon se oli. 

Olisimme halunneet siivota paremmin mutta meillä ei ollut aikaa eikä mahdoillisuutta.

"Hop hop, vieläkö te olette siinä? Asiakkaat tulevat jo kolmoseen. Kuka menee ottamaan uima-allas puolen, on tilattu jo puolen tunnin päähän... Ne ranskalaiset kymppimökissä eivät tiedä miten vessa vedetään, äkkiä joku neuvomaan, englannintaito ei nyt riitä...jne".[/quo

Tehän saitte kuitenkin palkan työstänne, vai mitä?  Ja ilman mitään koulutusta, kuten tekstistäsi päättelin.

Vierailija
104/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis kyllä mieleenkään😅 ainoastaan jos vieraita. Kaikkea sitä ihminen keksiikin päivänsä täyttämään.

Vierailija
105/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaan joka päivä. Näyttää paljon siistimmältä kun on pedattu, ei siinä kauan mene.

Vierailija
106/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina.

Vierailija
107/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölypunkit tykkää pedatuista sängyistä.

Vierailija
108/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petaa. Jos satunnaisesti joku ihminen pistäytyy kylässä, niin ei haittaa. Asettelen petin kuitenkin siistiksi, oion lakanat jne. Jos on kutsut tms., niin silloin petaan petit nätiksi. Pidän makuuhuoneet muutenkin siisteinä, enkä usko, että joku saa trauman jos näkee petin ilman päiväpeitettä. Makuuhuoneissa ei oleskella päiväsaikaan ja ovet voi aina sulkea. Kun lähdetään kotoa pois vaikka lomalle, niin silloin petaan petit.

Vierailija
109/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petaan aina aamupalan jälkeen. Olen ostanut oikein upean päiväpeitteen ja kauniit tyynyt. Koska olemme jo iäkkäitä , tulee sillä päivisinkin lekoteltua.

Makuuhuone on myöskin raikas ja kaikin puolin kaunis, sekä päiväpeite laadukas, että sen voi usein pestä koneessa.

Vierailija
110/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asun ja en petaa. Petasin silloin, kun oli vielä kissa. Nyt vain, jos tulee ihmisiä kylään tai on siivouspäivä. Petivaatteet tuulettuukin paremmin. Sänkyähän ei saisi koskaan pedatakaan heti heräämisen jälkeen. Kaikki yön hiki jää sinne muhimaan. 

Vierailija
111/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että päiväpeitteitä ei enää juuri käytetä. Meillä on muhkea paripeitto ja kaunis pussilakana + tyynyliinat. Petaaminen on helppoa - vetää vain peiton suoraksi ja laittaa tuplatyynyt päälle.

Vierailija
112/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössä petasin, kaksiossa en aina jaksa. Makuuhuone on vain nukkumaluolani ja oven voi sulkea. 

Vierailija
113/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin petaajat eivät ole parempia ihmisiä. 

Vierailija
114/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koristetyynyjä en edes omista. Päiväpeitto minulla on kaapissa; sängyn päällä se on ollut viimeksi joskus vuosia sitten. Makuuhuoneeni on pieni, eikä siellä tehdä muuta kuin nukutaan ja harrastetaan seksiä. Vieraat eivät siis koskaan näe petaamatonta sänkyäni.

Vierailija
115/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän vuoteen mahdollisimman auki jotta kuivuu yön hikoilut ja tuulettuu paremmin.

Vierailija
116/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aamutoimet ja petaan sen jälkeen ja vain siitä syystä, ettei kissa suostu menemään petaamattoman sängyn päälle. Koettelee tassuilla sänkyä, muttei mene...

Vierailija
117/119 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petaa.

Unohdan petaamisen kun jätän sängyn tuulettumaan heräämisen jälkeen..

Vierailija
118/119 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hikoilevia ihmisiä täällä on 🙄

Vierailija
119/119 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hikoilevia ihmisiä täällä on 🙄

Minä hikoilen vaihdevuosien vuoksi ja vuodevaatteet vaihdetaan kerran viikossa.

Meillä ei pedata vuodetta päiväksi umpeen vaan jätetään todellakin tuulettumaan.

Vuodevaatteet pudistellaan joka ilta ulkona ennen nukkumaan menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme