Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla kun jaloista lähtee kaikki voimat?

Vierailija
28.08.2023 |

Siis täysin kantamattomat jalat päivittäin ainakin muutaman tunnin? Myös kovaa hermosärkyä jaloissa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua sun 160kg elopainosta .

Vierailija
2/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hermopinne? Tai lihasjumi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuropatia ? Onko sinulla diabetes?

Vierailija
4/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute

Vierailija
5/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan jälkkäri.

Vierailija
6/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskias?

Vierailija
7/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
8/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää, minulla välillä samaa, ei päivittäin kuitenkaan. Tuntuu kuin kävelisi tiiliskivet kenkinä. Eikä ole ylipainoa ja ikää 30v.

Vierailija
9/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkäriin

Vierailija
10/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuropatia aiheuttaa, jos kerran hermosärkyäkin.

Vierailija
11/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumin puute.

Mulla toi tuntuu juurikin ensiksi jaloissa voimattomuutena ja levottomat jalat -tunnetta. Aloin taas syömään säännöllisesti Magnesia Puru Sitraattia. Ohjeen mukaan saa ottaa kolme päivässä, mutta itse herkkävatsaisena kestän vain yhden. Mutta tuo yksikin joka ilta otettuna auttaa jalkoja.

Vierailija
12/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ei diabetesta, reuma-tai sidekudossairautta, ei neuropatiaa, ei anemiaa. Enmg normaali. Jalat on kuin betoniin valettu, raskaat ja kipeät. Entinen liikunnallinen elämä on vaihtunut parin tuhannen askeleen päivässä väkisinköpöttelyyn, kun jalat ei kanna. En pysty kyllä nostamaankaan mitään ilman ongelmia, kädet väsyy ja saan usein jäätävän päänsäryn.

Töiden jälkeen olen niin poikki ja kipeä, että en jaksa muuta kuin maata sohvalla.

Tiedän, että en ole ainoa.

Vierailija
13/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magnesiumin puute.

Mulla toi tuntuu juurikin ensiksi jaloissa voimattomuutena ja levottomat jalat -tunnetta. Aloin taas syömään säännöllisesti Magnesia Puru Sitraattia. Ohjeen mukaan saa ottaa kolme päivässä, mutta itse herkkävatsaisena kestän vain yhden. Mutta tuo yksikin joka ilta otettuna auttaa jalkoja.

Mulla oli sama! Kysyin baarissa naisilta (ihan totta!), et mikä auttais, kun kompuroin kävelylenkin loppuvaiheessa. Vast. banaani. Söin aina yhden, ei auttanut. Mietin, et pitäskö mun olla joku apina? (vetää koko terttu). Luin, et mitä siinä banaanissa sitten on - Magnesiumia. Rupesin syömään niitä tabletteina - auttoi!

Nyt unohtui Mg-tabletit ottamatta, niin eipäs sitä kompurointia enää tullutkaan! (jotain muutakin siinä oli; otan sen illalla, en enää ihan joka ilta (piimälasillisen kanssa).

Vierailija
14/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkas se sinun BMI olikaan? Ei jalatkaan jaksa loputtoman painon alla ikuisuuksiin.

Vierailija
15/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilparauhasessa häikkää. Labrat pyydettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän