Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?
Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.
Miten pienet kädet liittyvät aiheeseen? Kyse oli teosta.
Deittimuija toi ensitreffeille mukaan äitinsä ja lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies laittoi viestin että onkin Mäkkärissä, meidän piti tavata kahvilassa. Kun menin Mäkkäriin mies istui siellä naama majoneesissa ja tiedustelin tulisiko syötyään kanssa kahvilaan, kun en pidä Mäkkärin kahvista. Mies alkoi sitten ilkeillä silmät häijysti kiiluen "no voi voi, eikö prinsessa saanut nyt lattea".
Älytöntä kun Mäkissä kuitenkin on myynnissä jääkahveja! En halunnut sellaista, vaan tavallisen mustan kahvin maidolla.
Mäkkäristä saa kyllä tavallista mustaa kahvia ja maidollakin. Ymmärrän silti tilanteen, kyllähän tuo mies oli lapsellinen ääliö. Mäkkäriin ehtii myöhemmin, kahville mennään kahvilaan, ellei sovita erikseen että juodaan kahvit mäkkärissä tai Burger Kingissä.
Tiedän mutta kun se Mäkkärin kahvi ei hivele makuhermoja.
Mies vitsaili siitä että potkaisisi kissaani.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.
Ääliöt on siitä hyviä, että ne paljastuvat viiden sekunnin sisään tapaamisesta. Ei tarvi tuhlata aikaa.
ewww kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tokaisi heti kättelyssä että sun kissathan sitten lähtee, kun alamme tapailla vakituisesti.
No ei lähteneet kissat eikä tullut toisia treffejä.Oikeasti? Mistä näitä kisaavihaajia sikiää, en itse pahemmin välitä koirista, mutta ei tulisi mieleenkään mennä moista vaatimaan!
Kissavihaajia on tullut vastaan. Heidän kanssa juttu ei edennyt. Itse olen sietänyt koiraa vaikken tykkää koirista.
Ja tähän liittyen miksi tuntuu et on luvallisempaa sanoa ettei tykkää kissoista kuin koirista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.
No saa kuvauksesta sellaisen käsityksen, ettei mies harrastanut mitään sellaista ruumiinkulttuuria, jossa olisi kehittynyt litteämpi vatsa ja isommat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ehditty tapaamaan, mutta kertoi omaavansa 170cm/39kg mitat ja kun kysyin, että miksi painaa noin vähän ja onko yrittänyt nostaa painoa niin ei vastannut noihin mitään.
Tuon lisäksi vaikutti jotenkin epävakaalta ja pommitti viesteillä niin paljon, että sai jopa epätoivoisen ikisinkkumiehen laittamaan pelin poikki.
Mulla aika samanlainen läppä. Olin 4v täysin sinkkuna ja mietin, jos yrittäis alottaa jotain uutta, mutta olin tyytyväinen silti elämääni ilman naista, koska totuin olemaan yksin ja ajattelin, että on varmasti vaikeaa alottaa taas kaikki alusta. Tapasin upean naisen ja oli todella jees. Sanoin hänelle, että alotetaan rauhallisesti, kun molemmilla ikää jo 40v ja lapsetkin molemmilla on aikuisia ja oma lapsi oli armeijassa ja teki muuttoa omaan kotiin jne. Hänen lapsi oli muuttanut omaan kotiin ja oltiin täysin vapaita. Oltiin oltu joku 1kk, kun kaikki pamahti käsiin. Alko tulla viestejä niin sairaasti ettei mitään järkeä. Alko syyttää mua pettämisestä ja polttaa asuntoni, jos joku toinen nainen on luonani. Sanoin, että olen kaupassa. Sitten aamulla, kun lähdin töihin, niin se nainen oli kirjaimellisesti pusikon takana kyttäämässä menenkö töihin. Olin mitvit. Sanoin etten jatka tätä ns suhdetta. Ei hyväksynyt, Sain yhden päivän aika 200 viestiä missä eka rakasti minua ja yhtäkkiä vihasi minua ja uhkasi tappaa minut ja lapseni jne jne ja taas rakasti ja itki jne jne.
Kun hän kertoi ns suhteen alussa exästään, että oli hullu ja väkivaltainen, niin en usko enää. Mä uskon, että se äijä pakkas kamat ja häipy ettei sille käy mitään.
Monikohan palstan miehiä haukkuvista naisistakin on tällaisia. Kun se mies vaan yhtäkkiä lähti eikä yhtään kyllä tiedä että miksi, narsistinen sika oli.
Opiskelin akateemista alaa ja olin kesätöissä, treffimies tehdastyössä (eli sillä hetkellä tienasi varmasti 2x omat tuloni). Alkoi ensimmäisillä treffeillä vängätä palkkaani ja "paljonko tienaan kun valmistun". Kertoi että olisi voinut koska vaan tienata yhtä paljon muttei _halunnut_ mennä yliopistoon, mielummin peruskoulupohjalta tehtaaseen koska niin sai rahaa heti. Vänkäsi tarkkaa tulevaa tulotasoani varmaan puoli tuntia, sellaisella katkeralla elämä on epäreilua-meiningillä. Minulla oli nälkä, ehdotin että mennään syömään, mies lupasi tarjota (olisin maksanut omat ruokani). Osti _yhden_ pienen alkupala-kevätrullan molemmille ja alleviivasi koko ruokailun ajan sitä, ettei sitten jatkossa ikinä syö ravintoloissa. Kaljaa (monikossa) kuitenkin otti (joka maksoi kevätrullaa enemmän). Jäi niin outo kuva, etten toiste lähtenyt vaikka kyseli monesti.
Tässä myös hyvä esimerkki siitä, miksi akateemiset naiset harvemmin deittailee tehdastyöläisiä. Ei ole nirsoilua vaan maailmat ei lainkaan natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saa kuvauksesta sellaisen käsityksen, ettei mies harrastanut mitään sellaista ruumiinkulttuuria, jossa olisi kehittynyt litteämpi vatsa ja isommat kädet.
Nyt oli puhe käsistä, eikä käsivarsista. Käsien koon määrittelee genetiikka, eikä mikään määrä hauiskääntöjä tee kämmenistä isompia.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä surullinen tapaus, mutta:
Nainen kertoi heti ensimmäisillä treffeillä että kärsii vakavasta masennuksesta, käy terapiassa ja syö mielialalääkkeitä.
En halunnut toisia treffejä, hänen elämäntilanteensa huoletti liikaa. Vetosin tekosyynä siihen että "ei ollut kemiaa"....
Viisas ratkaisu. Ei kannata sekaantua tuollaiseen jolla eiole elämän peruspalikat kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yleensä se kun deitti ilmaantuu paikalle reippaasti tukevammassa kunnossa kuin kuvissaan.
Miehillä "red flagit" on näitä "nainen olikin lihava" -tyylisiä, kun taas naisilla voi olla "mies kertoi hakanneensa exänsä sairaalakuntoon"...
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi minua kahville ja ilmoitti, ettei hän sitten aio maksaa minun osuutta. Juu ei tarvitse, kiitos hei :D
Mun mielestä ensitreffeillä kumpikin maksaa omat ruokansa, ellei sitten jompikumpi ole nimenomaan sanonut tarjoavansa.
Kävin treffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi, että hän on elämänsä aikana muuttanut 20 kertaa joko työpaikan vaihtumisen tai perhetilanteen muuttumisen vuoksi. Minusta se on kummallisen usein. Jos hän on vaikka ikävuosina 0-20 muuttanut 5 kertaa, niin sillik hän on 19 vuoden aikana muuttanut 15 kertaa, eli keskimäärin alle 2v pysynyt samassa osoitteessa. Sitten kun minä sanoin, että minä en halua koskaan muuttaa avoliittoon vastasi tämä mies, että hän taas on sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä.
Sitten eräs toinen mies sanoi minulle, 5"mä olen sitten parisuhteessa sellainen, että haluan tavata joja päivä ".
Nämä jutut olivat Red flageja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yleensä se kun deitti ilmaantuu paikalle reippaasti tukevammassa kunnossa kuin kuvissaan.
Miehillä "red flagit" on näitä "nainen olikin lihava" -tyylisiä, kun taas naisilla voi olla "mies kertoi hakanneensa exänsä sairaalakuntoon"...
Tuossa aiemmassa kommentissa naisen red flag oli "tynnyrivatsa ja pienet kätöset"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.
Tuo mieshän käyttäytyi todella ritarillisesti. Itse olisin miehenä ilman muuta olettanut, että maksat omat ruokasi.
Minusta tuossa ei ole pointti se, maksaako mies vai ei, vaan outo käytös. Hän aiheutti kiusallisen, omituisen tilanteen. Tulee mieleen, ettei ole ihan normaali. Ainakaan ei ole mikään erityinen seuramies. Jos ihminen on kiusallista seuraa, ei tule toisia treffejä.
6
EriEi tuo käytös outoa ole, mutta kömpelöä toki. Moni mies pelkää, että nainen skitsoilee, jos mies tarjoutuu maksamaan. Itse olen naisena näissä tilanteissa hymyillyt kauniisti ja maksanut itse - koko laskun 😏
Sillä saa fiksun miehen hämilleen. Jos mies on tilanteessa voitonriemuinen, niin toisia treffejä ei tule. Jos miestä naurattaa ja hän tajuaa kömpelyytensä, niin sitten tavataan toisenkin kerran.
Ei helvetti🤣🤣🤣🤣🤣
Ajatusten tonava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli puhe käsistä, eikä käsivarsista. Käsien koon määrittelee genetiikka, eikä mikään määrä hauiskääntöjä tee kämmenistä isompia.
Mun mies on sitten varmaan luonnonoikku, koska nuorena laihana opiskelijapoikana ja myöhemmin it-työläisenä oli aika sirot kädet.
Kun sitten muutettiin ok-taloon, jossa hän on tehnyt tosi paljon kaikkea rakennus- ja lapiotöitä, on hänelle kehittynyt myös lapiokourat. :D
Christiiina kirjoitti:
Kävin treffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi, että hän on elämänsä aikana muuttanut 20 kertaa joko työpaikan vaihtumisen tai perhetilanteen muuttumisen vuoksi. Minusta se on kummallisen usein. Jos hän on vaikka ikävuosina 0-20 muuttanut 5 kertaa, niin sillik hän on 19 vuoden aikana muuttanut 15 kertaa, eli keskimäärin alle 2v pysynyt samassa osoitteessa. Sitten kun minä sanoin, että minä en halua koskaan muuttaa avoliittoon vastasi tämä mies, että hän taas on sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä.
Sitten eräs toinen mies sanoi minulle, 5"mä olen sitten parisuhteessa sellainen, että haluan tavata joja päivä ".
Nämä jutut olivat Red flageja.
Minä olen elämäni aikana muuttanut varmasti yli 40 kertaa, olen asunut viidessä eri maassakin. Mitä ihmeellistä siinä on? Ei se aina tarkoita edes eri paikkakunnalle muuttoa, vaan toiseen asuntoon samalla paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi jännämiehistä juttuja ja kuinka on tullut langettua vääriin miehiin, niin en jaksanut kuunnella hänen jälkiviisauksia, niin häivyin, kun toinen oli vessassa.
Tuplatreffit!
Tämä ei nyt oikeastaan kuulu tälle palstalle, koska tapahtui ei-niin-aikuisten treffeillä.
Olimme siis tutustuneet jo, mutta tutustuttiin lisää ja kundi alkoi kertoilla kaverinsa kanssa tekemästään kioskimurrosta - tulkitsin, että uroteosta oli kysymys. Kuuntelin kohteliaasti, mutta en jatkanut tätä juttua. Oltiin molemmat 16, mutta tunsin itseni ihan tädiksi hänen ajatusmaailmaansa verrattuna.