Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väri, jossa näytät huonolta?

Vierailija
25.09.2022 |

Minulla lime ja punainen ja vaaleansininen. Esimerkiksi.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän väri suomalaisille aikuisille sitten sopii, kun ei sovi kerta musta eikä beige ja värikkäät tunikatkin on kuulemma palstalaisten mielestä kauheita. 

Toisille suomalaisille sopii ja toisille ei. Ei ole mitään standardisuomalaista ja kaikki mahtuvat siihen muottiin. On suomalaisia joille sopii sekä musta, että beige, mutta moni suomalainen on vaan sen värinen, että kun kauempaa katsoo, niin väkisin tulee ajatelleeksi, että onko tuo liikkeellä ilman housuja tai paitaa. Tätä ilmiötä ei synny, jos vaikka tummaihoiset tai intialaiset pitävät beigeitä vaatteita.

Kirjoitin tuon murretut vaaleat värit ja jos laitan vaalean liilaan niin tuntuu, että ihoni heijastaa samaa väriä. Jos laitan hennon murretut vaaleanpunaisen niin näytän sitten sellaiselta vaaleanpunaiselta lähestulkoon. Kerran eräs lääkäri sanoi, että olin ihan vaaleansinisen värinen ja varmaan jos olisi ollut sellainen sinertävän sävyinen vaalea paita päällä se olisi ollut minun värinen. Beige on tosiaan ihan nou nou minulle paidoissa, ellen halua näyttää siltä, että kävelen ilman paitaa.

Voin kyllä käyttää sellaisia vahvoja ja puhtaita pastellivärejä ja ruskeaa. Ne jopa sopivat minulle.

Minulla on maantienväriset hiukset ja vaalea iho, josta verisuonet paistavat ihon läpi.

Vierailija
102/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen tai vaalea,  jos jotain läikkyy tai kaatuu, niin tahra jää näkyvästi.  Muuten olisi kyllä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammaleen vihreä, tumma petroolinsininen, kirkkaankeltainen. Tykkään noista väreistä muuten mut jotenkin ei sovi mun ihon sävyyn.

Vierailija
104/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset ja musta

Vierailija
105/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jostain 150 nanometristä ja päättyy 1200 nanometri8in. Eli en emmän kuin ihmisen silmän skaala.

Vierailija
106/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen. En omista yhtäkään valkoista vaatetta. Jollain huiveilla voisi tuoda väriä lisää, mutta olen jättänyt ostamatta valkoiset puserot kokonaan. 

Olen eri mieltä. Kokeile valkoista paitapuseroa, se sopii kaikille.

Sä et voi väittää tuollaista. Ei mulle ainakaan sovi valkoinen. Huvittavaa, että joku väittää tuollaista kuin sä väität.

Vierailija
107/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sanoa mitkä värit minulle sopii: laivastonsininen, burgundinpunainen ja metsänvihreä, musta ja vaalea beige. Tummanruskea.

Minulla on hyvin vaalea iho ja punaruskeat hiukset.

Vierailija
108/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä ja violetti, saavat mut näyttämään maksatautiselta.

Vierailija
109/111 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle ei sovi se beige, musta tarvii paljon aurinkopuuteria sopiakseen muuten valju. Luulin pitkään että kylmä vaalea pinkki sopii mutta ei. Luonnonvalossa ihoni näyttää kellertävältä sitä vasten. Myös liila ei sovi. Vaalea persikka ei sovi. Olin värianalyysissä sekä kevät että kesä, eri kerroilla vain. Mutta tuntuu että enempi kevääseen kallistun. Vaalea kevättuntuu vain liian piiisulta, keskitumma kevät liian lämmin. Voisikohan vaalea suomalainen olla kirkas kevät?

Vierailija
110/111 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle ei sovi se beige, musta tarvii paljon aurinkopuuteria sopiakseen muuten valju. Luulin pitkään että kylmä vaalea pinkki sopii mutta ei. Luonnonvalossa ihoni näyttää kellertävältä sitä vasten. Myös liila ei sovi. Vaalea persikka ei sovi. Olin värianalyysissä sekä kevät että kesä, eri kerroilla vain. Mutta tuntuu että enempi kevääseen kallistun. Vaalea kevättuntuu vain liian piiisulta, keskitumma kevät liian lämmin. Voisikohan vaalea suomalainen olla kirkas kevät?

Niin ja unohdin että huonoin väri ikinä on sellainen kellertävään menevä oliivinväri. Sinapin keltainen myös.

Vierailija
111/111 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan