Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänikirjapalveluiden tuntirajoitukset

Vierailija
16.02.2023 |

Jumalauta miten ärsyttävä systeemi! Saa vahtia että tunnit ei täyty kesken kirjan. Kuka tämänkin keksi , bookbeat varmaan ahneimpana.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ratkaistua tämänkin. Persaukisilla on persaukisten ongelmat.

Vierailija
2/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit sen köyhälistön version palvelusta? Mene töihin ja upgreidaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbeatilta tulee jatkuvasti tarjouksia vain siitä tilausmallista, mikä ei riitä edes yhden kirjan kuunteluun.

Vierailija
4/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bookbeat ja 100h/kk, en saa sitäkään ikinä täyteen vaan tunnit ovat 60-70, miten jollekin ei riitä tuo 100h, tekeekö sellainen ihminen muuta kuin kuuntelee kaiket päivät äänikirjoja?

Vierailija
5/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ärsyttävämpää on ne jatkuvat sähköpostit, joissa käsketään jakamaan koodi kaverille, jotta itse saa tyyliin viikon ilmaiseksi palvelussa. Newsflash BookBeat: olen vuosia maksanut täyttä hintaa palvelusta ja olisi tosi jees edes kerran vuodessa saada alennus ihan ilman mitään ekstra-vastinetta. Ja ei, en todellakaan spämmää perhettä tai ystäviä noilla koodeilla, toivottavasti ei kukaan muukaan.

Vierailija
6/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin mielelläni jos kirjailijat saisivat kunnon korvauksen työstään. Nyt eivät äänikirjoista saa 

Ja äänikirjojen kuulijat ovat kuitekin se suurin tilaajakunta  näillä storytelleillä, bookbeateilla, Nextorylla jne. 

Vierailija
7/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmet-palvelu on paras, eikä maksa mitään!

Vierailija
8/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alat heti veetuilla?

Olen samaa mieltä, BookBeat on alkanut ahnehtimaan ja nostelee reippaasti hintoja.  Ja tuo tuntirajoitus on typerä.  Olen käyttänyt vuosia BookBeatia, mutta nyt tuolla ahneella on p**kanen loppu.

Eipä muuta kuin pitää vaihtaa palveluntuottajaa, niin minä olen tekemässä.

Vierailija
9/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bookbeat ja 100h/kk, en saa sitäkään ikinä täyteen vaan tunnit ovat 60-70, miten jollekin ei riitä tuo 100h, tekeekö sellainen ihminen muuta kuin kuuntelee kaiket päivät äänikirjoja?

Ehkä on sellainen työ, että voi jurrittaa töpselit korvissa 8 h päivä.

Vierailija
10/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aika kevyesti satakin tuntia kuukaudessa. Töissä kuuntelen. Työ on yksin tehtävää kokoonpanotyötä, ei isommin tarvitse ajatella, sen kun tekee vaan.

Vierailija
11/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ratkaistua tämänkin. Persaukisilla on persaukisten ongelmat.

Tiedätkö, että eipä saakkaan. Bookbeatilla max. on 150 h/kk. 100 tunnin jälkeen seuraava 25 h maksaa 6 e ja sitä voi ottaa vain kahdesti, eli 150 tuntiin saakka.

Eli raavi sitä persettäsi itse.

Vierailija
12/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvin on kai jotain 20h.

Vierailija
13/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa perinteisiä, paperisia kirjoja, niillä ei ole aikarajoituksia!

Vierailija
14/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen töissä äänikirjoja ja usein myös työmatkoilla autossa. Voin siis helposti kuunnella 9 h arkipäivän aikana äänikirjaa. Onko asia sinun mielestä jotenkin ihmeellinen juttu?

Vierailija
15/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa ne muutkin palveluntarjoajat hintoja, jep ilmaisiakin kirjaston kautta saatavia äänikirjapalveluja on mutta tarjonta on ihan umpisurkea.

Vierailija
16/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue itse, työtön kun olet.

Sitä paitsi mistään kirjastosta ei saa uusia kirjoja heti luettavaksi, vaan kirjoja joutuu odottelemaan joskus jopa vuoden. Ostamaan en ala kirjoja, se on täydellistä turhuutta.

Vierailija
17/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kuuntelen paljon ja teen samalla monia juttuja. Käyn lenkillä, siivoan, teen ruokaa, ripustan pyykkiä ja illalla vielä ennen nukahtamista on luurit korvilla. Moni arkinen asia sujuu mielestäni mukavammin, kun samalla kuuntelen hyvää kirjaa. Välillä kuuntelen ja samalla neulon.

Televisiota katson todella vähän.

Vierailija
18/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että töissä voisin lukea paperikirjaa ja lenkille kirja mukaan, ihan "loistava" idea!

Vierailija
19/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paperinen kirja, kuten järkevät ihmiset. Kukaan ei kontrolloi kuinka kauan luet sitä. 

Vierailija
20/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alat heti veetuilla?

Olen samaa mieltä, BookBeat on alkanut ahnehtimaan ja nostelee reippaasti hintoja.  Ja tuo tuntirajoitus on typerä.  Olen käyttänyt vuosia BookBeatia, mutta nyt tuolla ahneella on p**kanen loppu.

Eipä muuta kuin pitää vaihtaa palveluntuottajaa, niin minä olen tekemässä.

Eli miten paljon kuuntelet ja mitä maksoit siitä ennen? Ei minua ainakaan hintojen nosto hetkauttanut ollenkaan. Kuuntelen 100 h Bookbeatilta ja jatkan toisella äänikirjapalvelulla, jos tarvitsee, mutta yleensä kuuntelen podcasteja muita kanavia käyttäen siihen saakka, kunnes uusi 100 h alkaa taas. Menee sitä rahaa tuehempaankin kuin omaksi iloksi äänikirjojen muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi