Väri, jossa näytät huonolta?
Minulla lime ja punainen ja vaaleansininen. Esimerkiksi.
Kommentit (111)
Beige sopii huonosti keskivertosuomalaiselle. Sopii ainoastaan niille joilla on sitä beigeä tummempi iho. Eli niille muutamalle onnekkalle supisuomalaiselle jotka näyttää ruskettuneelle ympäri vuoden ja sitten muualta tulleille. Suurin osa suomalaisista näyttää beigessä siltä kun kulkisi alasti.
Varmaan, jos iho on keltainen, vihreä, harmaa tai sininen, näytän aika huonolta.
Vaaleanpunainen ja roosa. Ei kerta kaikkiaan sovi minulle yhtään mikä on harmi, koska pidän molemmista.
Vaaleanpunainen, keltainen, mintunvihreä... Yökkk kk...
Sinapin- tai ripulinkeltainen sekä monet ruskean sävyt, lukuunottamatta oranssinruskeaa.
Melkein kaikki muut paitsi sininen, musta ja punainen.
Vaalean violetti, sellainen hieman harmahtava
Ehdoton EI
- valkoinen
- musta
- harmaa
- vihreä
- punainen
Samoin kaikki iso kuviolliset vaatteet, EI ikinä
Harvemmin käytän pastellivärrisiä...joskus kesävaatteissa.
Ihku ihanin väri, mun lemppari ikuisesti on sininen 💙💙💙, myös ruskea, beige, keltainenkin käy joskus, violetti .
Paskanruskea. Silloin yleensä myös haisen pahalle.
Pastellivärit. Kukaan ammattilainen ei ole sanonut niin, vaan olen itse päätellyt.
Parhaiten sopivat valkoinen, tummanvihreä, tummansininen, lämmin keltainen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hassu ketju. Alapeukkuja satelee, kun kertoo, mikä/mitkä värit ei itselle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, jos iho on keltainen, vihreä, harmaa tai sininen, näytän aika huonolta.
Ja musta.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ketju. Alapeukkuja satelee, kun kertoo, mikä/mitkä värit ei itselle sovi.
Mutta jollekin toiselle sopii?
Vaaleat murretut värit. Näytän lähes kaikissa niissä alastomalta. Mintunvihreä ja violetti tekee sairaan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen. En omista yhtäkään valkoista vaatetta. Jollain huiveilla voisi tuoda väriä lisää, mutta olen jättänyt ostamatta valkoiset puserot kokonaan.
Olen eri mieltä. Kokeile valkoista paitapuseroa, se sopii kaikille.
Jos on vähänkin kellertävät hampaat, valkoinen väri kasvojen lähellä korostaa niitä ikävästi.
Vaalea pinkki. Jos on vähän ylipainoa on kuin jossain muodottomassa kuoressa sisällä, se ei ainakaan hoikenna ketään.
Tumma sinapinkeltainen. Hernekeitonvihreä/ kellertävä murrettu oliivinvihreä ja kylmä kirkas joulunpunainen.
Useat beigen, ruskean, oranssin ja keltaisen sävyt. Vihreistä vain smaragdin vihreä ja hyvin tumma vihreä sopivat. Turkoosi ja neonvärit ei sovi tippaakaan mulle.
Ei kysytty, mutta parhaiten mulle sopii sinisen, violetin ja punaisen sävyt, pastelleina ja tummina. Ja tietty tumma harmaa, jota on myös silmissäni.
Beige. Ei sovi ainakaan kasvojen lähelle.