Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väri, jossa näytät huonolta?

Vierailija
25.09.2022 |

Minulla lime ja punainen ja vaaleansininen. Esimerkiksi.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvärit ei sovi, murretut melko monet sopii hyvin, tiilenpunainen, vaalea turkoosi ja vaalea lila esim. ja monet muutkin.

Vierailija
82/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, puhtaanvalkoinen ja tuhkaiset, harmahtavat, kylmät värit => näytän sairaalta 100-vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki muut värit ja sävyt sopii paitsi musta ja haalea beige. Vie kaiken värin kasvoilta pois ja näytän kuolleelta

Vierailija
84/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihinkäs se alapeukuttaja katosi? Eikö ollutkaan tarkoitus alapeukuttaa joka viestiä?

Vierailija
85/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti. Minusta se sopii aika harvalle.

Vierailija
86/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaoranssi, tummanharmaa, violetti, sähkönsininen, petrooli, viininpunainen, monet vihreänsävyt, joulunpunainen, sinapinkeltainen

-noista väreistä en pidä usein muidenkaan päällä

Vierailija
87/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkaran sävyinen nude/beige ei käy yhtään, enkä siitä kyllä pidäkään.

Tosi vaaleat, haaleat pastellit eivät käy ylipäätään, enkä tunne oloani mukavaksi niissä.

Hieman vahvemman/tummemman sävysinä käy melkein kaikki värit paitsi mintunvihreä ja kanariankeltainen.

Vierailija
88/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen tai musta yläosissa. Olen nainen.

Vierailija
89/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värianalyysin perusteella kirkas kevät ja minulle sopiikin kivasti kaikki kirkkaat, lämpimät värit. Jos haluan näyttää kuolleelta niin kylmät, murretut värit on se juttu! Esim vaaleansininen, tumma violetti, oliivinvihreä, tumma viininpunainen, sinapinkeltainen jne.

Värianalyysissä opin, että kaikki värit periaatteessa käyvät, mutta pitää valita lämmin sävy ja kirkkaat värit. Testaan monesti värejä, käykö ne kullan vai hopean kanssa yhteen. Jos mätsäävän kullan kanssa niin sävy on oikea.

Vierailija
90/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii kylmät värit, siniset punaiset vihreät pinkit ja myös liila.

Musta ei sovi, ihoni on hyvin vaalea. Konjakinruskea ym. "Syksyväripaletti" ei sovi ollenkaan.

Vierailija
91/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen tai harmaa, näytän ihan kuoleman kuvalta :)

Vierailija
92/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svenskhataren som har problem med sin utbildning (avsaknad av sådan) och problem med sin vikt (för mycket av sådan) samt problem med sitt parförhållande (tomma mängden) ser ut att ha sina kläder helst i svart och grått. Varför skulle gumman annars ha avlägsnat inlägget om dessa färgtoner?

Vierailija
93/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen väripaletiltani lämmin syksy, joten minulle sopii useat vuhreän sävyt, lämmin oranssi, ruskean sävyt, jotkut keltaisen sävyt ja esimerkiksi lohenpunainen

Päälläni näyttää ihan hirveältä varsinkin hempeän vaaleanpunainen, vitivalkoinen, harmaa, kirkkaanpunainen jne. Useat punaisen sävyt saavat minut näyttämään punaiselta naamasta, harmaa ja vitivalkoinen vie kaikki värit pois ja näytän kalpealta.

Vierailija
94/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän väri sitten sopii suomalaisille, kun tämän perusteella ei mikään.

Ei samat värit sovi kaikille suomalaisille, sehän nyt on selvä. Ihan kantiksissakin on paljon eri ihon-, hiusten- ja silmien värejä ja niiden yhdistelmiä.

Keskustelun aihe onkin, mikä ei sovi ITSELLE. Osa ei sitä vissiin ymmärtänyt.

Niin. Aika moni on antanut täällä ohjeita mikä väri ei sovi suomalaisille ja tuntuu ettei mikään väri sovi.

-eri

Vierailija
95/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkönsininen ei sovi yhtään😔

Vierailija
96/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen. En omista yhtäkään valkoista vaatetta. Jollain huiveilla voisi tuoda väriä lisää, mutta olen jättänyt ostamatta valkoiset puserot kokonaan. 

Olen eri mieltä. Kokeile valkoista paitapuseroa, se sopii kaikille.

Tämä.

Satakertaa tyylikkäämpi ja raikkaampi kuin joku vaaleanpunainen paita (miehen päällä).

Mut aina joki trendi (tai aate) on tyyliä rskaamassa. Eipä silti että suomalaiset olisivat koskaan erityisemmin klassisen (niukan) tyylin suosijoita olleet. 

Vierailija
97/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudella on paljon väliä. Valkoinen, harmaa tai musta on hyvä pari jollekin itselle sopivalle värisävylle. Ja erikseen materiaali.

Päällystakissa en huoli enää mustaa enkä tummansinistä. Enkä vitivalkoista. Harmaa voi jo hyvin mennäkin jos on jokin klassinen villakangastakki.

Vierailija
98/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se yläpeukuttaja katosi? Eikö ollutkaan tarkoitus yläpeukuttaa jokaista itselle sopivaa viestiä?

Vierailija
99/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs se yläpeukuttaja katosi? Eikö ollutkaan tarkoitus yläpeukuttaa jokaista itselle sopivaa viestiä?

Juuttui ekalle sivulle.

Vierailija
100/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, valkoinen, keltainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän