Väri, jossa näytät huonolta?
Minulla lime ja punainen ja vaaleansininen. Esimerkiksi.
Kommentit (111)
Kellertävänbeige, rusehtavanpunainen, tumma sinapinkeltainen, vitivalkoinen, musta, hailakka kylmä vaaleansininen, hailakka liian lämmin vaaleanvihreä. Useat harmaat sopivat, mutta on joku harmaa, joka ei pue yhtään.
Vihreän kaikki sävyt.
Harmaa ja ns.joulunpunainen.
En osta ainuttakaan tuon värisiä vaatteita.
Eikä pastellivärit ole muutenkaan minun juttuni.
Mua harmittaa kun tiedän itsekin ihan hyvin ettei sininen sovi mulle, tekee musta ihan sairaan ja kalpean näköisen. Rakastan sinistä!
Mulle sopii sen sijaan inhoamani ruskean värisävyt, varsinkin joku pusero, jossa ruskean sävyjä on sekoitettu vähän abstraktisti ja jokunen tummankeltainen läntti siellä täällä.
Voi nyyh mut näin on.
Onneksi voin sentään pitää kunnon sinisiä farkkuja. Ostaisin heti farkkutakinkin mut tiedän ettei sovi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Haaleat pastellivärit, musta, valkoinen.
Tykkään pastelliväreistä, harmi ettei mulle sovi. Mulla on ruskeat silmät, ei täysin valkoinen iho vaikka vaalea onkin, ja näytän monen mielestä ulkomaalaiselta. Haaleat sävyt näyttää tylsiltä mulla ja tekee jotenkin haalean näköiseksi, kun taas voimakkaammat värit saa hehkumaan. Myös Neon värit ei sovi, vaan värien pitää olla murrettuja esim ruskea, petroolin sininen, luonnonvaalea, oranssiin taittava lämmin punainen, ym ylipäätään lämpimät sävyt sopii. Ja just päin vastoin kun perus vaaleilla suomalaisilla joille sopii ne vaaleat pastellivärit hyvin.
Haaleat pastellit nimenomaan EIVÄT sovi kalvakoille, punertavaihoisille suomalaisille. Sulla on nyt väärä käsitys.
Keltainen, harmaa ja vaaleansininen
Tietty safaribeige on tekee rajun vanhennuksen, mieluummin pellavainen beige, eikä silloinkaan välttämättä kasvojen lähelle. Toinen raju väri on armeijan- ja oliivinvihreät. Kauniita monella, minä näytän sairaalta. Toisaalta turkoosin ja veden vihreät sopii hyvin.
Kaikki tosi kirkkaat värit ja varsinkin kirkkaat kuosit, ovat jotenkin too much. Mustakaan ei ihan paras ole, mutta käytän sitä silti paljon. Olen tummapiirteinen ja oliivi-ihoinen.
Musta ei sovi. Ja tietyt keltaisen sävyt
Beige ja puhdas valkoinen kaikista pahimmat.
Vierailija kirjoitti:
Keltainen ei sovi minulle. Käytän kuitenkin joskus keltaista kaulahuivia, en kuitenkaan kirkkaan keltaista.
Keltainen on niin paha väri. Mun mielestä se ei sovi kun raksaäijille.
Vaaleanpunainen, tummanpunainen, vaaleansininen ja keltainen.
Beige, luonnon valkoinen, sinapin keltainen ja vanha roosa ei sovi kenellekään. Kirkas (trendikäs) vihreä on ruma, mutta niin on myös harmaanvihreä. Maanläheiset murretut värit on luotaan työntäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut paitsi valkoinen, musta ja beige.
Ihan samat. Parhaat värit.
Vitivalkoinen ja kirkkaankeltainen.
Harmaa, beige, valkoinen ja musta kasvojen lähellä tekevät ainakin kalpean näköiseksi. Myös todella kirkkaat värit (esim fuksianpunainen, räikeä liila, sähkönsininen, limenvihreä jne) saavat näyttämään hailakalta ja possunpinkiltä.
Minulla on luonnostaan vähän punertavaan taittava ihonsävy ja vaaleat hiukset. Parhaiten sopivat murretut sävyt.
Pinkit ja aniliinit, kaikki keltaiset ja ruosteenpunaiset.
Neonvärit ja keltainen. Näytän joko harmaammalta kuin olen tai todella keltaiselta.
Ei mulle oikeastaan sovi mikään väri, mitta toisaalta oon paremman näköinen pukeutuneena ihan mihin vaan väriin, kuin ilman vaatteita.
Olen eri mieltä. Kokeile valkoista paitapuseroa, se sopii kaikille.