Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väri, jossa näytät huonolta?

Vierailija
25.09.2022 |

Minulla lime ja punainen ja vaaleansininen. Esimerkiksi.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen. En omista yhtäkään valkoista vaatetta. Jollain huiveilla voisi tuoda väriä lisää, mutta olen jättänyt ostamatta valkoiset puserot kokonaan. 

Olen eri mieltä. Kokeile valkoista paitapuseroa, se sopii kaikille.

Vierailija
22/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellertävänbeige, rusehtavanpunainen, tumma sinapinkeltainen, vitivalkoinen, musta, hailakka kylmä vaaleansininen, hailakka liian lämmin vaaleanvihreä. Useat harmaat sopivat, mutta on joku harmaa, joka ei pue yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreän kaikki sävyt.

Harmaa ja ns.joulunpunainen.

En osta ainuttakaan tuon värisiä vaatteita.

Eikä pastellivärit ole muutenkaan minun juttuni.

Vierailija
24/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun tiedän itsekin ihan hyvin ettei sininen sovi mulle, tekee musta ihan sairaan ja kalpean näköisen. Rakastan sinistä!

Mulle sopii sen sijaan inhoamani ruskean värisävyt, varsinkin joku pusero, jossa ruskean sävyjä on sekoitettu vähän abstraktisti ja jokunen tummankeltainen läntti siellä täällä.

Voi nyyh mut näin on.

Onneksi voin sentään pitää kunnon sinisiä farkkuja. Ostaisin heti farkkutakinkin mut tiedän ettei sovi mulle.

Vierailija
25/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaleat pastellivärit, musta, valkoinen.

Tykkään pastelliväreistä, harmi ettei mulle sovi. Mulla on ruskeat silmät, ei täysin valkoinen iho vaikka vaalea onkin, ja näytän monen mielestä ulkomaalaiselta. Haaleat sävyt näyttää tylsiltä mulla ja tekee jotenkin haalean näköiseksi, kun taas voimakkaammat värit saa hehkumaan. Myös Neon värit ei sovi, vaan värien pitää olla murrettuja esim ruskea, petroolin sininen, luonnonvaalea, oranssiin taittava lämmin punainen, ym ylipäätään lämpimät sävyt sopii. Ja just päin vastoin kun perus vaaleilla suomalaisilla joille sopii ne vaaleat pastellivärit hyvin.

Haaleat pastellit nimenomaan EIVÄT sovi kalvakoille, punertavaihoisille suomalaisille. Sulla on nyt väärä käsitys.

26/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ja keltainen.

Vierailija
27/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen, harmaa ja vaaleansininen

Vierailija
28/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty safaribeige on tekee rajun vanhennuksen, mieluummin pellavainen beige, eikä silloinkaan välttämättä kasvojen lähelle. Toinen raju väri on armeijan- ja oliivinvihreät. Kauniita monella, minä näytän sairaalta. Toisaalta turkoosin ja veden vihreät sopii hyvin.

Vierailija
29/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tosi kirkkaat värit ja varsinkin kirkkaat kuosit, ovat jotenkin too much. Mustakaan ei ihan paras ole, mutta käytän sitä silti paljon. Olen tummapiirteinen ja oliivi-ihoinen.

Vierailija
30/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sovi. Ja tietyt keltaisen sävyt

Vierailija
31/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige ja puhdas valkoinen kaikista pahimmat.

32/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltainen ei sovi minulle. Käytän kuitenkin joskus keltaista kaulahuivia, en kuitenkaan kirkkaan keltaista.

Keltainen on niin paha väri. Mun mielestä se ei sovi kun raksaäijille.

Vierailija
33/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen, tummanpunainen, vaaleansininen ja keltainen.

Vierailija
34/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige, luonnon valkoinen, sinapin keltainen ja vanha roosa ei sovi kenellekään. Kirkas (trendikäs) vihreä on ruma, mutta niin on myös harmaanvihreä. Maanläheiset murretut värit on luotaan työntäviä. 

35/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi valkoinen, musta ja beige.

Ihan samat. Parhaat värit.

Vierailija
36/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitivalkoinen ja kirkkaankeltainen.

Vierailija
37/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa, beige, valkoinen ja musta kasvojen lähellä tekevät ainakin kalpean näköiseksi. Myös todella kirkkaat värit (esim fuksianpunainen, räikeä liila, sähkönsininen, limenvihreä jne) saavat näyttämään hailakalta ja possunpinkiltä.

Minulla on luonnostaan vähän punertavaan taittava ihonsävy ja vaaleat hiukset. Parhaiten sopivat murretut sävyt.

Vierailija
38/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit ja aniliinit, kaikki keltaiset ja ruosteenpunaiset.

Vierailija
39/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonvärit ja keltainen. Näytän joko harmaammalta kuin olen tai todella keltaiselta. 

Vierailija
40/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle oikeastaan sovi mikään väri, mitta toisaalta oon paremman näköinen pukeutuneena ihan mihin vaan väriin, kuin ilman vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän