Apua! Mulla on suu täynnä ablatiiveja! Saiko niihin apteekista jotain voidetta??
Kommentit (53)
Niitä yritettiin kongruoida ja nominaalistaa, mutta ne vain assimiloituivat ympäri vartaloa. Kaveri oli ihan hädissään ja kokeili jopa luontaistuotekaupan infinitiivitippoja, mutta eivät nekään tuoneet apua. Modaalisuus-pillerit toivat vihdoin avun. Kaveri onneksi erosi siitä passiivista!
ablatiivit ym. kaasusperäiset vaivat ovat jo päässeet tosi pahoiksi, voi olla, ettei essiivit ym. kotimaiset tuotteet enää auta. Itse olen havainnut, että prefiksit, joita löytää jo Pietarista, tehoavat joskus tosi hyvin. Etenkin verbiprefiksit purevat hyvin.
Vierailija:
Itse olen havainnut, että prefiksit, joita löytää jo Pietarista, tehoavat joskus tosi hyvin. Etenkin verbiprefiksit purevat hyvin.
*nauraa vedet silmissä* kiitos:))
Auttaakohan tähän mikään muu kuin aika?
Superlatiivisi on varmaan nyt tosi kipeä, mutta sinun pitäisi nyt uskaltaa sanoa itsellesi ääneen totuus sen syntymisestä. Miehen passiivisuuden tunnustaminen on sinulle elinehto, parantuminen ei voi alkaa ennen kuin sanot miehellesi suoraan, iness. kaappi nominat. yks.3. Älä jää objektiksi, ole oman elämäsi subjekti!
minulla on pilkku perseessä ja lääkäri sanoi että se on ihan väärässä paikassa. mikähän sitten on oikea pilkunpaikka ja mitä voin tehdä että saan sen sinne?
Nimim. juuri modusleikkauksesta tullut, myös deiksissyövän läpikäynyt
Onhan se väärin ja tiedän olevani kammottava resonantti. Joidenkuiden kaltaisteni paatuneiden välimerkkienrakastajien olen kuullut saavan avun sitkeästä lauseenvastiketerapiasta, mutta mene tiedä.
etelän vitsauksena, josta pitäisi tehdä venäjän olla verbin preesens.
45:
Älkää ihmiset vaan ottako futuurirokotusta, seurauksena on usein konditionaali.
grammatiikkaa. Muista kuitenkin että kaikki konjunktiot vain kasvattavat sinua.