Apua! Mulla on suu täynnä ablatiiveja! Saiko niihin apteekista jotain voidetta??
Kommentit (53)
Vaikka kuinka yritän demonstratiivivoiteella sitä possessivoida, ei se muutu miksikään. Onko tähänkin ainoa apu ILLATIIVI?
nimeltään Essiiv tai olikohan Essiivi. Kysäisepä apteekista, oli jotain 10e tuubi, mut on hyvää.
Toivottavasti ei tartte enää ikinä sitä kokea!
Mutta partikkeli paksusuolessa se vasta piinallinen onkin!
Silti oli suun iho vielä tosi kauan ihan PASKANA!!!
mä sain sellaisen exältäni, arvatkaa onko vituttanu? se ei lahde ikinä pois...oliskin jotain essiivejä mikä auttais :(
Tällä hetkellä on pimpsassa kolme isohkoa verbiä. Tosi kipeet.
Lääkäri sanoi, että tuo Essiivi-voide saattaisi myös tehota.
Puhumattakaan elatiivista elimessä.
Onneksi sain siihen illatiivi suuvettä ja se auttoi.
Toinen saa sitä toisesta ja toinen toisesta. Arvasinkin, ettei tämä riemu kaikille aukea ;)
Sain päivän parhaat naurut! Nyt nukkumaan ennen kuin muutun possessiivisuffiksiksi.
Onks muita vai onko jollakin vasta futuurissa?
TArkempien tutkimusten mukaan toimiin kuulemma hyvänä eltusalustana elatiivi-bakteereille. Eli Essiivi-merkkinen voide vedetään tod. näk. markkinoilta. Pahoitteluni!
Tää on paras ketju aikoihin, te ootte mainioita. *käkättää*
että olisit ottanut futuuri-rokotuksen näin imperfekti epidemian aikaan.
mieheni kertoi toisen naisen imeneen hänen partikkelia. Miten voin enää koskea häneen?
Sinuna tilaisin ajan genetiiville, jotta saisit varmuuden ettei sinuunkin ole tarttunut jotain tauteja! Tilanteestasi on komitatiivi kaukana.
Vierailija:
Suomalaiseen preesensiin sisältyy yleensä myös futuurinen elementti, joskus futuurinen tulkinta on jopa ainoa mahdollinen. Luontaista vastustukykyä ulkomaisia futuureja vastaan siis löytyy, joten rokotus on usein tarpeeton!
Genuksia sen sijaan ei kotoperäisinä ole ollenkaan, joten niiden suhteen täytyy ulkomailla noudattaa erityistä varovaisuutta. Olen huomannut, että neutrit ovat melko vaarattomia.