Apua! Mulla on suu täynnä ablatiiveja! Saiko niihin apteekista jotain voidetta??
Kommentit (53)
Kirjoittelin itsekin tänne muutaman viestin. Mietin silloin, että millaisiahan tyyppejä tähän pinoon oikein kirjoitteli? Ollaankohan me kaikki niitä hikipinkoja, joilla oli äikästä 10?
Onko ainoa keinoa niihin joku affrikaatta? Mua pelottaa...
että tuli ihan rehellinen hemorroidi (lääk.) persiiseen.
Kiitos tästäkin.
possessiivisuffiksi peräsuolesta. Eilen istuin ekaa kertaa ilman rengastyynyä!
onko tämä provo vai oliko ap tosissaan jonkun vaivan kanssa ja jos oli, niin mikä se oikea vaiva oli?!?!?!?
eikö kenelläkään ole ollut välimerkkivaivoja?
illatiivi.
Minä en enää muuta käytäkään.
Pahoittelut jos tämä on jonkun mielestä pilkun nussimista, mutta minulla on sama ongelma kuin ketjun aloittajalla. Suussani on kipeitä ablatiiveja, joka on luultavasti meidän suvussa genetiivistä tai näin ainakin lääkäri minulle väitti. Epäili myös alkoholismia. Aika kova akkusatiivi, sillä olen ollut aina absolutiivi. Olen nyt ollut asian suhteen aika partitiivi ja luulen että tuon lääkärin kanssa meille tulee partitiivi, vaikkakin suu on taas ihan illatiivi. Mieheni on translatiivi, mutta en tiedä onko sillä tähän asiaan mitään merkitystä. Itse olen äidinkielen opettaja. Mitä suosittelisitte vaivaan?
jos kaksin käsin kiskoisit jotain lääkettä tohon perinnölliseen vaivaasi. Pääsi ei ole ehkä vielä paleltunut, joten älä kulje paljain päin.
tulin juuri Kanarian-lomalta ja siellä kimppuuni iski maskuliini. En tiennyt mitä tehdä kun ei noihin täällä Suomessa törmää. Nyt pelkään että minulla on preteriitti pimpsassa, auttaako siihen mikään?
Neutreista kun nyt erkkikään ei saa selvää, ei edes sitä, mitä ne oikein yrittävät olla.
minulla on pilkku perseessä ja lääkäri sanoi että se on ihan väärässä paikassa. mikähän sitten on oikea pilkunpaikka ja mitä voin tehdä että saan sen sinne?
Minulla on iso pilkku pakarassa. Inhottaa, kun mies siitä aina huomauttelee, vaikka en voi sille itse mitään. Odotan parhaillaan toimenpideaikaa paradoksille, joilloin pilkku siirretään uuteen paikkaan navan kohdalle. Toimenpiteenä interjektio ei ole ongelmaton, vaan todennäköisesti pilkku muuttuu samalla pisteeksi. Mutta sehän on vaan positiivista.
Varaa aika lääkärillesi, aina on vaara että pilkusta kehittyy puolipiste ja silloin kaikki menee vielä hankalammaksi.
Pilkunpaikka ei ole vakio, vaan katsotaan paradoksilla aina jokaisen perennan mukaan. Tsemppiä!
Siitä on ihan vitun vaikea päästä eroon! Avioero taas laukaisi piilevän separatiivin.
tulin juuri Kanarian-lomalta ja siellä kimppuuni iski maskuliini. En tiennyt mitä tehdä kun ei noihin täällä Suomessa törmää. Nyt pelkään että minulla on preteriitti pimpsassa, auttaako siihen mikään?
vauvalla on komparatiivijalka, lääkäri sanoi kyllä että se on parempi kuin se, että olisi pc-vamma.
siitä, että vauvan keskustelut joskus yhdistettiin meidän perheen keskusteluihin. Tää on vanha ketju.
<a href="http://www.meidanperhe.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/482239/_apua_m…" alt="http://www.meidanperhe.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/482239/_apua_m…">http://www.meidanperhe.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/482239/_apua_m…;
leikkautettua varpaasta toi jäännöslopuke
oli kerran nenässä objekti... hei noloa, koska tiesin, että kohta siitä tietävät minä, sinä, hän, me, te, he, nämä, nuo, se, tämä, tuo, se :(
Tää on AV:n ehkä paras ketju ever ;)