Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo: miljardin säästöt vuodessa tulossa kokoomukselta

Vierailija
24.09.2022 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009091955.html

Uskaltaako koskea asumistukeen, joka rahasampo sijoittajille?! Tilanne on muutenkin äärimmäisen epävarma taloudessa. Työttömiltä ja sairailta tietysti leikataan.

Kommentit (319)

Vierailija
101/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus antaisi niille joilla jo on, on tarpeeksi tai liikaa.

Siksi ajatteleva ihminen ei koskaan tue Kokoomusta.

Vierailija
102/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin joku puolue on puuttumassa kasvaviin asumistukimenoihin.  Ehdottomasti Kokoomus tulee saamaan ääneni samoin kuin muidenkin järkevien ihmisten.

Omaapa oksaa sahaatte, kun ette saa enää vuokralaisia sijoitusasuntoihinne.

Siinäpä tyhjillään seisköön ja kulut juoskoon.

Joillakin näitä kuulemma on ihan kymmenittäin. Melkoinen lovi tuottoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä edelleenkään verojen keventäminen EI OLE ANTAMISTA.

Vierailija
104/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden verojen keventäminen on ANTAMISTA! Sitä paitsi, kun rikkailla on rahaa, ja köyhillä ei ole kuin kurjuutta, niin kapitaali kertyy rikkaille ja köyhien kurjistuminen jatkuu!

Vierailija
105/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden verojen keventäminen on ANTAMISTA! Sitä paitsi, kun rikkailla on rahaa, ja köyhillä ei ole kuin kurjuutta, niin kapitaali kertyy rikkaille ja köyhien kurjistuminen jatkuu!

Ei ole. Antaminen on jotain jossa tulee saajalle jotain. Veroja keventämällä meille rikkaille ei tule valtiolta päin pennin jeniä. Meiltä vain RYÖSTETÄÄN VÄHÄN VÄHEMMÄN.

Vierailija
106/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon nauratti viimeksi, kun Kirsi Piha oli omasta mielestään sivistysporvari. Oikea heikompien halveksija larppaamassa sivistynyttä. 😁

Vierailija
107/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Antaminen on jotain jossa tulee saajalle jotain. Veroja keventämällä meille rikkaille ei tule valtiolta päin pennin jeniä. Meiltä vain RYÖSTETÄÄN VÄHÄN VÄHEMMÄN.

Mikä pelle olet! Verotus ei ole ryöstämistä! Muuten: kukaan ei Suomessa usko libertalismiin!

Vierailija
108/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varakkaampi ja omistavampi, sitä suuremmat mahdollisuudet ja oikeudet erilaisiin verovähennyksiin.

Vierailija
109/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Kokoomus pelastaa Suomen myymällä Finnairin, VR:n ja pohjavedet saksalaisille.

Vierailija
110/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pelle olet! Verotus ei ole ryöstämistä! Muuten: kukaan ei Suomessa usko libertalismiin!

Kyllä muuten on.

Verotus on syntynyt siten että kirkko ja hallitsijat ovat päättäneet alkaa ryöstää rahaa ja tarvikkeita muilta rahoittaakseen oman pröystäilynsä.

Vierailija
111/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meneekään tunteisiin. Näen silmissäni minä-minä-minä-porvarilapsen, joka ei suostu antamaan karkeistaan mitään kaverille, koska MINÄ ja nämä kuuluu MINULLE. Näinhän tämä joukko on kasvatettu ja kultalusikalla syötetty. Säästetty lapsilisät ensiasuntoa varten, hyvä siitä lähteä sitten seuraavat asunnot sijoittelemaan. Omalla työllä muka - ja pah!

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Vierailija
112/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus antaa köyhiltä rikkaille, köyhiltä tuet pois ja veronkevennyksiä rikkaille.

Vierailija
113/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on.

Verotus on syntynyt siten että kirkko ja hallitsijat ovat päättäneet alkaa ryöstää rahaa ja tarvikkeita muilta rahoittaakseen oman pröystäilynsä.

Miten äärettömän tietämätön olet! Tuo ei ole verotuksen alku! Et ole sitten lukenut edes pop-antropologiaa!!!

Vierailija
114/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meneekään tunteisiin. Näen silmissäni minä-minä-minä-porvarilapsen, joka ei suostu antamaan karkeistaan mitään kaverille, koska MINÄ ja nämä kuuluu MINULLE. Näinhän tämä joukko on kasvatettu ja kultalusikalla syötetty. Säästetty lapsilisät ensiasuntoa varten, hyvä siitä lähteä sitten seuraavat asunnot sijoittelemaan. Omalla työllä muka - ja pah!

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Kyse ei ole ANTAMISESTA vaan VÄKISIN VIEMISESTÄ. koittakaa ymmärtää ero. Kyllä minun tienaamat rahat kuuluvat minulle ja minä päätän itse mitä niillä teen. Jos minulta viedään väkisin hieman vähemmän kuin aikaisemmin, ei minulle ole mitään annettu. Ja miljoonani olen ihan itse omalla työlläni ja sijoituksillani tehnyt, vaikka sitä on todellakin koitettu kampittaa...

Vierailija
115/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomeri Petteri olkoot hiljaa. Vain Sannan jämerissä ohjaksissä maa voi mitenkään pelastua tulevilta kokoomuksen aiheuttamilta moninaisilta katastrofeilta. Miettikää nyt, kokoomus sähläsi maahan koronan, aiheutti sodan venäjälle, kämmäsi fortumin ja uniperin likimain nurin ja kaikenlisäksi sai sotealan ja hoitoalan pahaan umpisolmuun. Onneksi Sanna on saanut pelastettua sen mitä on pelastettavissa suurella taidollaan ja nerokkailla peliliikkeillään. Lisäksi sanna on tietysti vaan niin ihana.

Eli Ei Petterille, Kyllä Sannalle!

Kylläpäs pääministerin ja hallituksen suosio ottaakin koville siellä Kokoomusleirissä : D

Vierailija
116/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo ja Kokoomus pelastaa Suomen myymällä Finnairin, VR:n ja pohjavedet saksalaisille.

Sannahan antaisi nuo ilmaiseksi ja vielä 10 miljardia vaivanpalkkaa että saksalaiset suostuu ottamaan nuo pois suomen niskoilta. 

Etkö parempaan pysty.....

Vierailija
117/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eläke on 900 niin siitä ei mene ollenkaan veroa.

Siksi nyt talveksi suunnitellaan sähkötukea, kun osa ei voi saada verovähennyksiä, koska ei maksa ollenkaan veroja.

Käykää katsomassa eläkeläisten vero taulukko.

Tämä on totta. Ja silti orpo ääni väristen vaati kotitalousvähennyksen korottamista, että köyhillä eläkeläisillä olisi varaa ostaa palveluja.

Vierailija
118/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
119/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennyksestä ei juuri hyödy pienituloiset palkansaajatkaan, kun maksetuista veroista ei aina saa työmatkavähennystäkään täysimääräisenä. Valtio tukee sillä paremmin toimeentulevia ja rikkaita.

Vierailija
120/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Kyse ei ole ANTAMISESTA vaan VÄKISIN VIEMISESTÄ. koittakaa ymmärtää ero. Kyllä minun tienaamat rahat kuuluvat minulle ja minä päätän itse mitä niillä teen. Jos minulta viedään väkisin hieman vähemmän kuin aikaisemmin, ei minulle ole mitään annettu. Ja miljoonani olen ihan itse omalla työlläni ja sijoituksillani tehnyt, vaikka sitä on todellakin koitettu kampittaa...

Sikaporvari sitten leikkaa itse itsensä syövän tai hoitaa muut sairaudet! Rakenna ja ylläpidä tiet itse. Älä kaipaa poliisilta tai palokunnalta apua onnettomuuksissa. Sikaporvari hoitaa ja kouluttaa myös lapsensa itse täysi-ikäiseksi asti. Hän hoitaa myös vanhuksensa loppuun asti itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme