Petteri Orpo: miljardin säästöt vuodessa tulossa kokoomukselta
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009091955.html
Uskaltaako koskea asumistukeen, joka rahasampo sijoittajille?! Tilanne on muutenkin äärimmäisen epävarma taloudessa. Työttömiltä ja sairailta tietysti leikataan.
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä edelleenkään verojen keventäminen EI OLE ANTAMISTA.
Miten meneekään tunteisiin. Näen silmissäni minä-minä-minä-porvarilapsen, joka ei suostu antamaan karkeistaan mitään kaverille, koska MINÄ ja nämä kuuluu MINULLE. Näinhän tämä joukko on kasvatettu ja kultalusikalla syötetty. Säästetty lapsilisät ensiasuntoa varten, hyvä siitä lähteä sitten seuraavat asunnot sijoittelemaan. Omalla työllä muka - ja pah!
EN ANNA!
MINUN!
MINÄ!
Miksi kenenkään pitäisi antaa OMALLA TYÖLLÄ ansaitusta, sellaiselle joka ei ole koskaan työtä edes tehnyt?
Niin? Mutta niinhän ei ole nytkään. Mitä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kelataksikyydit maaseudulla, kun 60 km yhteen suuntaan ja takaisin, se on 400 euron reissu veronmaksajille ja eläkeläinen maksaa 50, jossain kohtaa ei mitään, kun maksukatto tulee täyteen.
Ja maaseudulla taksi hakee lapset kotoa kouluun ja vie takaisin, kun matka yli 5 km kouluun.
Verorahoista.
Mitä sekoilet?
Miksi Orpo ei maininnut gepardihattuja tai Italiaa? Ei kuulosta uskottavalta että omilta leikataan ja kankkulan kaivoon lapataan rahaa vanhaan malliin. Siksi PS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne rahat ovat heidän rahojaan EI valtion.
Mene itse töihin niin ei tarvitse parkua sitä kun toisilta ei varasteta tarpeeksi.
Voi että kun voisikin tämän porukan kuljettaa asumaan jonnekin OMALLE eristetylle saarelleen - me muut voitais jäädä asumaan tänne yhteiseen VALTIOON.
Se teidän valtio meneisi konkurssiin hetkessä kun kukaan siellä ei tee töitä.
Mitä sekoilet? Tiedätkö kaltevan pinnan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule riittämään alkuunkaan miljardin leikkaukset. Pelkät lainan korot nousee 2-3 miljardiin, joten se korko + miljardi tai pari pitää säästää joka vuosi.
On vain lopetettava joku hyvinvointivaltion osanen, vaikka se kipeää tekeekin.Höpöhöpö!
Tottahan tuo on
Mitä ihmettä höpötät?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti leikataan rajusti asumistukia (etenkin pääkaupunkiseudulla), toimeentulotuen saamista tiukennetaan merkittävästi ja kehityspua leikattaisiin oikein kunnolla. Sitten veronkorotukset tupakkaan, alkoholiin, herkkuihin ja ulkomaiseen lihaan.
Ensimmäisenä puolue- ja yritystuet pois. Sitten julkishallinnon korkeiden virkojen palkat alas. Ei ole mitenkään perusteltavissa, että esimerkiksi hyvinvointialueen johtajalle maksetaan 17000 euroa kuussa sinun ja minun verorahoista. Sitten pitää estää omaisuuden piilotteleminen ulkomaille. Kokoomuslaisten pitää maksaa veroa heidänkin.
vittuuntunut veron maksaja kirjoitti:
kaikki huu haa tuet pois kuten urheilu ja kulttuuri ei pers reijän entistä työväen taloa tarvitse rahoittaa tehköön itse tuottavaa tulosta
Urheilun leikkaamisesta samaa mieltä. Kokkareitten hämäräpuuhaa ja valtapeliä. Huippu-urheilun kulisseissa korruptiota, kiristystä ja mitä lie sotkuja dopingeineen jne. Lasten ja nuorten liikuntaa voi tukea, mutta ei huippu-urheilua siinä määrin, kuin tähän asti.
Sukupuolentutkimus ja feministijärjestöjen tuet leikkuriin. Miesjärjestötkään ei saa tukea verovaroista niin miksi feministien pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo ei ole tehnyt päivääkään töitä. Niin kauan kuin Petteri Orpo on Kokoomuksen puheenjohtaja, Kokoomuksen kannattaa olla ihan hiljaa verotuksesta ja verorahojen käytöstä ja työnteosta.
Tosi oikeita töitä on esimerkiksi Li Anderssonin uralla...
Perhana näitä nykykommareita!
Orpo on tosimies! Ei näköjään pelkää vaikeita päätöksiä, niin kuin jokaiselle rahaa haluavalle byrokraatille kumarteleva hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo ei ole tehnyt päivääkään töitä. Niin kauan kuin Petteri Orpo on Kokoomuksen puheenjohtaja, Kokoomuksen kannattaa olla ihan hiljaa verotuksesta ja verorahojen käytöstä ja työnteosta.
Tosi oikeita töitä on esimerkiksi Li Anderssonin uralla...
Perhana näitä nykykommareita!
Andersson on työskennellyt muun muassa Finlands Svenska Skolungdomsförbund (FSS) -opiskelijajärjestön pääsihteerinä, Varsinais-Suomen Vasemmistonuorten piirisihteerin sijaisena ja Civil Rights Defenders -ihmisoikeusjärjestön harjoittelijana.[7] Hän on myös toiminut puheenjohtajana Åbo Gröna Vänster -yhdistyksessä, joka on punavihreä opiskelijayhdistys Åbo Akademissa opiskeleville ja vasemmistoliiton alla toimiva ruotsinkielinen paikallisosasto Turussa.
2015 lähtien kansanedustajana.
Li on 35 v, Petteri 52.
Andersson on työskennellyt muun muassa Finlands Svenska Skolungdomsförbund (FSS) -opiskelijajärjestön pääsihteerinä, Varsinais-Suomen Vasemmistonuorten piirisihteerin sijaisena ja Civil Rights Defenders -ihmisoikeusjärjestön harjoittelijana.[7] Hän on myös toiminut puheenjohtajana Åbo Gröna Vänster -yhdistyksessä, joka on punavihreä opiskelijayhdistys Åbo Akademissa opiskeleville ja vasemmistoliiton alla toimiva ruotsinkielinen paikallisosasto Turussa.
2015 lähtien kansanedustajana.
Li on 35 v, Petteri 52.
Siis sählännyt kivoissa järjestöissä. Tosi oikeaa työtä duunarijohtajalle...
Orpo aloitti opinnot Turun yliopistossa vuonna 1990 ja valmistui valtiotieteiden maisteriksi vuonna 2002.Hänen pääaineensa oli taloustiede, ja hän teki pro gradun kunnallisesta palveluntuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
Orpo aloitti opinnot Turun yliopistossa vuonna 1990 ja valmistui valtiotieteiden maisteriksi vuonna 2002.Hänen pääaineensa oli taloustiede, ja hän teki pro gradun kunnallisesta palveluntuotannosta.
Tosiaan, ei mikään koulupudokas niin kuin joku Andersson tai Haavisto.
Vierailija kirjoitti:
Eli oli 12 vuotta ikiopiskelijana. Ilmankos ei löydy työhistoriasta oikeita töitä. Esim metsurina tai raksalla.
Eli oli 12 vuotta ikiopiskelijana. Ilmankos ei löydy työhistoriasta oikeita töitä. Esim metsurina tai raksalla.
Kokoomuslaiset äänestäjät taitavat harvemmin olla itsekään metsästä tai raksalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andersson valmistui valtiotieteiden kandidaatiksi vuonna 2010 Åbo Akademista. Hän on opiskellut pääaineenaan kansainvälistä oikeutta erikoistuen kansainväliseen ihmisoikeuslainsäädäntöön ja pakolaisuuteen sekä sivuaineena venäjän kieltä ja kulttuuria.
Li valmistui 23-vuotiaana, Petteri 31-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andersson valmistui valtiotieteiden kandidaatiksi vuonna 2010 Åbo Akademista. Hän on opiskellut pääaineenaan kansainvälistä oikeutta erikoistuen kansainväliseen ihmisoikeuslainsäädäntöön ja pakolaisuuteen sekä sivuaineena venäjän kieltä ja kulttuuria.
Li valmistui 23-vuotiaana, Petteri 31-vuotiaana.
Li on kandi, petteri maisteri.
-> Kaikki huuhaatuet pois! Tuet sairaalahoitoon! Sairas -> paranna itsesi!