Miksi nainen jaksaa painostaa, vaikka jutusta ei mitään tule?
Lähettelee viestejä, jossa runoilee tyyliin: Luulin jo, että olet vieressäni iäti, mutta kun herään, huomasin sen vain olevankin unta. Nyt elän valveilla tätä painajaista...". Ym blaa blaa...
Miksi joku edes haluaa suhteen, jossa pitää käytännössä väkisin maanitella toista itselleen? Huoh...
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni sanoo, että voi kohteliaasti todeta, ettei etsi mitään vakavaa. Tämähän olisi suurimman osan kohdalla täysi kusetus. Harva sinkku on kiveen kirjoittanut, ettei rupea kehenkään kanssa enää ikinä millekään vakavammalle. Minä ainakin tuntisin oloni nöyryytetyksi, jos toinen noin sanoisi ja sitten kuitenkin kohta selviäisi hänen löytäneen kumppanin, jota tapailee vakavammassa mielessä. Ymmärrän sinänsä ap:n tilanteen täysin, ettei hän ole avoimesti ottanut kantaa, jotta ei valehtele.
Tilanteet ja mieli muuttuvat. Vaikkei olisi etsinyt mitään vakavaa esim. puoli vuotta tai vuosi aikaisemmin, saa etsiä sellaista myöhemmin. Tuota saa myös käyttää valkoisena valheena, lauseen sanonut ei siis etsi mitään vakavaa nykyisen kohteen kanssa.
Mies tietää varmasti parin ekan tapaamisen aikana haluaako lähtökohtaisesti seksiä vai myös jotain muuta. Jotta ei tule pahoitettua naisen mieltä, ei pidä käyttäytyä kuin haluaisi jotain vakavampaakin vain siksi että saisi seksiä. Tulee kertoa selväsanaisesti että "haluan kanssasi vain seksisuhteen". Jos tämän vuoksi naiselta ei heru, niin ei auta kuin siirtyä seuraavaan naiseen.
Miehet, ihan oikeesti, paneskelkaa VAIN JA AINOASTAAN niitä naisia, jotka ilmaisevat suoraan halukkuutensa irtoseksiin tai panosuhteisiin. Muuten olette semiseksuaalirikollisia raiskareita, seksuaalisia hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää varmasti parin ekan tapaamisen aikana haluaako lähtökohtaisesti seksiä vai myös jotain muuta. Jotta ei tule pahoitettua naisen mieltä, ei pidä käyttäytyä kuin haluaisi jotain vakavampaakin vain siksi että saisi seksiä. Tulee kertoa selväsanaisesti että "haluan kanssasi vain seksisuhteen". Jos tämän vuoksi naiselta ei heru, niin ei auta kuin siirtyä seuraavaan naiseen.
Panen jatkossakin niitä naisia jotka minun kanssani haluavat panna. Mulle on ihan sama mitä nainen odottaa minulta saavansa vastineeksi seksistä, hän ei sitä tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se potentiaalinen kumppani pitää ensin koeajaa seksuaalisesti, ennen kuin voi sanoa onko hänessä ainesta seurustelukumppaniksi. Yksi tai kaksi seksikertaa kuuluu tuohon koeajoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen jatkossakin niitä naisia jotka minun kanssani haluavat panna. Mulle on ihan sama mitä nainen odottaa minulta saavansa vastineeksi seksistä, hän ei sitä tule saamaan.
Sittenpähän ei kannata valittaa, jos nainen on sinulta odottanut jotain enemmän ja olet seksinhimoissasi antanut tällaisten odotusten syntyä, kun et kommunikoi todellista tarkoitusperääsi eli haluasi pelkkään seksisuhteeseen. Ihan ok, jos nainen on samassa kelkassa eikä toivo itsekään mitään muuta. Muussa tapauksessa ei kannata kitistä, jos saa ihastuneen ja sydän särkyneenä itkevän naisen vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole toiminut mitenkään väärin. Se on olettajan syy, jos, ja kerran kun mistään vakavammasta ei ole sovittu. Eri asia olisi, jos ap olisi suoraan valehdellut, mutta näin ei ole tehnyt.
Minä kyllä ymmärsin ap:n kommenttien perusteella, että tämä nainen olisi hänen mielestään ruma, mutta panee silti. Eli hyväksikäyttäjä!
Tähän kyllä tartun. Siis millä perusteella olisin maininnut tämän kyseisen naisen olevan ruma? Näin en ole sanonut kertaakaan. Kyllä syyt on ihan siinä, ettemme ole ykeisellä tasolla ajatuksien suhteen juurin ollenkaan samalla viivalla. Siksi en näe mahdollisuutta sen vakavammalle. Jos ihminen kokee, ettei tätä toista henkilöä jaksaisi kuunnella kuin pieninä annoksina, niin ei silloin ole oikein aineksia vakavaan parisuhteeseen.
Mites te saatte p-suhteen niin ettei muodostu tunnesidettä? Hyvin henkilökohtainen juttu ainakin minulle. Pee kun ei ole vain peetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni sanoo, että voi kohteliaasti todeta, ettei etsi mitään vakavaa. Tämähän olisi suurimman osan kohdalla täysi kusetus. Harva sinkku on kiveen kirjoittanut, ettei rupea kehenkään kanssa enää ikinä millekään vakavammalle. Minä ainakin tuntisin oloni nöyryytetyksi, jos toinen noin sanoisi ja sitten kuitenkin kohta selviäisi hänen löytäneen kumppanin, jota tapailee vakavammassa mielessä. Ymmärrän sinänsä ap:n tilanteen täysin, ettei hän ole avoimesti ottanut kantaa, jotta ei valehtele.
Tilanteet ja mieli muuttuvat. Vaikkei olisi etsinyt mitään vakavaa esim. puoli vuotta tai vuosi aikaisemmin, saa etsiä sellaista myöhemmin. Tuota saa myös käyttää valkoisena valheena, lauseen sanonut ei siis etsi mitään vakavaa nykyisen kohteen kanssa.
Aivan sama, että kuinka väärin toimineena minua tässä aloituksen jutussa pidetään, mutta tuo taas on itselle sitä harmaata aluetta johon en todellakaan lähde. En käytä mitään valkoisia valheita, sillä valheita ne ovat nekin. Siksi jätän ennemmin negatiivisen asiayhteyden kokonaan kommentoimatta suuntaan tai toiseen, niin tällöin en ainakaan kuseta toista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Kyllä varmaan valtaosa miehistä etsii sitä vakavaa suhdetta, kun vaan se oikea nainen tulee kohdalle. Mutta sitä oikeaa odotellessa voi toki ajankuluksi paneskella niitä "vääriä" naisia.
Ja se "väärien" naisten paneskelunin jäisi väliin, kun mies kertoisi naiselle millä tavoin hän on väärä. 🙄
Tuskin sitä miestä kauheasti kiinnostaa alkaa tekemään jotain Powerpointtia siitä miksi joku tietty nainen ei ole hänen mielestään vaimomatskua.
Yksi lause yleensä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole toiminut mitenkään väärin. Se on olettajan syy, jos, ja kerran kun mistään vakavammasta ei ole sovittu. Eri asia olisi, jos ap olisi suoraan valehdellut, mutta näin ei ole tehnyt.
Minä kyllä ymmärsin ap:n kommenttien perusteella, että tämä nainen olisi hänen mielestään ruma, mutta panee silti. Eli hyväksikäyttäjä!
Tähän kyllä tartun. Siis millä perusteella olisin maininnut tämän kyseisen naisen olevan ruma? Näin en ole sanonut kertaakaan. Kyllä syyt on ihan siinä, ettemme ole ykeisellä tasolla ajatuksien suhteen juurin ollenkaan samalla viivalla. Siksi en näe mahdollisuutta sen vakavammalle. Jos ihminen kokee, ettei tätä toista henkilöä jaksaisi kuunnella kuin pieninä annoksina, niin ei silloin ole oikein aineksia vakavaan parisuhteeseen.
Oletko sanonut tuon hänelle. Että teillä on vain panosuhde!?
Neanderthalensis kirjoitti:
Mites te saatte p-suhteen niin ettei muodostu tunnesidettä? Hyvin henkilökohtainen juttu ainakin minulle. Pee kun ei ole vain peetä.
Kuka täällä on parisuhteita muodostanut ilman tunnesiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kunhan sitä halua panna ei ole luotu valehtelemalla tai peittelemällä tosiasioita.
Nainen kun päättää ottaa jonkun omistukseensa niin jotenkin sairaasti ne miettii että saa toisen ihmisen muutettua haluamakseen vaikka itse ei suostu muuttumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, että kuinka väärin toimineena minua tässä aloituksen jutussa pidetään, mutta tuo taas on itselle sitä harmaata aluetta johon en todellakaan lähde. En käytä mitään valkoisia valheita, sillä valheita ne ovat nekin. Siksi jätän ennemmin negatiivisen asiayhteyden kokonaan kommentoimatta suuntaan tai toiseen, niin tällöin en ainakaan kuseta toista.
Ap
Jätät kertomatta asioita ja olet tyrmistynyt, kun sinut tulkitaan väärin. Kasva aikuiseksi.
Ongelmat kasautuvat selvästi korvienkin välissä?
Luulit että hän ymmärsi mutta ehkä ei. Olisit sanonut että tämä on vain seksi suhde. En välitä kuka olet ihmisenä enkä halua kanssasi olla muuten tekemisissä. Hänen on kuitenkin teoistasi tai sanoistasi täytynyt löytää jotain josta luuli että suhde kehittyy eteenpäin joten oma vika.
Se että vaihtaa pari sanaa jonkun kanssa ei tarkoita että menet hakemaan ja sovittamaan hääkolttua kun olet ensin yrittänyt tarjoilla luitasi, nahkaasi ja rakkoasi.
Tuskin sitä miestä kauheasti kiinnostaa alkaa tekemään jotain Powerpointtia siitä miksi joku tietty nainen ei ole hänen mielestään vaimomatskua.