Parisuhteessa olevat
Pussaatteko aamulla herätessä, aamupalalla, ja eteenkin kun lähdette töihin, opiskeluun,- erotessanne? Miten on, monestiko aamulla osoitatte silittelyä ym hellyyttä, rakkauden tunnetta aamussa? Kerkeättekö, haluatteko?
Kommentit (9)
Aina kun erotaan pussataamn, myös silloin jos toinen nukkuu ni käydään antamassa. Arkisin myös hali. Mies koskee aina kun pussaa, mä tarviin kosketusta joten hän suostui opettelemaan. Aina huomenta ja hyvää yötä viestein jos ei olla samassa paikassa.
Meillä on välillä hyvinkin erilaiset työrytmit, asuttu 3kk yhdessä, ja aina lähtiessä pussataan nukkuvakin puoliso. Ohimennen halataan, hipsutellaan, pussataan. Kamala ajatella että meinasin yhden miehen kohdalla aikanaan tästä tinkiä!
Minä herään ja lähden töihin lähes aina aamuisin ennen miestä. Annan aina suukon kun poistun makuuhuoneesta. Muuten sitten ohimennen pieniä hellyydenosoituksia kotona ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ehtii niin pannaan.
Olen ilmeisesti omaan tasaiseen luonteeseeni nähden aika hulvattomalla tuulella tänäaamuna, sillä purskahdin nauruun vastauksesi luettuani 😀 ja nyt tulen siihen tulokseen, että joo, tämäpä voisi olla monen hieman nuukahtaneen suhteen virkistys, hyvän mielen tuoja, ja voisi saada hymyn aikaan vielä kun jo taas työpaikalla istuu ja aamun kiihkeätä hetkeä muistelee.
Kiitos!
Pussaillaan, silitellään, halaillaan, sanotaan kauniita asioita ja että rakastetaan. Monta kertaa päivässä. Yhdessä 12v
Aamuisin halitaan ja pussataan ennen kuin mies lähtee töihin. Muutenkin kyllä. Pidetään kädestä varsinkin viikonloppuaamuina kun ollaan yhdessä.
Ei ole mitään rutiineja. Päivittäin niitä suukkoja ja halauksia tulee. Arkiaamuisin en kyllä ennätä, töissä oltava klo 6.20. Mies etätöissä, herää, kun olen jo mennyt.