Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa olevat

Vierailija
20.09.2022 |

Pussaatteko aamulla herätessä, aamupalalla, ja eteenkin kun lähdette töihin, opiskeluun,- erotessanne? Miten on, monestiko aamulla osoitatte silittelyä ym hellyyttä, rakkauden tunnetta aamussa? Kerkeättekö, haluatteko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rutiineja. Päivittäin niitä suukkoja ja halauksia tulee. Arkiaamuisin en kyllä ennätä, töissä oltava klo 6.20. Mies etätöissä, herää, kun olen jo mennyt.

Vierailija
2/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun erotaan pussataamn, myös silloin jos toinen nukkuu ni käydään antamassa. Arkisin myös hali. Mies koskee aina kun pussaa, mä tarviin kosketusta joten hän suostui opettelemaan. Aina huomenta ja hyvää yötä viestein jos ei olla samassa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on välillä hyvinkin erilaiset työrytmit, asuttu 3kk yhdessä, ja aina lähtiessä pussataan nukkuvakin puoliso. Ohimennen halataan, hipsutellaan, pussataan. Kamala ajatella että meinasin yhden miehen kohdalla aikanaan tästä tinkiä!

Vierailija
4/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään ja lähden töihin lähes aina aamuisin ennen miestä. Annan aina suukon kun poistun makuuhuoneesta. Muuten sitten ohimennen pieniä hellyydenosoituksia kotona ollessa.

Vierailija
5/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtii niin pannaan.

Vierailija
6/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ehtii niin pannaan.

Olen ilmeisesti omaan tasaiseen luonteeseeni nähden aika hulvattomalla tuulella tänäaamuna, sillä purskahdin nauruun vastauksesi luettuani 😀 ja nyt tulen siihen tulokseen, että joo, tämäpä voisi olla monen hieman nuukahtaneen suhteen virkistys, hyvän mielen tuoja, ja voisi saada hymyn aikaan vielä kun jo taas työpaikalla istuu ja aamun kiihkeätä hetkeä muistelee.

Kiitos!

Vierailija
7/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa!

Vierailija
8/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaillaan, silitellään, halaillaan, sanotaan kauniita asioita ja että rakastetaan. Monta kertaa päivässä. Yhdessä 12v

Vierailija
9/9 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin halitaan ja pussataan ennen kuin mies lähtee töihin. Muutenkin kyllä. Pidetään kädestä varsinkin viikonloppuaamuina kun ollaan yhdessä.