Miksi nainen jaksaa painostaa, vaikka jutusta ei mitään tule?
Lähettelee viestejä, jossa runoilee tyyliin: Luulin jo, että olet vieressäni iäti, mutta kun herään, huomasin sen vain olevankin unta. Nyt elän valveilla tätä painajaista...". Ym blaa blaa...
Miksi joku edes haluaa suhteen, jossa pitää käytännössä väkisin maanitella toista itselleen? Huoh...
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa...a. Hirveen vaikea sanoa, kun ei me tiedetä teidän kommunikaatiosta yhtään mitään.
No itse koin, että meillä oli seksisuhde. Toki häntä kohteliaasti ihmisenä kehuin, koska eihän fuckbuddyakaan tarkoitus ole haukkua. Ilmeisesti sitten luuli, että tässä on kyseessä jotain suurempaakin. Pointti onkin lähinnä siinä, kuten jo aloituksessa totesin, että miksi kukaan haluaa edes alkaa parisuhteeseen, jos toinen on selkeästi nihkeä. Ainakin minulla on jo sen verran itsekunnioitusta, etten todellakaan alkaisi perään vinkumaan.
Ap
Joo, selkeästi kyl vaikuttaa ettette ole sopineet mistään fuckbuddy -suhteesta. Ei KUKAAN nainenkaan nyt fuckbuddylle tollasia viestejä lähettele. Mietihän nyt vähän omaa kommunikaatiota. Sinä olet kokenut että teillä on ollut seksisuhde, mutta nainen selkeästi kokenut ihan jotain muuta.
Itselläni oli panosuhde varatun naisen kanssa. Sitä ei missään kokouksessa speksattu sellaiseksi, mutta itse (väärin) ajattelin hänen parisuhteensa olemassaolon olevan selkeä indikaatio siitä ettei meidän juttu ollut mitään muuta. Tapasimme siis aina seksin merkeissä ja salaa. Jossain kohtaa hän alkoi puhumaan uusioperhekuvioista ja tunteista, kerroin hänelle oman näkemykseni meidän suhteestamme. Hän kiukutteli jotain ja seuraavalla seksikerralla en huomannut mitään erityistä, mutta lähtiessään hän väitti lahnanneensa!? :D Ja hän oli kuitenkin sellainen taskuvenus ja villikissa, että hänen lahnauksensakin on keskivertoa aktiviisempi rooli. Jatkoimme kunnes itse aloin yrittämään hurmata eräs nainen, siis lopetin ennen kuin minulla oli mitään konkreettista uutta - olin aika hieno tyyppi nuorempana.
Varmaan purkaa sen romanttisia patoumia ja tarpeita suhun.
Joko kestät, jatkat leikkiä ja lopetat ulinan tai puhut suoraan.
Rakastuneena ja ihailevana nainen toivoo tietenkin että jutusta tulisi jotain. Sitten kun se haihtuu joskus aikanaan, ehkä mieli kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kylläkin aikalailla sellainen kulttuuri usein, että kun ollaan tarpeeksi yhdessä niin sitä ilman sanomatta ollaan jo yhdessä.
Kannattaa aina olla suora, että jos haluat vain panosuhdetta etkä muuta.
Se nyt ei vaan kuulu etikettiin sanoa toiselle, että haluan vain panna sinua. Se aineellistaa vastapuolen. Jos esim sinun mielestäsi joku työkaverisi on rumma, niin tuskin sitä sille ääneen sanot. On vain asioita joita ei sanota suoraan. Pointti on siinä, että kuitenkaan väärää tietoa ei pudä antaa ja siitä olen pitänyt kiinni.
Ap
Paneskelija etikettiin kuuluu paneskella, mutta ei aineellistaa. Näen tässä ristiriidan.
Hmm. Mikä noissa ap:n lainauksissa viittaa siihen, että maanittelisi takaisin?! Eikös tuo vaan pura pettymystään siihen, että suhde ei ollut, mitä kuvitteli? Että äläpä ap huoli, nuo viestit viittaa enemmän siihen, että näkee nyt suhteenne kuten se oli ja on lyhyt askel siihen, että näkee kohta myös sut sinä K-päänä, mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa...a. Hirveen vaikea sanoa, kun ei me tiedetä teidän kommunikaatiosta yhtään mitään.
No itse koin, että meillä oli seksisuhde. Toki häntä kohteliaasti ihmisenä kehuin, koska eihän fuckbuddyakaan tarkoitus ole haukkua. Ilmeisesti sitten luuli, että tässä on kyseessä jotain suurempaakin. Pointti onkin lähinnä siinä, kuten jo aloituksessa totesin, että miksi kukaan haluaa edes alkaa parisuhteeseen, jos toinen on selkeästi nihkeä. Ainakin minulla on jo sen verran itsekunnioitusta, etten todellakaan alkaisi perään vinkumaan.
Ap
Mun lapsuudenystävää vedätti joku sun kaltainen. Eräänä kauniina syysaamuna hän löytyi hlrttäyneenä pihakoivusta........
Jos sä et saa pillua muuten kuin antamalla ymmärtää, että suhteessa on aineksia muuhunkin, niin se on sun ongelma eikä naisen.
Kyllä tuossa molemmilla osapuolilla on vastuu kommunikoinnista. Ei vain ap:lla. Kuvitelkaapa naiset, jos olisi toisinpäin: nainen hakenut hetken hupia ja mies ihastunut. Eiköhän mies taas haukuttais siinäkin tapauksessa. Älkää olko kaksinaismoralisteja.
Mutta tosiaan sama velvollisuus molemmilla osapuolilla.
Huono itsetunto, epätoivo ja pakkomielle parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa molemmilla osapuolilla on vastuu kommunikoinnista. Ei vain ap:lla. Kuvitelkaapa naiset, jos olisi toisinpäin: nainen hakenut hetken hupia ja mies ihastunut. Eiköhän mies taas haukuttais siinäkin tapauksessa. Älkää olko kaksinaismoralisteja.
Mutta tosiaan sama velvollisuus molemmilla osapuolilla.
Tiedän tapauksia ja kyllä mun sympatiat on silloinkin olleet sen ihastuneen osapuolen puolella, sukupuolesta viis.
Ap ei ole toiminut mitenkään väärin. Se on olettajan syy, jos, ja kerran kun mistään vakavammasta ei ole sovittu. Eri asia olisi, jos ap olisi suoraan valehdellut, mutta näin ei ole tehnyt.
Tässä nähdään, että naiset olettaa seksin olevan myös miehille aina tunneasia. Siksi tehdään tuommoisia "naistenaivo-oletuksia" ja tehdään täysin metsään meneviä päätelmiä, koska ei tunneta sukupuolten välisiä tunnemaailmaeroja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään, että naiset olettaa seksin olevan myös miehille aina tunneasia. Siksi tehdään tuommoisia "naistenaivo-oletuksia" ja tehdään täysin metsään meneviä päätelmiä, koska ei tunneta sukupuolten välisiä tunnemaailmaeroja.
Hyvällä miehellä se menee niin. Eli kun nainen tekee tuollaisen virheen, kyse on siitä, että hän on arvioinut yksittäisen miehen väärin, pitänyt tätä hyvänä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kylläkin aikalailla sellainen kulttuuri usein, että kun ollaan tarpeeksi yhdessä niin sitä ilman sanomatta ollaan jo yhdessä.
Se nyt ei vaan kuulu etikettiin sanoa toiselle, että haluan vain panna sinua. Se aineellistaa vastapuolen. Jos esim sinun mielestäsi joku työkaverisi on rumma, niin tuskin sitä sille ääneen sanot. On vain asioita joita ei sanota suoraan. Pointti on siinä, että kuitenkaan väärää tietoa ei pudä antaa ja siitä olen pitänyt kiinni.
Ap
Totta, mutta asiaan on olemassa korrekteja kiertoilmauksia, kuten: "en etsi mitään vakavaa" ois aika hyvä.
Nyrkkisääntö: jos haluat vain pelkän seksisuhteen niin sano se suoraan HETI. Lähtökohtaisesti uuden ihmisen tavatessa ihminen miettii tätä joko potentiaalisena platonisena ystävänä tai parisuhdekumppanina (yleisemmin parisuhdekumppanina) ellei ole etsimässä vain seksiseuraa, jolloin se pitää ilmaista selkeästi kaikille osapuolille heti. Aikuisen ihmisen pitäisi tietää tämä ja olla sen verran vastuullinen toista ihmistä ja itseään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta, mutta asiaan on olemassa korrekteja kiertoilmauksia, kuten: "en etsi mitään vakavaa" ois aika hyvä.
No eihän sitä nyt tarvitse sanoa mitään! Lähtökohta tässä maailmassa on se, että mitä ei ole sanottu, niin se ei tapahdu ennen kuin sanotaan. Ei olettamuksiin pidä asioita rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todellakin kuuluu. Kun ollaan fuckbuddyja, siitä sovitaan niin suorasanaisesti, että kumpikin tietää missä mennään. Jos haluu vaan panna, sanoo suoraan, ettei halua muuta. Piste. Jos ei tohon pysty, sietääkin saada rakastuneen naisen riesakseen. Naisillehan seksi useammin nostaa niitä muitakin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta etiketin puolesta on ok valehdella? Miksi ei voi sanoa haluavansa seksisuhdetta? Kyllä monelle naiselle sekin on ihan ok - ei kaikki naiset halua miestä parisuhteeseen. Ja jos tämä ei sovi, niin sitten on mahdollisuus sanoa ei, kun ollaan avoimia.
Olet antanut väärää tietoa, kun et ole sanonut suoraan ja halunnut vain varmistaa muutaman panon valehtelemalla. Seuraavalla kerralla avoimin kortein liikkeelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun lapsuudenystävää vedätti joku sun kaltainen. Eräänä kauniina syysaamuna hän löytyi hlrttäyneenä pihakoivusta........
Ap vaikuttaa just siltä ihmistyypiltä, jolle on ihan sama mitä hänen toimintansa toisessa ihmisessä aiheuttaa. Hän ei välitä. Tärkeintä on että itsellä on hyvä olla.
Asian voi esittää monella tavalla. Esim. minulle on sanottu, ettei halua mitään vakavampaa.