Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen jaksaa painostaa, vaikka jutusta ei mitään tule?

Vierailija
20.09.2022 |

Lähettelee viestejä, jossa runoilee tyyliin: Luulin jo, että olet vieressäni iäti, mutta kun herään, huomasin sen vain olevankin unta. Nyt elän valveilla tätä painajaista...". Ym blaa blaa...
Miksi joku edes haluaa suhteen, jossa pitää käytännössä väkisin maanitella toista itselleen? Huoh...

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa...a. Hirveen vaikea sanoa, kun ei me tiedetä teidän kommunikaatiosta yhtään mitään.

No itse koin, että meillä oli seksisuhde. Toki häntä kohteliaasti ihmisenä kehuin, koska eihän fuckbuddyakaan tarkoitus ole haukkua. Ilmeisesti sitten luuli, että tässä on kyseessä jotain suurempaakin. Pointti onkin lähinnä siinä, kuten jo aloituksessa totesin, että miksi kukaan haluaa edes alkaa parisuhteeseen, jos toinen on selkeästi nihkeä. Ainakin minulla on jo sen verran itsekunnioitusta, etten todellakaan alkaisi perään vinkumaan.

Ap

Mun lapsuudenystävää vedätti joku sun kaltainen. Eräänä kauniina syysaamuna hän löytyi hlrttäyneenä pihakoivusta........

Ja vi tut löytyi. Keksit tyhmiä tarinoita. Valitsisit edes sellaisen puun johon voi hirttäytyä. Oletko ikinä edes nähnyt koivua?

Vierailija
42/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kylläkin aikalailla sellainen kulttuuri usein, että kun ollaan tarpeeksi yhdessä niin sitä ilman sanomatta ollaan jo yhdessä.

Kannattaa aina olla suora, että jos haluat vain panosuhdetta etkä muuta. 

Se nyt ei vaan kuulu etikettiin sanoa toiselle, että haluan vain panna sinua. Se aineellistaa vastapuolen. Jos esim sinun mielestäsi joku työkaverisi on rumma, niin tuskin sitä sille ääneen sanot. On vain asioita joita ei sanota suoraan. Pointti on siinä, että kuitenkaan väärää tietoa ei pudä antaa ja siitä olen pitänyt kiinni.

Ap

Mutta etiketin puolesta on ok valehdella? Miksi ei voi sanoa haluavansa seksisuhdetta? Kyllä monelle naiselle sekin on ihan ok - ei kaikki naiset halua miestä parisuhteeseen. Ja jos tämä ei sovi, niin sitten on mahdollisuus sanoa ei, kun ollaan avoimia.

Olet antanut väärää tietoa, kun et ole sanonut suoraan ja halunnut vain varmistaa muutaman panon valehtelemalla. Seuraavalla kerralla avoimin kortein liikkeelle!

LOL. Ei se ole tiedon antamista, jos ei anna tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5 Hyvin ap viet mammoja.

Vierailija
44/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa molemmilla osapuolilla on vastuu kommunikoinnista. Ei vain ap:lla. Kuvitelkaapa naiset, jos olisi toisinpäin: nainen hakenut hetken hupia ja mies ihastunut. Eiköhän mies taas haukuttais siinäkin tapauksessa. Älkää olko kaksinaismoralisteja.

Mutta tosiaan sama velvollisuus molemmilla osapuolilla.

Tiedän tapauksia ja kyllä mun sympatiat on silloinkin olleet sen ihastuneen osapuolen puolella, sukupuolesta viis.

Miten perustelet sen, että ihastuneella ei ole mitään vastuuta tiedustella millaisessa suhteessa on? Miksi ihastunut saa vain olettaa asioita? Kyllä molempien pitää avata se suu ehdottomasti.

Tosin tässä tapauksessa luulen, et ap on pakosti nähnyt ihastumisen merkkejä ilmassa, jolloin kuka tahansa reilu ihminen olisi välittömästi halunnut oikaista asioita.

Vierailija
45/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tää varmaankin on, mutta jos ei ole, niin ap on perus mulkku mies.

Vierailija
46/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa ("miksi lopetit tapailemasta miestä/naista")

Joku nainen oli tapaillut miestä ja harrastanut seksiä miehen kanssa, joka oli alkanut puhumaan jotain, että "jatkossa voidaan katsella yhdessä tähtiä.." tms. Tämän vuoksi nainen oli jättänyt miehen seuraavana päivänä.

Arvatkaas kumpi oli tuossa syyllinen? Arvatkaa kelle naurettiin tämän olettamusten vuoksi?

Sellaisia te olette.

Vierailija
47/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen oli tapaillut miestä ja harrastanut seksiä miehen kanssa, joka oli alkanut puhumaan jotain, että "jatkossa voidaan katsella yhdessä tähtiä.." tms. Tämän vuoksi nainen oli jättänyt miehen seuraavana päivänä.

Arvatkaas kumpi oli tuossa syyllinen? Arvatkaa kelle naurettiin tämän olettamusten vuoksi?

Sellaisia te olette.

"Tapaillut miestä" viittaa siihen, että heillä oli oikeasti juttua, ja molemmat olivat samalla viivalla siitä missä mennään.

Ilmeisesti tuo tähtien tuijottelu oli sitten vain ollut naiselle turn-off. Kuten voisi olla mikä tahansa juttu, kelle tahansa.

Nainen ei ollut kuitenkaan käyttänyt miestä pelkkänä elimenä ja antanut olettaa muuta, niin kuin ap.

Vierailija
48/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa...a. Hirveen vaikea sanoa, kun ei me tiedetä teidän kommunikaatiosta yhtään mitään.

No itse koin, että meillä oli seksisuhde. Toki häntä kohteliaasti ihmisenä kehuin, koska eihän fuckbuddyakaan tarkoitus ole haukkua. Ilmeisesti sitten luuli, että tässä on kyseessä jotain suurempaakin. Pointti onkin lähinnä siinä, kuten jo aloituksessa totesin, että miksi kukaan haluaa edes alkaa parisuhteeseen, jos toinen on selkeästi nihkeä. Ainakin minulla on jo sen verran itsekunnioitusta, etten todellakaan alkaisi perään vinkumaan.

Ap

Mun lapsuudenystävää vedätti joku sun kaltainen. Eräänä kauniina syysaamuna hän löytyi hlrttäyneenä pihakoivusta........

ei millään pahalla, mutta aika heikoissa kantimissa on muutenkin jos jonkun tapailusuhteen päättyminen saa narun jatkeeksi

Vierailija
49/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein ole koskaan ymmärtänyt tuota tunteisiin vetoamista, jotenkin vähän alhaista, ja outoa ajatella, että toinen varmaan muuttaa mielensä kun kerron, että sydän on vereslihalla ja tuska raastaa. Eikö ennemmin kannattaisi ihan suorasukaisesti sanoa, että no onpa harmi kun minusta meillä on ollut mukavaa ja hyvää seksiä, mutta nyt kun kerrot, ettei parisuhde ole edes tulevaisuudessa optio niin kai tälle on sitten pantava piste tähän (?)

Vierailija
50/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia te olette.

"Tapaillut miestä" viittaa siihen, että heillä oli oikeasti juttua, ja molemmat olivat samalla viivalla siitä missä mennään.

Ilmeisesti tuo tähtien tuijottelu oli sitten vain ollut naiselle turn-off. Kuten voisi olla mikä tahansa juttu, kelle tahansa.

Nainen ei ollut kuitenkaan käyttänyt miestä pelkkänä elimenä ja antanut olettaa muuta, niin kuin ap.

Voi jestas. Tuoko on parempi selitys?? "Tähtien tuijottaminen oli turn off"?? Miksei voi vaan avata suutaan ja sanoa, että "ei en halua katsoa tähtiä", jos se oli ylivoimaista.

Tässä sen huomaa, kaikki katsotaan naisen näkökulmasta ja käännetään ja väännetään sillä tavalla.

Vierailija
51/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, selkeästi kyl vaikuttaa ettette ole sopineet mistään fuckbuddy -suhteesta. Ei KUKAAN nainenkaan nyt fuckbuddylle tollasia viestejä lähettele. Mietihän nyt vähän omaa kommunikaatiota. Sinä olet kokenut että teillä on ollut seksisuhde, mutta nainen selkeästi kokenut ihan jotain muuta. 

Itselläni oli panosuhde varatun naisen kanssa. Sitä ei missään kokouksessa speksattu sellaiseksi, mutta itse (väärin) ajattelin hänen parisuhteensa olemassaolon olevan selkeä indikaatio siitä ettei meidän juttu ollut mitään muuta. Tapasimme siis aina seksin merkeissä ja salaa. Jossain kohtaa hän alkoi puhumaan uusioperhekuvioista ja tunteista, kerroin hänelle oman näkemykseni meidän suhteestamme. Hän kiukutteli jotain ja seuraavalla seksikerralla en huomannut mitään erityistä, mutta lähtiessään hän väitti lahnanneensa!? :D Ja hän oli kuitenkin sellainen taskuvenus ja villikissa, että hänen lahnauksensakin on keskivertoa aktiviisempi rooli. Jatkoimme kunnes itse aloin yrittämään hurmata eräs nainen, siis lopetin ennen kuin minulla oli mitään konkreettista uutta - olin aika hieno tyyppi nuorempana. 

"Taskuvenus" 🤮

Vierailija
52/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, fuckbuddy/FWB voi toimia vain silloin, kun homman nimi on molemmille selvä. Kristallinkirkas. Se ei mene niin, ettet kehtaa suutasi avata ja vain oletat toisenkin osapuolen olevan samoilla linjoilla.

Vierailija
53/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, fuckbuddy/FWB voi toimia vain silloin, kun homman nimi on molemmille selvä. Kristallinkirkas. Se ei mene niin, ettet kehtaa suutasi avata ja vain oletat toisenkin osapuolen olevan samoilla linjoilla.

Miksei toisella ole mitään vastuuta itsellään käydä keskusteluja suhteen tilasta?

Vierailija
54/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ei millään pahalla, mutta aika heikoissa kantimissa on muutenkin jos jonkun tapailusuhteen päättyminen saa narun jatkeeksi

Tuohan ei ole mikään tavallinen tapailun päättyminen, vaan vedätys. Hyvin lähellä hyväksikäyttöä. Ei ole henkisesti se kaikista helpoin käsitellä, joten voin hyvin uskoa, että joku päätyy tuollaiseenkin ratkaisuun.

Vierailija
55/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on sellaisia että mitä kylmäkiskoisemmin mies heitä kohtelee, sitä enemmän nainen kiinnostuu ja takertuu mieheen. Mikä lie psykologinen tekijä tuossa on juurisyynä, en tiedä...

Vierailija
56/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto, epätoivo ja pakkomielle parisuhteeseen.

Jotkut miehet sanoo asioita, joita nainen tulkitsee eri tavalla vain seksin takia, joten kuka se epätoivoinen onkaan..?

Vierailija
57/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei toisella ole mitään vastuuta itsellään käydä keskusteluja suhteen tilasta?

Mitä syytä toisella olisi ollut kuvitella, että suhde on seksisuhde? Jonkinlaisesta treffikuviostahan tuo todennäköisesti on kuitenkin lähtenyt liikkeelle. Pidit siitä tai et, pelkkä seksisuhde on poikkeus normista eli ihmisellä on kaikki syyt olettaa, että tapailulla pyritään jonkinlaiseen pysyvämpään juttuun.

Vierailija
58/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa siltä, ettet ole ollut kovin suorapuheinen? Mikä sua estää sanomasta, miten itse asiat koet?

En missään vaiheessa todennut haluavani hänen kanssaan parisuhdetta. Kyllä sen pitäisi riittää.

Ap

Aika kylmää. Taitaa olla nykyajan meininki. Säälin omia lapsia, kun joutuvat tällaisessa kulttuurissa elämään. Ihmiset eivät ajattele toisia enää, vaan oma hedonistinen nautinto ajaa kaiken ohi. Surullista. En usko, että tämä nykysuuntaus tekee ihmisistä onnellisia.

Ekaksi, ei ole kenenkään ihmisen velvollisuus tehdä toista onnelliseksi, tuohan on kammottavan suuri vaatimus. Toiseksi, seksi ystävän kanssa on mukavaa, rentouttavaa ja hauskaa ja ystävää ei tarvitse alkaa muuttaa mieleisekseen kuten parisuhteisa valitettavan yleisesti tapahtuu. Minulla on mukava seksisuhde nuorempaan mieheen ja olen sanonut että muutamaan vuoteen en ala seurustelemaan, jatketaan näin ja katsotaan sitten parin vuoden jälkeen mikä on tilanne.

Vierailija
59/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano moro ja blokkaa. Ens kerralla käy maksullisissa.

Vierailija
60/180 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa siltä, ettet ole ollut kovin suorapuheinen? Mikä sua estää sanomasta, miten itse asiat koet?

En missään vaiheessa todennut haluavani hänen kanssaan parisuhdetta. Kyllä sen pitäisi riittää.

Ap

Molemmat kokee eri tavalla mutta vahingossakaan asiasta ei puhuta. Jep, onpa jännä että nainen luulee toista. Mut onhan se raskasta jos joutuisi jotain keskustelmaan.