Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Olen kohta 45-v. Olen teinistä asti meikannut ja hoitanut ihoani tunnollisesti. Pesen aina ennen nukkumaan menoa kasvoni erillisellä silmameikinpuhdistusaineella sekä kasvojenpuhdistusaineella, konjak-sienellä ja viimeistelen kasvovedellä. Sitten laitan kasvovoiteen ja kolmekymppisenä aloin käyttää myös silmänympärysvoidetta, tällä hetkellä Lidlin Cien Q10Intense anti-wrinkle+hydration. Nelikymppisenä otin käyttöön iltaisin tavallisen kasvovoiteeni lisäksi Bellavitan A-vitamiini/retinolivoiteen. Aamuisin teen vesipesun ja laitan päivävoiteen ja silmänympärysvoiteen. Minulla ei ole ryppyjä ja säntillisen ihonhoidosta lisäksi minulla on rasvainen ihotyyppi, hyvät geenit, en käytä alkoholia tai tupakkaa, syön paljon kasviksia ja nukun hyvin.
Haluan siis sanoa, että ryppyjä estävä ihonhoito on säännöllistä ja vaatii sopivia ihonhoitotuotteita, joiden ei kuitenkaan tarvitse maksaa paljon. Apteekki on tosi hyvä paikka kosmetiikan ostamiseen ja marketeista saa edullisia ja laadukkaita tuotteita, esim. kasvonpesuaineena käytän Erisanin tuotetta.
Suojavoide, ei tupakkaa, viinaa heikosti, liikunta, terveellinen ruoka, kosteus- ja yövoide, seerumit jne
Ja vikaa luetun ymmärtämisessä
Vierailija kirjoitti:
Suojavoide, ei tupakkaa, viinaa heikosti, liikunta, terveellinen ruoka, kosteus- ja yövoide, seerumit jne
Nukkua säännöllisesti
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
En voi kun ihmetellä, jos 29- vuotiaalla on jo ryppyjä. Silloinhan naisen iho pitäisi olla hehkeimmillään. Olisiko suklaa ym. roskaruoka, sisällä istuminen ja kosteusvoiteen puute. Tupakointi pahinta, 50-vuotiaana jo harmaa rusinanaama. Kyllä elämäntavat vaikuttavat.
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
mitä tässä siis nyt on ideana?
Kirkonkello kirjoitti:
En voi kun ihmetellä, jos 29- vuotiaalla on jo ryppyjä. Silloinhan naisen iho pitäisi olla hehkeimmillään. Olisiko suklaa ym. roskaruoka, sisällä istuminen ja kosteusvoiteen puute. Tupakointi pahinta, 50-vuotiaana jo harmaa rusinanaama. Kyllä elämäntavat vaikuttavat.
ihan karseeta
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Jokaisella on oma kohtalonsa.
Tunnenkohan sut..