Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Plasmahoidossa (aika kivuton) voi käydä jyystämässä juonteita. Alue tosin punoittaa hoidon jälkeen joitakin kuukausia, mutta päälle voi tietty laittaa peitevoiteita. Tätä nyt en alle 30-v. vielä suosittelisi, mutta te kaikki nuoret, toivottavasti saatte elää vanhoiksi. Se on lahja, eikä siinä mitkään rypyt todella haittaa, kun elämänilo löytyy. Kannattaa valaa olemisensa pohja henkiselle tasolle. Silti niitä ryppyjä voi hoidella, koska siitä tulee mukava olo, että hoitaa itseään lempeästi.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
Opettele käyttämään välimerkkejä
Tee itsemurha, ei tule enää ryppyjä.
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Missä päin? Itse olen Marjaniemessä. Sama.
Annan ryppyjen tulla. Kun sinäkin tulet 56 vuoden ikään, tajuat, että pinta on vähän sivuseikka. Tärkeintä on terveys ja ihmissuhteet.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Näin 36 vuotiaana oon huomannut iholleni ilmestyneen haaleita pieniä ryppyjä, mutta en kyllä jaksa niitä miettiä kun se on kuitenkin ihan normaalia. En oo koskaan mitenkään erikoisemmin ihoani hoitanut vaan yleensä pessyt vaan kasvosaippualla ja joskus jotain kasvovettä käyttänyt. Paria vuotta vanhemman siskoni iho on huippukunnossa, usein häntä luullaan minua nuoremmaksikin. Uskon että johtuu hänen hyvästä ihonhoidostaan. Käyttää myös joka päivä aurinkorasvaa, on käyttänyt nuoresta asti ja uskon että sillä on vaikutusta.
Itse olen 33-vuotias ja useampi ihminen töissä on ollut yllättänyt kun on kuullut oikean ikäni, arvio iäkseni on ollut yleensä 23 vuotta ja olen saanut kehuja ihostani. Juon paljon vettä, syön kasviksia ja prosessoimatonta ruokaa, liikun paljon, mutta kesällä välttelen liiallista auringonpaistetta. Meikkaan lähes joka päivä kevyehkösti, mutta puhdistan kasvoni huolellisesti iltaisin misellivedellä ja vanulapuilla, lisäksi aamuin illoin suihkutan kasvoille luomuruusuvettä ja sen jälkeen kasvovoidetta, eli itse hoitotuotteet on aika minimissä, uskoisin että elämäntavoilla on suurempi rooli kuin jollain tietyllä purnukalla.