Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Juonteet on eri asia kuin rypyt. On selvää, ettei aikuinen alle 30-vuotias nainen voi näyttää 4-vuotiaalta enää. Ei tuossa iässä vielä tarvitse alkaa ihoaan ylihoitamaan eli kannattaa unohtaa antiaging-voiteet ja odottaa, että on jo täyttänyt 40. Kosteuttavat voiteet, vedenjuonti, 8 tunnin unet, tupakoimattomuus, sokerit pois ja einekset myös. Porkkanaa ja appelsiineja päivittäin. Alkoholia kohtuudella eli kunnon kännit silloin tällöin hyvässä seurassa, koska on tärkeää pitää myös välillä hauskaa. Tiedäthän ne "ei, minä en juo" pitkänaamat, joilla ei ole ystäviä. Ai kamala! Mutta näin ihan rennosti.
trolli
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
nunnuka nunnuka voi voi voi voi