Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Ei aurinkoa, ei meikkiä plus hyvät geenit eli elä elämäsi sisällä .
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
Miksi joulupukki ei saa syödä piparkakkuja? - Koska hän ei saisi pysyä hoikkana tarpeeksi.
Sä näytät kuvissa ikäiseltä ja mä nuoremmalta, mä oon siis nuorekkaampi. Mitä muuta?
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Miksi näitä aina pitää ruveta repimään toisiaan pienistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.
Minkä ikäinen olet?
En ole täällä leikkimässä vaan tekemässä rahaa.
Ne kalliit tököttirahat kannattaa säästää ja laseroida iho sitten jossain vaiheessa rypyt sileäksi
En ole pelkuri vaan uskallan ottaa riskin saavuttaakseni päämääräni.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä leipureita? - Koska ne eivät osaa pitää leivinpaperia kiinni.
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä pienille että isoille lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.
Minkä ikäinen olet?
80v
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kokkeja? - Koska ne eivät osaa sekoittaa ruokiaan.
Nukutaan kyljellään, ja tyyny täytetään vaikkapa hiekoitussepelillä, seassa isompaakin terävää soraa. Sitä vasten nukkuminen vahvistaa ihoa aivan kummasti! Ensialkuun tuntuu epämiellyttävältä, mutta siihen tottuu pian, eikä tunnu lainkaan, tyynyn voisi täyttää vaikka pienillä nauloissa, jos ne eivät rikkoisi tyynyn kangasta. Ehkä jokin ohut kevlarvahvistus auttaisi.
Ei muuta kuin kokemaan tämä ihme! Ihan aluksi voi aamulla näyttää siltä, ettei tästä mitään tule, mutta pian iho silenee ja vahvistuu, joten huolet pois.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisvinkit:
1. Ruokavalio kuntoon
2. Juo paljon vettä
3. Älä tee turhia ilmeitä tai koskettele ihoa turhaan
4. Hyvät geenit auttaa
5. Rahalla saa ongelmaa autettua sijoittamalla ne ihonhoitotuotteisiin esim biotherm ja elizabeth arden
Ei tupakkaa, rusentaa hipiää ennenaikaisesti, alkoholia hyvin harvoin ja vähän, liikuntaa ja positiivinen mieli, aurinkoa välttää, suojavoide
En ymmärrä miten joku voi pitää tästä'