Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
1041/2032 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut veden ja saippuan puolestapuhuja. Käytin päivittäin tavallista marketin kosteusvoidetta, milloin mitäkin, yleensä aina sitä mikä sattui olemaan tarjouksessa, sekä meikkivoidetta ja puuteria. Söin myös n. 25 vuotta E- vitamiinia, mutta kun se halpa poistui kaupan valikoimista, lopetin. Olen rypytön yli 60 vuotias, vain yläluomet nyt roikkuvat jättäen vekin silmäkulmiin. Nuorena olin kova ottamaan aurinkoa ja tupakoinkin lähes 30 vuotta.

Kasvoja en ole välittänyt aina edes putsata, meikit naamalla kävin useimmiten nukkumaan.

Olen aina ollut sitä mieltä, että liika käsittely ja liian vahvat ja monipuoliset ihonhoitotuotteet ennemminkin rasittavat ihoa. Tiedän monia ikäisiäni ongelmaihoisia, jotka ovat laittaneet tuhansia euroja elämänsä aikana kasvojen hoitoon ja ongelmat sen kun jatkuvat ja lisääntyvät.

Mutta on se myös geeneissä. Toiset ovat rypyttömiä vielä vanhanakin, toiset ryppyisiä jo nuorena.

Nykyisin en käytä enää muuta kuin kosteusvoidetta ja pesen kasvot harvakseltaan. Aamuisin huuhtelen.

Vierailija
1042/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageeniä sisäisesti ja ulkoisesti! Päivittäistavarakaupoista saa tabletti ja jauhemuodossa näitä sisäisesti nautittavia. Itse sekoitan jauheen C-vitamiini poretabletin kanssa veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu että sperma on hyväksi iholle. Eli riittävän usein vaan mällit naamalle niin kyllä se siitä!

Vierailija
1044/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ihanaa etten ole ainoa :D

N27

👀

27-vuotias- ja viitsit pistää energiaasi tuommoiseen?

Naaman ryppyihin?

Turhamaisuuden huippuja🌺

Ei sulla muuta tähdellisempää elämässä?

Vierailija
1045/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageeniä sisäisesti ja ulkoisesti! Päivittäistavarakaupoista saa tabletti ja jauhemuodossa näitä sisäisesti nautittavia. Itse sekoitan jauheen C-vitamiini poretabletin kanssa veteen.

Ja elimistö sekaisin.

Kokeilin kerran sisäisesti. Kuukauden tai kaksi.

Sekoitti minun elimistöni.

Meni yli vuosi palautua.

Vierailija
1046/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on orjia kosmetiikkateollisuudelle,aivopestyja.Ei, kayta rahasi muuhun jarkevaan, se on ikuinen taistelu biologiaa vastaan jos ryhdyt tuolle tille jota et voi voittaa. Hyvaksy kohtalosi ja ela sen mukaan. 

Vierailija
1047/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-älä tupakoi

-vältä auringon liikasaantia, ts. älä tavoittele rusketusta

-retinoli, halpsisversio ajaa asiansa

Muulla ei ole juuri merkitystä lopputulokseen.

Vierailija
1048/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-älä tupakoi

-vältä auringon liikasaantia, ts. älä tavoittele rusketusta

-retinoli, halpsisversio ajaa asiansa

Muulla ei ole juuri merkitystä lopputulokseen.

Mikä on se halpisversio?

Vierailija
1049/2032 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukkari pitää posket pehmeinä

Vierailija
1050/2032 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.

Vierailija
1051/2032 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vältä aurinkoa ja suojaudu siltä.

Mikään rasva ei auta jos elintavat ovat huonot eli nuku tarpeeksi, juo vettä tarpeeksi, yritä syödä tasapainoisesti kaikista ruokaryhmistä, älä käytä alkoholia, äläkä missään nimessä tupakoi.

Olen aika rypytön 56 vuotias ja nukun ja syön huonosti enkä juo tarpeeksi vettä. Iho on kuitenkin sileämpi kuin saman ikäisillä kavereillani.

Olen välttänyt aurinkoa kasvoillani viimeiset 30 vuotta ja käytin todella pitkään apteekin Bellavita-retinoli (a-vitamiini) voiteita yöllä ja päivällä.

Enkä tietenkään tupakoi.

Nyt Bellavitan retinolivoiteiden koostumus on jostain syystä muuttunut liian vahvaksi. A -vitamiini on näissä uusissa voiteissa eri muodossa kuin ennen.

Ihoni on alkanut kuoriutua uutta Bellavitaa käyttäessäni häiritsevästi ja olen nyt joutunut hankkimaan muitakin voiteita.

Kesällä käytän kosteusvoidetta jossa on näppärästi mukana aurinkosuojaa. Elisabeth Ardenin SP15 päivävoide kasvoille on hyvä löytö.

Edullisia markettivoiteita aurinkosuojalla on ainakin Nivealla. Toimivat nekin, mutta ovat vähän liian rasvaisia omaan makuuni meikin alle.

Toisaalta uskon että vähän sitä aurinkoakin pitäisi saada jotta pysyy terveenä. Tai ainakin d-vitamiinin saannista tulee huolehtia.

Ei tupakkaa, retinolivoide ainakin yökäyttöön ja päivävoiteeseen aurinkokerroin mukaan niin ei koskaan unohduihan täysin aurinkosuojauskaan.

Vierailija
1052/2032 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä piparkakkuja? - Koska hän ei saisi pysyä laihana tarpeeksi.

Vierailija
1053/2032 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas paljon on kikkoja tullut!

Onkohan ne kaikki rypyttömiä?

😳😂😂🤔

Vierailija
1054/2032 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi Paulas choice jotain voidetta, jossa on salisyyli acid. Se kuorii ihon poisilmeisesti. Tai ainakin pahat kohdat, toivottavasti. Ihan tunnen kuinka naamaa kiristää. Onkohan tuo terveellistä?

Vierailija
1055/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli

Vierailija
1056/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Aurinkorasva, ympäri vuoden vähintään silloin kun on aurinkoa tai olet ulkona valoisaan aikaan pidemmän aikaa.

2. Retinoli

+elämäntavat ja geenit

No siinähän ne tärkeimmät tulivat

Vierailija
1057/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nelikymppinen jota nyt vielä tämän vuoden aikana on kaksikymppiseksi luultu.

Mistä sait mieleen sanoa ettei näin voisi olla?

Kun ihminen pysyy hoikkana ja hoitaa rypyt parhaansa mukaan pois niin kyllä hän vaan voi nelikymppisenä näyttää kaksikymppiseltä.

Mutta kun avaan suuni en kuulosta kaksikymppiseltä. Tietenkään. Koska ilmaisu on itsevarmaa ja selkeää ja puhetyyli aikuisen. Mutta jos pidän suuni kiinni niin kyllä vaan hämään. Sorry.

Vierailija
1058/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pil*u peliin, siellä rypyt eivät haittaa.

Vierailija
1059/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABCD4 kirjoitti:

Täällä on nelikymppinen jota nyt vielä tämän vuoden aikana on kaksikymppiseksi luultu.

Mistä sait mieleen sanoa ettei näin voisi olla?

Kun ihminen pysyy hoikkana ja hoitaa rypyt parhaansa mukaan pois niin kyllä hän vaan voi nelikymppisenä näyttää kaksikymppiseltä.

Mutta kun avaan suuni en kuulosta kaksikymppiseltä. Tietenkään. Koska ilmaisu on itsevarmaa ja selkeää ja puhetyyli aikuisen. Mutta jos pidän suuni kiinni niin kyllä vaan hämään. Sorry.

Mutta miksi nelikymppinen haluaisi näyttää kaksimppiseltä?

T, nelikymppinen

Vierailija
1060/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi luottokosmetologi ja käy säännöllisesti ja noudata hänen voidevinkkejään. Paraskaan suositeltu voide ei ole hyvä välttämättä juuri sinun ihollesi. N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän