Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Tää ois just semmonen tyhmä kysymys mutta oisko sul joku idea miten saisin parannettua mun suomen kielen kirjoitustaitoja?
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä puutarhureita? - Koska ne eivät osaa istuttaa siemeniä oikein päin.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Pikkujoulut pitäis järjestää kerkiiks viel?
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Spermiini tämä todellinen ihme aine.
Hauskaa lukea reikien huolista, biologinen kello tempaa päin seinää ja paluuta ei ole.
Erittäin mielenkiintoinen ja hyödyllinen esitys. Kiitos että kommentoitte!
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Mielestäni tämä on aika turha julkaisu
Syön niin, et nahka pysyy pinkeenä. Nykyisin myös käytän aurinkosuojavoidetta.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
Joku satiainen puree ihoa se ei syöpä ! Paina kohtaa satiais aineella tai mirame lakan poistajaa.Puree niin kiinni karvoituksen juureen myös ihokarvoihin.Tuore kurkku viipaleita pidä hetki jääkaapissa.Sitten rentoutuu vanhaan tyyliin kurkkuviipaleet kasvoilla.Kyllä virkistää. Jos on näppyjä niin kevyt kuorinta voide.
🎅 on ihminen mutta lahjoja tuo oikeesti tietysti luoja.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.