Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus maksullisen naisen palveluita
2 vuotta seurustelua ja se oli siinä. Ei muuta selitystä. Miten voi aikuinen nainen olla noin epävarma? :|
M28
Kommentit (309)
Ei uudelle kumppanille tarvitse kertoa ihan kaikkea entisestä elämästään. Mennyt on mennyttä, on tämä hetki ja tulevaisuus.
Ehkä naisen mielikuva tapahtumasta on aivan toisenlainen verrattuna siihen, millaista se oli oikeasti. En tarkoita vain sinun kannaltasi katsottuna, vaan myös sen toisen osapuolen.
Vierailija kirjoitti:
Monetkin miehet pitävät huorissakäymistään jotenkin eksoottisena elämyksenä. Minulle on avautunut ihan kolme miestä maksullisen seksin ihanuudesta. Olen kuunnellut kiinnostuneena vain siitä, että onko se heidän mielestään ihanuuden multihuipentuma? Täytyyhän siinä jotain jännää olla - saako seksitaudin vai ei.
Suomessa työskentelevät naiset käyvät säännöllisessä testeissä, heillä on oma etujärjestönsä ja he vaativat kondomin käyttöä. Tutkimusten mukaan suurempi vaara saada sukupuolitauti on niillä, jotka harrastavat yhden illan juttuja baarista löytämiensä ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se että mies joutuu käymään maksullisella kertoo mielestäni siitä, että miehessä on joku vika jos ei normaalissa elämässä naista saa. Enkä minä haluaisi olla viallisen miehen kanssa. Siitä tulee mieleen likainen toisen naisen pimps mistä tulee ällö olo että oman kumppanin pippelson olisi semmosen sisällä ollut. Eli alkaa vaan sen verran kertakaikkisesti oksettaa.
On maksuttomillakin naisilla "pimps".
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naisen mielikuva tapahtumasta on aivan toisenlainen verrattuna siihen, millaista se oli oikeasti. En tarkoita vain sinun kannaltasi katsottuna, vaan myös sen toisen osapuolen.
Maksullisen vai? He tekevät työtään ja miellyttävät asiakasta että asiakas tulisi uudestaankin. Joidenkin asiakkaiden kanssa ja ollessaan sillä tuulella, he nauttivat ja saavat myös orgasmin. Ihan niinkuin normaali ihminenkin voi saada orgasmin ja nauttia yhdenillan jutun kanssa. Höpinä ettei kukaan maksullinen koskaan nauti kenestäkään asiakkaastaam ja seksistä, on lähinnä katkerien naisten puhetta, jotka eivät tunne maksullisia eivätkä todellakaan ole nähneet saatikka kokeneet itse asiaa myyvänä/ostavana osapuolena.
Tyhmä olit kun kerroit, ei naisetkaan kerro mustan miehen kanssa panneensa.
En ikinä rupeaisi kertomaan jollekin naiselle jokaista nuoruuden tempaustani. Enkä minä haluaisi tietää sen naisen nuoruuden touhuja.
Onhan se vaarallista kun ei jatkossa tiedä mitä noin tyhmätyyppi möläyttelee tuttavapiirissä. Teillähän voi olla nyt yhteinen nee+++ri sankkeri, johon ei tehoa antibiootit. Ei tollasia pidä laukoo. Tyhmyys on pahinta. Olen jättänyt joskus tyhmän miehen kun ei oppinut salonkikelpoiseksi