Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
Miten te muistatte noi teidän keskiarvonne?
6,2. Peruskoulun päättötodistuksessa.
Sijoittaja, yrittäjä.
Peruskoulun tai lukion menestyksellä ei ole mitään merkitystä menestyksen kanssa.
Kun mä kävin näitä opinahjoja ei tutkittu hahmoittamiseen liittyviä häiriöitä. Se oli automaattinen tuomio, laiska, haluton oppimaan, häiriintynyt oppilas.
Intohimolla pääsee pitkälle!
9,2. Mulla on kolme eri yliopistokoulutusta, mutta en rupea avaamaan niitä sen enempää, kun on tosi erikoinen kombo.
6,3. Opettaja ja opinto-ohjaaja tuli. Onneksi peruskoulun koulumenestys ei määrittele sitä, mitä ihmisestä voi tulevaisuudessa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7.8 ja psykologi tuli
Wau, miten onnistuit tuossa? Psykologiaan on aina (myös edellisillä vuosikymmenillä) ollut vaikea päästä.
Ei yliopistoon haettaessa olla kiinnostuneita peruskoulun todistuksista.
- Toinen psykaa opiskellut, jolla peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo 8.7 ja lukion 9.6.
8,4 tieokoneoperaattori, siitä sitten tieokoneverkkoasiantuntiaksi myöhemmin.
Järkyttävän suuria keskiarvoja teillä. Itsellä 8,2 ja sähköinsinööri olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7.8 ja psykologi tuli
Wau, miten onnistuit tuossa? Psykologiaan on aina (myös edellisillä vuosikymmenillä) ollut vaikea päästä.
Ei yliopistoon haettaessa olla kiinnostuneita peruskoulun todistuksista.
- Toinen psykaa opiskellut, jolla peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo 8.7 ja lukion 9.6.
Ja pääsykokeen tai Avoimen kautta pääsee kanssa sisään, oli keskiarvo ollut mitä vaan.
7,9. Olen ylioppilas, lisäksi löytyy kokin ja lähihoitajan koulutukset. Teen töitä lähihoitajana ja opiskelen samalla sairaanhoitajaksi.
En muista ihan satavarmaksi. 8,5 tai 8,6. It-alalla konsulttina olen.
7.4 ja Varhaiskasvatuksen opettaja.
En ole käynyt peruskoulua.
Kaksi amk tutkintoa on.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muistatte noi teidän keskiarvonne?
Voihan sen katsoa todistuksesta, jos ei muista.🙄
8,9 ja it-alalla olen