Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

`o._.o' HELMIEN viikko 44 `o._.o'

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä on ammaljungan twin ceroxit jossa on kääntyvä työntöaisa.. olen ollut erittäin tyytyväinen.. kevyt työntää kääntäminen onnistuu yhdellä kädellä mahdutaan aikas hyvin paikkoihin bussissa kuljetaan erittäin näppärästi ei olla todellakaan heti hankkimassa uusia.. todella tyytyväinen olen meillä mallia -05.. molemmilla valjaat ja välissä se " levy" jonka saa ylös alas miksi sitä nyt sanotaan no ymmärrätte varmaan :) selkänojat säätyvät molemmat erikseen eli jos toinen nukkuu ja toinen ei niin nou hätä.. samoin jalkaosa säätyy ylös ja alas erikseen ei siis yhteinen..

tosi näppärä ostos ottaen huomioon että maksettiin niistä 500 euroa kaikkinen varusteineen.. ostettiin tutuilta olivat käyttäneet 3 kertaa omilla kaksosillaan olivat äidin mielestä väärän väriset ja uusissa malleissa oli parempia värejä :) no hyvä meidän kannalta uutena kaupassa samoilla varusteilla hinta yli 1000 euroa :)

pitää alkaa pakkamaan kun huomenna mennään mummollaan.. ihanaa ilta itselle sitten.. eetu ja sara jo unessa ja mies töissä :)

palaillaan

tikunen ja sara sekä eetu 8 kk ja 22 pv :)

Vierailija
22/38 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta: pitelen peukkuja raskauteesi! Toivotaan, että vuotelut loppuvat. Nehän on aika yleisiäkin alkuraskaudessa (ainakin odotuspalstalla on ollut paljon juttua siitä lähiviikkoina). Koskas sulla olikaan seuraava ultra? Vasta np-ultra sitten rv12 kieppeillä?

Miina: meidän esikko oppi reilu 10kk ryömimään, ei edes peruutellut sitä ennen. Pyöri kyllä napansa ympäri, mutta tuumaakaan ei liikkunut, ei edes yrittänyt. Mutta kun oppi ryömimään, meni kehitys niin huimaa vauhtia, että oppi nopeasti istumaannousun, tukea vasten nousemisen, tukea vasten kävelemisen, ja 1v 2vk ikäisenä otti jo ekat askeleensa. Konttaamaan oppi vasta sen jälkeen. Ja hyyyyvin rauhallinen tyttö on ollut senkin jälkeen, vaikka ihan normaalisti on kehittynyt. Eli ei ole tullut kuin pari mustelmaa -ikinä :) Muutenkin on rauhallinen ja arahko tyttö, joten senkään takia ei ollut hällä mitään kiirettä liikkeelle. Neuvolassa eivät olleet YHTÄÄN huolissaan vielä 10kk neuvolassa. Sanoivat vain, että jos ei 1v ryömi tai etene, niin sitten voidaan käydä fysioterapeutilla. Tämä Noora-vauva taitaa siis mennä samaan tahtiin, mutta eipä ole mulla valittamista :) Nooralla kyllä enemmän rohkeutta, ja selvästi kiinnostusta ryömintään, mutta aina kun yrittää, niin onnistuu vain peruuttamaan kauemmas hapuilemastaan tavarasta ;) Kaikki siis aikanaan. Tällä kertaa tiedän olla huolehtimatta, koska esikoisen aikana olin jo huolissani kun ikätoverit jo käveli eikä meidän tyttö edes ryöminyt. Mutta sitten kirikin kaikki kiinni nopeasti.

Tuplavaunuista oli puhetta. Meillä on tyttöjen ikäero 3vkoa yli 2 vuotta ja meillä on kanssa Emmaljungan Twin Ceroxit, eli sillä " heittoaisalla" . Ovat olleet kyllä tosi hyvät. Varsinkin viime talvena ja vielä tänäkin talvena kun esikko ei kuitenkaan vielä jaksa kävellä hangessa pitkiä matkoja. Kesällä kyllä käveli kilometritolkulla. Ollaan myymässä ne pois ensi kesänä, mutta vielä talven yli ne pidämme. Kesällä sitten ostamme yksöstenrattaisiin seisomatelineen, ja varmasti ajelee jo pyörälläkin ensi kesänä enemmän. Ostimme ne uutena ja kyllähän se oli jonkinmoinen investointi, mutta kun ne pitää hyvänä niin niillä on tosi hyvä jälleenmyyntiarvo.

Montako Helmimammaa muuten odottaa jo toista lasta? Millä viikolla? Mulla oli 8kk hurja vauvakuume (tai pikemminkin haave kolmannesta lapsesta) mutta todnäk emme tee enempää lapsia, ainakaan nyt heti perään.

Koska te muut olette palaamassa töihin? Mä ilmoitin töihin että tulisin 2.5.07 mutta yritämme nipistää vähän rahaa sivuun jotta voisin olla vielä kesän kotona. Meillä on talo rakenteilla, joten aika iso laina tulee maksettavaksi tuossa huhtikuussa, joten saa nähdä miten sitä sitten sinnittelee hurrrrrrjalla hoitovapaarahalla ;)

Mikaela ja tytöt 8kk ja pian 2v9kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä lumimyräkkä on täälläpäin ollut! Meidän takapihallekin on tullut viimeisen vuorokauden aikana enemmän lunta kuin viime talvena yhteensä. Kukas oli ostanut scooterit, oliko Oodi? Voin kertoa, että testasin kyseiset menopelit tänään ääriolosuhteissa ja hyvin kulkivat umpihangessakin yhdellä kädellä työntäen. Toisella kädellä yritin pitää Veetiä pystyssä=)

Kiva kuulla Ennistä ja Emmastakin pitkästä aikaa. Toivottavasti teillä yöt alkaa pian sujumaan paremmin!

Kaksostenrattaista: Meilläkin on Emmaljungan twin Ceroxit ja ne on aivan loistavat. Meidän yksille tutuille on tulossa toinen vauva helmikuussa ja ne haluaisivat ostaa noi meidän tuplikset, mutta mä en raaskisi millään luopua niistä. Voin todella suositella!

Meiltäkin löytyy yksi sihtikurkku. En siis todellakaan voisi kuvitella antavani vielä niitä 8kk soseita, kun pienikin möykky ruuassa saa Joonan kakomaan tai pulauttamaan. Pitää ehkä koittaa soseuttaa noita karkeampia valmissoseita, jos sitten pikkuhiljaa alkaisi sujumaan. Leipää kylläkin tykkää mutustella itse ja pieniä rusinanpaloja. Niin ja kaikkien lasten herkkuja, maissinaksuja.

Tamperelaisten tapaamisesta: Mä en taida mitenkään päästä noiden ipanoiden kanssa bussilla Nokialle asti. Siinä taitais mennä hermot sekä äidiltä, että lapsilta. Meillä menisi kuitenkin tunti/suunta, vaikka mahduttaisiin busseihin. Jos saan kyydin jotenkin järjestymään niin sitten voimme myös tulla.

Nyt tyhjentämään tiskari ennen BB:tä...

nonnu78 ja pojat

Vierailija
24/38 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...liioittelin lumentulon suhteen. Niissä paikoissa joihin lunta oli kinostunut sitä oli puoli metriä, mutta keskimäärin lumen syvyys pihatiellä oli noin 25 cm. Kävin mittaamassa. Nyt isäntä pörrää tuolla uuden lumilingon kanssa ja odotan koska tulee sisälle ja saan kuulla kaikista turboahdetuista ominaisuuksista. Kumman hiljainen laite, Silppis ei tohon ääneen herää, mutta koiran mielestä vehje on vähintäänkin epäilyttävä ja näin ollen haukuttava.

Kävin illalla pikaisesti kaupassa ja nämä meidän tienoon tiet on varmaan jossain ö-kiireellisyysluokassa, koska MITÄÄN ei ole aurattu. Kaupan tiekin oli täyttä perunapeltoa. Veikkaan, että ne aurat tulevat yöllä ja herättävät koko seudun.

Mutta hyviä öitä kaikille, mä odotan koska lemppariohjelma Myytinmurtajat alkaa :).

KL.

Vierailija
25/38 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten nämä päivät, kun mies on iltavuorossa niin on aina ihan mahdottomia?!

Onnille tulee varmaan lisää hampaita, kun se on ollut ihan vinku koko päivän. Oikeastaan useamman päivän. Ja sylki valuu norona.

Mehän sitten käytiin ulkoilemassa iltamassa ja Onni itki hysteerisenä koko reissun. No ei me todellakaan oltu kauan, kun oli vielä niin kova ja kylmä tuulikin. Poika ei sitten tietenkään ole edes nukkunut koko päivänä kunnon päikkäreitä. Iltapäivällä ehkä vaan 15min.

Iltapäivällä Onni kaatui päälleen kodinhoitohuoneen kaakelilattialle, kun se oli vetämässä pyykkejä kuivaustelineeltä lattialle. Siitä seurasi tietenkin kauhea huuto.

Myöhemmin Onni otti matsia kissan kanssa. Poika kun on jahdannut tuota kissaraukkaa nyt päivätolkulla ja tänään se sitten sai sen lopulta käsiinsä. Ei se kissa tainnut keretä sitä raapia mutta sähähti kyllä pahasti. Saa nähdä miten niiden yhteiselo alkaa sujumaan...

Illalla Onni tunki suuhunsä semmoisen ison, koko suun täyttävän " stressipallon" . Onneksi sain sormeni sinne väliin ja sain sen pallon pois. Uskomatonta miten se senkin teki. Ja itkua riitti sitten siitäkin.

Onneksi mies on huomisen päivän kotona ja menee vasta yövuoroon!! Mä haluan hengähtää ja omaa aikaa!!!

Kuumetta : toivottavasti kaikki menis hyvin! Mä olisin sun tilanteessa jo ihan hermoraunio!

Meilläkään ei ne 8kk soseet uppoo yhtään. Mutta (kiitos vaan vinkistä) aion soseuttaa ne ja kokeilla sitten. Me ei olla annettu vielä kertaakaan kalaa. Pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa totuttamaan siihenkin.

Mitähän jos yrittäis selviytyä nyt nukkumaan. Eilenkin meni klo 1 ennen kuin olin sängyssä. Ei oo ihme jos päivällä nukuttaa.

Niin ja KIITOS niistä turvaistuin vinkeistä! Semmoista kysyisin vielä, että onko se Britaxin two way elite jotenkin matalampi kuin muut istuimet? Näkeekö se lapsi siitä ulos? Ja näkeekö siitä Gracostakaan, kun siinä on ne isot sivutörmäyssuojat?

kumppari&Onni

Vierailija
26/38 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt pinoja lukea mutta kun tuo aika menee näiden kahden hulivilin ja huushollin pyörittämiseen. Mies tekee töitä -ainakin siltä tuntuu aina !!

Ja sit jos se ei oo töissä niin se tekee jotain muuta esim. venettä laittaa. mehän uusitaan sisustus veneessä -pitäis itsekin ruvata ompelemaan verhoja ja verhoiluja . Sain uuden tykki ompelukoneen sellaisen tietokone pohjaisen -vanha olikin jo 15 vuotta ollu käytössä joten se meni sitten roskiin !

ISTUIMISTA meillä siis se Gracon ctp mikä lie -mä olen tosi tyytyväinen , Oskari näkee ulos -on kevyt jne. en mitään myyntipuhetta pidä mutta tykkään siis itse siitä.

No niin nyt se herra on taas jaloissa ja mölyää -ätä ätä jne... ja kohta kuuluu muks ja sitten huudetaan. Eli meillä samoja kolhuja kuin varmaan muillakin. ja sormet on kaapin oven välissä -pakko mennä pelastaa ...

Minkki ja Oskuboy 8++

Vierailija
27/38 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko minäkin täältä taustailijoista pinoutuisin kun on kerrankin jotain sanottavaa ;)

Ostin näet tänään sitä luomusosetta, taisi olla kalkkunaa ja kasviksia, no anyway, sellainen isopurkki ja yllätyin positiivisesti, se oli aivan sileää ja upposi meidän ronkeli Kaapolle tosi hyvin. Taitaa olla vähän tyyriimpää kuin se tavallinen, mutta tuli mieleen että täytyypä tulla tänne heti kehumaan sitä kun monilla tuntuu vauvat olevan tarkkoja (sihtikurkkuja) tuon ruoan suhteen.

Meillä varovaisesti aloiteltu noita 8kk soseita, kerran annoin semmoista lasangette sosetta ja poitsu sai hirveen ihottuman kasvoihin joten nyt vältetään kaikkea missä on tomaattia ja paprikaa.

Enimmäkseen meillä kuitenkin syödään itse tehtyjä soseita, välillä vain tuntuu että menee vähän yksipuoliseksi nuo soseet.

Liikumisista sen verran kerrottakoon, että meillä kontataan jo lujaa ja suosikkikohde on yläkerran portaat, ne täytyy saada kiivetä moneen kertaan päivässä.

Mun hermojen pelastus on tuo kävelytuoli, siihen on hyvä laittaa jos haluaa itse hetken hengähtää, pojalla kun on koko ajan vauhti päällä.

Yöt meillä menee vaihtelevasti. Nukkumaan Kaapo menee klo 20-21 ja herää yleensä kerran syömään. Aamulla noustaan klo 7-8. Kahdet päikkärit nukutaan, yleensä vaunuissa.

Hampaita pukkaa koko ajan, alas tuli ekaksi 2 hammasta ja nyt pilkottaa ylhäälllä kaksi.

Lääkäriin olen kiikuttanut vähemmästäkin kitinästä, kun korvatulehduksia meillä ollut jo 3 kertaa, ensimmäinen jo 3.5 kuisena.

Viimeksi eilen, mutta rutinoiden syynä olikin ne kaksi ylähammasta mitkä tänään tuli näkyviin.

Tälläista meillä, mitähän vielä pitikään kommentoida, niin sitä turvaistuin asiaa, meillä vielä kaukalo käytössä. Olen yrittänyt kyttäillä hyviä tarjouksia, halvin two way elite oli 198e joten semmoinen varmaan hankitaan.

Katerina the taustailija ja Kaapo 8kk ja 4pv

Vierailija
28/38 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkaisen tuo talvi pääsi yllättämään : ) Mä oon ollut noiden lapsukaisten kanssa jumissa kotona pari päivää, mulla kun autossa on vielä kesärenkaat. Mies kyllä yritti niitä eilen vaihtaa tuloksena yksi vääntynyt avain..taas oli liikkeen pojat vääntäneet niin ettei niitä saa itse vaihdettua. Tänään mulla sitten meni hermot ja kävin luikastelemassa kesärenkailla perhekahvilassa, ihan hyvin meni onneksi. Mies on taas reissussa on joku illanvietto, keilausta, pihvejä ja olutta tulee yöllä, hoh hoijaa. Milloinkahan sitä itse pääsis? Juliannan onneksi sain jo nukkumaan vähän aikaa sitten ja toinen katsoo onnessaan Krisse showta.

Noista turvaistuimista en tiedä onko niissä nyt loppujen lopuksi niin suuria eroja kaikki on mun mielestä raivostuttavia. Aina on ne p***' katin olkahihnat solmussa/kierteellä. Mut meillä on käytössä Britaxin Two way elite (isommassa autossa) ja toisessa autossa (mun kauppakassissa) Maxicosin joku malli en nyt muista mikä. Maxicosille plussat siitä, että se on helppo kiinnittää autoon jos joutuu vaihteleen autosta toiseen. Kummallekin miinusta siitä, että niistä pääsee lapsi kiemurteleen olkahihnoista vapaaksi (siis ei nyt tietty vauvat mutta meidän isompi neiti on alta kaks vuotiaasta osannut vapauttaa itsensä). Britaxin lukon oppi avaamaan 3,5 vuotiaana Maxicosia ei vielä ole onnistunut avaamaan..no ton ikäisethän vois jo kuljettaa jo muussakin istuimessa). Britaxin kuppiosa isompi eli siihen mahtuu hyvin toppatamineissa.

Soseista meilläkin uppoo vain ne hienommat (niin ja oikeastaan vain hedelmä/marjasoseet).

Nyt täytynee lähteä laittamaan tuo toinen nukkumaan.

Ai niin siitä Tre tapaamisesta meillä, tervetuloa vaan kaikki. Kävisikö ensi viikolla tiistai tai torstai tai perjantai? Toivottavasti saatte sovittua noita kyytejä, jotta pino ei tukkeutuisi niin siirretäänkö keskustelu mailin pariin? Mulle voi lähettää viestiä maarit.pitkanen@nokia.com Hmmm kukahan olen ja missä olen töissä : )

Maarit

Vierailija
29/38 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoista on ollut puhetta ja meillä kelpaa kyllä noi 8 kk soseetkin, alussa muussasin haarukalla tai lusikalla isompia paloja pienemmiksi, kun ne syljettiin muuten ulos, mutta nyt kelpaa kaikki ilman hienontamista. Koko purkkia ei kerralla kyllä vielä mene.

Mekin voitais yrittää Marcelille tapaamiseen, pitää laittaa sähköpostia ja tiistai kuulostaisi ainakin hyvältä päivältä.

-niisku

Vierailija
30/38 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katerina-77:

Josko minäkin täältä taustailijoista pinoutuisin kun on kerrankin jotain sanottavaa ;)

Ostin näet tänään sitä luomusosetta, taisi olla kalkkunaa ja kasviksia, no anyway, sellainen isopurkki ja yllätyin positiivisesti, se oli aivan sileää ja upposi meidän ronkeli Kaapolle tosi hyvin.

Tervetuloa vaan katerina-77 joukkoon :). Tiedän mitä sosetta tarkoitat ja sitä on meillä kokeiltu, muistaakseni upposi (mies syötti). Pukelo oppi tänään työntämään kielellä soseet suusta, tosi kivaa. Tai mistä minä tiedän onko se osannut sen taidon jo aikaisemmin, onpahan vaan yrittänyt niellä mitä tarjotaan. Mutta mutta, kuivatettu jälkiuunileipä maistui typsylle, jyrsi sitä ihan tohkeissaan ja oksensi vain kerran kun leivästä vissiin irtosi pieni palanen. Harjoittelu tekee mestarin, tjsp.

Marcel, muistaakseni ensi viikolla ei ole mitään menoa että käy mikä päivä vaan. Ylläripylläri toi sun työpaikka :).

Ihme ettei FannyK ehtinyt hehkuttaa Lost-päivää ;).

Ai niin, loput Helmipullat, oletteko luopuneet toivosta tai ainakin pinoutumisesta?! Eipä ole munkaan painossa tapahtunut muutoksia, kuten siinä mun listassa (valitettavasti) näkyy. Ja kyse on vaan muutamasta kilosta. Hoh hoijaa.

Hyvät yöt!

KL.

Vierailija
31/38 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, eilen oli Lost-päivä :D.

Mä olen täällä vaan laskeskellut hevosenomistamisen kustannuksia, ja odotellut miehen bonuksia : ). Viikonloppuna on Niihamassa isto esteratsastuskisat, niihin ois tarkoitus mennä yleisöksi.

Mulle sopii ens viikolla mikä päivä vaan noista. Kaalilaatikko, mennään vaan samalla autolla, joudut kyllä oleen lasten välissä takapenkillä : )

Nyt on pakko mennä syöttään ja laittaan päikkäreille!

FannyK

Vierailija
32/38 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

FannyK, tulihan se sieltä :D! Vai että meinaat oikein hevosenomistajaksi ryhtyä...

Kyydityksistä vielä sen verran, että kiitos FannyK tarjouksesta, kiva jos pääsen samaa matkaa. Tuli sellainenkin mieleen, että nonnu78, missä päin asut noin suurinpiirtein? Jossei sulle muuta kyytiä järjesty niin vois miettiä lähdenkö sittenkin omalla autolla ja koukkaan sut kyytiin. Jollei ihan karmeeta kierrosta tule?

Kävin entisellä työpaikalla yhdessä aikaisemmin äitiysvapaalle jääneen kollegan kanssa. Hauskaa oli nähdä työkavereita ja vielä mukavampaa oli vierailla vanhassa luokassa. Ovat jo kakkosluokkalaisia, tosi isoja :). Yksi tytöistä sanoi mut nähdesään " sä olet ihan eri näköinen" -kohteliaisuudesta ilmeisesti jätti kertomatta mihin suuntaan olen muuttunut.

Pukelo työstää uusiksi miehen vanhoja c-kasetteja, ehti juuri kiskoa yhdestä nauhaa ulos. En ymmärrä miksi helv täällä Silvanderin huoneessa pitää säilyttää muovikassillista kasetteja. Onpahan lapselle hupia. Isäntä varmaan taas urputtaa mulle mitä mitäs siitä, valuu kuin vesi hanhen selästä. Ei haittaa!

KL.

Vierailija
33/38 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon taas unohtunu vähäks aikaa.. konstalla on silmä-ja korvatulehdus päällä. no, korva oli vaan vähän punanen mut anto kolmen päivän kuurin kuitenki. silmiin tippoja, rähmii ihan kauheesti!

Nyt se on sitte tapahtunu! konstalle puhkes ensimmäinen HAMMAS!! :)

kyllähän sitä ooteltiinki semmoset puolivuotta ! saapas nähä mitä se sillä keksii tehä ..

Päivät menee ihan täydessä hulinassa. mikään asia ei saa olla rauhassa vaan konsta hönkää joka paikkaa koskemaan , repimään ja paukuttan.virtaa siis riittää vaikka on kipeänäkin.piti ottaa olkkarin patterista termostaati pois ku se on rikki niin nytpä se on sit niin tulikuuma ettei konsta voi nousta sitä vasten ikkunalaudalle missä on mun kaikki kukat.. kerran yritti mut poltti varmaan sormia niin että heti otti käden pois :)

Mä meen nyt tuulettun, poika ja isä nukkuu sylikkäin tuossa sängyllä. Ihanan näköstä, kummallaki aina niin kauhee ikävä toisiaan!

hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
34/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin vain piipahtamaan koneella mies lähti isomman neidin kanssa Makuuniin ja toinen vetää hirsiä. Aivan ihana päivä tänään ollut ulkona ihan kuin olisi loppukevät aurinko on paistanut niin kauniisti ja joka puolella on lunta. Ei todellakaan tunnu, että olisi marraskuu.

Trealaisille olen kohta puolin laittamassa mailiä eli päiväksi olen nyt sitten valkannut tiistain. Nonnun, Kaalilaatikon, Niiskun, Fannyn, Nordenskjöldin mulla onkin. Enni laitako meiliä tuleen jos pääset mukaan. Entäs muut trealaiset sekaan mahtuu vielä?

Nyt täytynee jo lopetella

Marcel kiireisenä

Vierailija
35/38 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan Onnin kanssa kahden. Mies on pikkujouluissa. Saa nähdä mihin aikaan se tulee kotiin.

Onni käveli eilen keittiön penkin päästä päähän. Tänään ei ole sitä hoksannut. Muuten nousee kyllä jo ihan joka paikkaan seisomaan tukea vasten.

Huomaa kyllä, että nyt kun Onni on koko ajan meno päällä niin itsekin on ihan poikki iltaisin. Tuntuu, että se poika menee ihan älytöntä vauhtia ja ehtii joka paikkaan! Kettiössäkin on tosi hankala tehdä mitään, kun jos vähänkin raottaa jonkun kaapin ovea niin poika on varmasti jo siellä välissä sormineen.

Kodinhoitohuone on myös Onnin unelmapaikka. Se on jo kolmena päivänä kaatanut pyykinkuivaustelineen päällensä ennen kuin olen ehtinyt hätiin. Ja siinä sivussa nuollut pyykinpesukonetta... Sillä varmaan kiertää kohta suonissa Bio Luvil...

Ja joka kerta, kun annan ilmakylpyä niin tulee ne pissat lattialle. Ja tänään tuli kakkakin. No säästyipä ainakin vaippa. :)

Olen uupunut. Nyt nukkumaan. :)

kumppari

Vierailija
36/38 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu käyttää Onnia potalla ennen ilmakylpyä?

Vierailija
37/38 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljaa : juu yritän istuttaa siinä potalla melkein joka kerta, kun vaihdan vaipan. Kerran on vahingossa tullut pikku kakka pottaan mutta muuten ei mitään. Onni ei oikein malta istua siinä vaan pitäis heti päästä johonkin muualle. Usein käy niin. että se pissi tulee sitten melkein heti lattialle, kun on potalta päässyt " karkuun" . :) No jospa se siitä.

Viime yö oli taas yhtä pätkäunta meikäläisen osalta. Onni kitisi tavallista useammin ja valvoi klo 6-7 mutta sain tainnuttetua maidolla uudestaan unille. Mies kolisteli kotiin pikkujouluista klo 4 jälkeen.

Nyt ovat Onnin kanssa päiväunilla.

Tosi kaunis ilma ulkona! Kunhan ukot herää niin pakotan ne ulos. :) Hurjia nuo ihmiset, kun nyt jo ajavat moottorikelkalla järven jäällä!! Äsken meni kaksi kelkkaa meidän rannasta jäälle. Itse en kyllä uskaltais vielä mennä edes jalan tuonne! Kai ne luottaa, että rannassa on paksumpi jää mikä kestää kelkan...

kumppari&Onni

Vierailija
38/38 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko: Me asutaan Etelä-Hervannassa. Et taida asua tällä suunnalla, joten sulle taitais tulla aika paljon kiertoa tän kautta ajamalla?

Palailen...

nonnu78