Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.

Vierailija
17.09.2022 |

No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset voinko kelvata jollekki?

Et kelpaa kenellekään.

T. naiset

Sitte voin ottaa väkisin tai mennä maksullisiin.

Laissa on kiellettyä ottaa väkisin

Vierailija
82/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei allu saa naisseuraa kun miettii tosissaan, että rais kaisi jonkun naisen...Häiriintynyttä, todellakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten saa ikinä naista. Nuorena olin komea ja hoikka ja sain naisia.

Vierailija
84/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pahasti masentunut. Syön lääkkeitä. Ei oo ihmisiä elämässä. Äiti kyllästynyt. Kukaan ei halua olla tekemisissä ja oon velkaantunut.

Vierailija
85/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää elämä näytä tästä muuttuvan. Sama paska jatkuu.

Vierailija
86/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaa laihduttaa ku ei tässä muu näytä auttavan.

Vierailija
87/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin psykoterapian koska kukaan ei mua jaksa ja tarvin apua.

Vierailija
88/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää elämä näytä tästä muuttuvan. Sama paska jatkuu.

Millä te hönöt olette aina onnistunut velkaantumaan?

Vierailija
89/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset voinko kelvata jollekki?

Et kelpaa kenellekään.

T. naiset

Sitte voin ottaa väkisin tai mennä maksullisiin.

Tuossa on syy, miksi naiset ei halua olla allun kanssa. Tyyppi haaveilee naisen väkisin ottamisesta...Naiset aistivat, että olet vaarallinen ja eivät siksi halua olla kanssasi tekemisissä

Vierailija
90/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni, niin ennenkin tehtiin. Mikä teitä nykyajan ihmisiä oikein vaivaa, kun ette oikein mistään selviä. Onko teille lässytetty pienenä eikä ole vaadittu mitään kun elämä on niiiiiin vaikeaa. 

Vierailija
91/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan miettinyt, että ottaisit Jeesuksen vastaan niin elämäsi muuttuisi paremmaksi?

Vierailija
92/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole työtä ystäviä, vanhempia, kavereita, kumppania, ei mitään. Elämä onkin aika turhaa. Velkaa ei ole olen vältellyt velkaantumista koko elämäni ajan

Vierailija
93/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea sulle.. sä siis viihdyt yksin.. toiset ihmiset masentuu ollessa yksin.

Vierailija
94/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon surullinen.. yksin.. mua on lapsena kiusattu pahasti.. oon kai lievästi sitten kehitysvammainen ja musta ei normaalit naiset kiinnostu.. mitä mä voin tehdä.. emmä halua hyväksyä tätä elämää yksin. Mulla ei oo kavereita ketään ollut monee vuotee.. exä jätti.. pelasin 10 tuhatta.

Vierailija
95/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin autorahat, oon yksinäinen,, paha mieli.. en tiedä auttaako masennuslääkkeet.. ei varmaa auta mikään.. mun on paha olla ja sit haukun ihmisiä ja uhkailen ihmisiä ja en halua olla enää yksin.. en tiedä miten jaksaa tätä elämää?

Vierailija
96/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää juoda.. en jaksa baareja.. en jaksa pinnallisia naisia.. ku en ikinä niille riitä ja kelpaa tajusin sen.  En tiedä miks mun persoona on muuttunu varmaa ku multa lähteny kaverit ja tunnen tyhjää elämässä ja ulkopuolisuutta.

Vierailija
97/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se auta tännekkää kirjotella mitään. ketään ei silti kiinnosta.

Vierailija
98/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itseäsi niskasta kiinni, niin ennenkin tehtiin. Mikä teitä nykyajan ihmisiä oikein vaivaa, kun ette oikein mistään selviä. Onko teille lässytetty pienenä eikä ole vaadittu mitään kun elämä on niiiiiin vaikeaa. 

Mitä se auttaa jos on heikkolahjainen tai lievästi kehitysvammainen saamaa naista?

Vierailija
99/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaa surullinen. työ ei hirveesti auta mitään.. sielä on pakko vaan käydä.

Vierailija
100/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa jos on heikkolahjainen tai lievästi kehitysvammainen saamaa naista?

Musta tuntuu että kaikki normaalit terveet naiset haluaa vain terveen miehen jolla ei oo ongelmia. Minkäs teet et on diagnooseja masennus