Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.

Vierailija
17.09.2022 |

No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti, Allu. Ei mitään uutta.

Vierailija
122/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin pahasti velkaaki ja tuntuu ettei naiset halua tällästä luuseria.. joka on yksin jolla ei oo elämää ja mitää.. toiv kuolisin pois.

Oletko ajatellut kokeilla jos pääset velkasaneeraukseen, se jo helpottaa kun käyt juttelemassa veloistasi. Ehkäpä siellä voidaan auttaa. Etsi netistä oman paikkakuntasi toimiston numero ja ota yhteyttä.

Muista myös syödä terveellisesti ja ulkoilla, se pitää mielen virkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin toiselle terapeutille ja käyn vuoden nyt alkuun. Ja laihdutan.

Vierailija
124/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole senssipalsta niin et sä täältä mitään naista löydä, tuhlaat vain aikaasi ulisemalla.

Vierailija
125/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin pahasti velkaaki ja tuntuu ettei naiset halua tällästä luuseria.. joka on yksin jolla ei oo elämää ja mitää.. toiv kuolisin pois.

Oletko ajatellut kokeilla jos pääset velkasaneeraukseen, se jo helpottaa kun käyt juttelemassa veloistasi. Ehkäpä siellä voidaan auttaa. Etsi netistä oman paikkakuntasi toimiston numero ja ota yhteyttä.

Muista myös syödä terveellisesti ja ulkoilla, se pitää mielen virkeänä.

En mä sitä murehdi. Vakituinen työ ja makselen velkaani pikkuhiljaa. En ota velkaa enään.

Vierailija
126/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole senssipalsta niin et sä täältä mitään naista löydä, tuhlaat vain aikaasi ulisemalla.

En mä naista löydä ku oon lihonut ja mulla iso kaljamaha.

Vierailija
127/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiinnostuu ihan erilaisista miehistä. Tuntuu todella pahalta tää mun tilanne.

Vierailija
128/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että olen vuosien mittaan lihonut enkä pitäny huolta. Ryypännyt vaan ja ottanut velkaa.

Vierailija
129/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkä kärsin elämässä enkä kelpaa edes pullukkanaisille. Ei tälle voi mitään. Ei vaan voi.

Vierailija
130/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene maksullisiin ja laihdutan sit ja kärsin yksin.

Vierailija
131/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut miehet jotka ette kelpaa naisille?

Vierailija
132/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kahdesti eronneena voin sanoa etten enää halua parisuhdetta, koska kaikilla ehdokkailla ikäluokassani älyttömästi lainaa esim. autot, asunnot jne. Itsellä ei ikinä ole ollut lainaa enkä myöskään halua epäsuorasti toisen haluaman kalliin elämäntyylin maksajiksi.. Kaksi edellistä suhdetta maksoi yhteensä noin 50000e kun toinen osapuoli keskittyi lainojensa maksuun, tupakointiin, baari-iltoihin, harrastuksiin yms.. minulle jäi peruselämisen kulut yms.

Vierailija
133/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurja elämä yksin.

Vierailija
134/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino, sinäkö täällä ruikutat?

Vierailija
135/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kahdesti eronneena voin sanoa etten enää halua parisuhdetta, koska kaikilla ehdokkailla ikäluokassani älyttömästi lainaa esim. autot, asunnot jne. Itsellä ei ikinä ole ollut lainaa enkä myöskään halua epäsuorasti toisen haluaman kalliin elämäntyylin maksajiksi.. Kaksi edellistä suhdetta maksoi yhteensä noin 50000e kun toinen osapuoli keskittyi lainojensa maksuun, tupakointiin, baari-iltoihin, harrastuksiin yms.. minulle jäi peruselämisen kulut yms.

Sussa on sit jotain vikaa

Vierailija
136/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainaski haluan kumppanin. Mutta ne naiset ovat vääränlaisia. Monet haluaa lapsia ja ovat liian korkeasssa asemassa. Ei kiitos. Mä en halua lapsia.

Vierailija
137/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä Allu usko jo ettei sua saatana kukaan halua? Sulla ei vaan ole mitään annettavaa parisuhteelle. Oon itse ihan luuseri nainen, on mt-ongelmia, on ulosotossa maksuja, enkä myöskään oo se metsän tuuhein kuusi. Mutta mä sentään TAJUAN, että vika on ihan itsessäni.

Ja etenkin että jos jonkun miehen saan, niin se on tyyliin sinä, jolle olen pelkkä reikä jota panna. Niin ei kiinnosta. Mieluummin olen yksin. Ja turha tulla selittämään että kyllä mä sua niin rakastaisin. Ainut keino jolla osaat osoittaa rakkautta on nussia niin paljon kuin toinen antaa ja kun ei enää jaksa antaa, siihen loppui se sun rakkautesi.

Vierailija
138/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainaski haluan kumppanin. Mutta ne naiset ovat vääränlaisia. Monet haluaa lapsia ja ovat liian korkeasssa asemassa. Ei kiitos. Mä en halua lapsia.

Monet naiset esim tinderissä ovat korkeasti koulutettuja. Emmä kelpaa.

Vierailija
139/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä Allu usko jo ettei sua saatana kukaan halua? Sulla ei vaan ole mitään annettavaa parisuhteelle. Oon itse ihan luuseri nainen, on mt-ongelmia, on ulosotossa maksuja, enkä myöskään oo se metsän tuuhein kuusi. Mutta mä sentään TAJUAN, että vika on ihan itsessäni.

Ja etenkin että jos jonkun miehen saan, niin se on tyyliin sinä, jolle olen pelkkä reikä jota panna. Niin ei kiinnosta. Mieluummin olen yksin. Ja turha tulla selittämään että kyllä mä sua niin rakastaisin. Ainut keino jolla osaat osoittaa rakkautta on nussia niin paljon kuin toinen antaa ja kun ei enää jaksa antaa, siihen loppui se sun rakkautesi.

Kammattais tappaa sit itsensä.

Vierailija
140/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sairas nainen.. en todellakaa ole yksin teen kaikkeni sen eteen.. laihdutan käyn terapiassa, käyn töissä.. 5.-6 v niin mun velat on maksettu.. hommaan hienomman auton. todellaki.. sä oot sairas.