Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.

Vierailija
17.09.2022 |

No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, jos oot elämässäsi, omasta mielestäsi ihan pohjamudissa.

Eikä mikään tunnu enää miltään, niin miksi et hae apua elämääsi?

Näitä ikuisia itkijöitä olen aina ihmetellyt.

Elämän suurien vaikeuksien ja muutosten keskellä, kenelle tahansa, voi tulla, eri tasoinen masennus reaktio.

Kuten yhtä-äkkisen, ennalta arvaamattoman avieron takia.

Lapsen tai hyvin läheisen äkillisen, tai pitkäaikaisen sairauden vuoksi.

Voi tulla myös arvaamatonta työttömyyttä, vaikka asuntovelat painaa päälle.

Yrittäjillä on lisäksi omat ongelmansa.

En koskaan, milloinkaan voi uskoa sitä, ettei koko maailman lääkejärjestelmästä, löytyisi masennuslääkettä, joka ei mitenkään helpottaisi masennuspotilaan tilaa?

Noiden lääkkeiden kehittelyyn on käytetty, miljardeja dollareita ja euroja rahaa.

Masennuslääkkeet eivät ole mitään pika-auttajia.

Niitä on käytettävä useita vkoja, ennenkuin ne toimivat.

Masennuslääkkeet eivät ole rauhoittavia lääkkeitä.

Joten niihin ei synny riippuvuutta, kuten rauhoittaviin ja unilääkkeisiin.

Liian moni lopettaa masennuslääkkeet heti alkuunsa, joidenkin alku sivuoireiden takia, jotka useinmiten ovat ohi meneviä.

Ja kaikki masennuslääkkeet eivät aiheuta samoja sivuvaikutuksia.

Jos ihmisellä olis kuolemaan johtava syöpä, niin jättäisikö ihminen silloin, kokeilematta kaikkia mahdollisia muita syöpälääkkeitä, että säilyisi hengissä?

Sama on masennuslääkkeissä, tietyt sivuvaikutukset tulisi kestää, koska lääke kokonaisuudessa auttaa ja helpottaa ja masentuneen elämää.

Ei masennuslääke ole mikään ilopilleri eikä huume, joka nostaisi mielialan kattoon ja saisi näyttämään elämän suurenmoisen ihanalta. Ei todellakaan.

Masennuslääkkeen tarkoitus on palauttaa synkässä tilassa olevan ihmisen lähelle normaalia ja palauttaa hänet takaisin arkipäiväiseen elämään.

On turha itkeä ja valittaa kurjaa ja merkityksetöntä elämää, suurien muutosten ja vaikeuksien jälkeen, jos ei ole valmis kokeilemaan kaikkea siihen esitettyjä apuja.

Myös lääkkeitä.

Vierailija
102/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkkeestä ollut apua? Toivottavasti. Hyvä kun hait apua.

En tiedä onko.. masentaa silti ja oon yksinäinen. tuntuu että sekoo jo.

Pikku depis ja todellinen masennus, ovat kokonaan kaksi eri asiaa.

Pikku depikset ovat ohimeneviä tiloja ja tuntemuksia.

Masennus totaalisena tai keskivaikeana, on koko ihmisen elämää laajasti koskettava asia.

Myös työkykyä koskettava ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää helppoa ole jatkunu jo mulla kauan. En osaa käyttäytyä haukun ihmisiä olen ilkee.. eilen oli kauhee ahdistus iski yksinäisyys päälle. Ei ole ketään ketä nähdä.. Vaikea olla nykyään yksin, en tiedä meniskö lääkärille.

Vierailija
104/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin jotain ihmisiä elämääni ja tuntuu että kaikilla on omat piirit. Naiset ei halua tavata mua ja ei kiinnostu, Mun on vaikea olla yksin. Mulla on enää äiti olemassa ja isä ei hirveesti pidä yhteyttä. Veli ei halua olla tekemisissä. Mä en kestä tätä elämää välillä. 

Vierailija
105/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 t on aika pieni velka kuitenkin. Mulla 600 t velkaa. Monella on jotain tuosta väliltä. Ne pitää jokaisen itse miettiä ja kokeilla ne jutut, joista mielekkyyttä saa elämään. Vaeltaminen, pyöräily veneily on mulle ollu tärkeitä. Parisuhteen varaan ei kannata omaa onnea ripustaa. Se on hetken huumaa se. Ihan ite on loppujen lopuksi kuitenkin ne kivat pienet jutut keksittävä. Velka on vain rahaa. Tsemppiä sulle.

Vierailija
106/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei enää kestä olla yksin. Ku ei oo elämässä oikein ketään. Perhe vaan. Sitte vain on yksin ja yksin kai vaan tarvin apua kovasti elämääni.

Vierailija
107/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei pää kestä enää tätä elämää yksin ja yksin olemista. Ku ei näytä parisuhdetta saavan.

Vierailija
108/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten varaan et voi onnea rakentaa. Siitä ei tule mitään hyvää. Opettele ensin olemaan itsesi kanssa. Harrasta jotain tai mene vapaaehtoistyöhön, jossa tapaat ihmisiä.

Vierailija
109/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut nyt liikunnan. Haluan päästä ahdistuksesta eroon.

Vierailija
110/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten varaan et voi onnea rakentaa. Siitä ei tule mitään hyvää. Opettele ensin olemaan itsesi kanssa. Harrasta jotain tai mene vapaaehtoistyöhön, jossa tapaat ihmisiä.

En tapaa ihmisiä ja olen yksin. En halua olla sinkku koko elämän.

Vierailija
111/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa olla yksin. Kaipaisin naisen kosketusta ja en vaa kestä enää. Mikää ei tunnu auttavan ku jatkuva paha mieli.

Vierailija
112/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vain kehuu olet komea ja pitkä mutta ei koskaa kiinnostu. Poistin jo tinderin.

Vierailija
113/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vissiin olla laihempi ku ei kelpaa tälläsenä Suomi naisille.

Vierailija
114/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on mahdottoman nirsoja ja pinnallisia. Mä oon amis elämänkoulun käyny. Masentunut. Huono itsetunto. Mikä teitä naiset vaivaa?

Vierailija
115/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin nuorempana ja hoikempana sain naisia. Ei huvita lihava olla baarissa missä on nuoria hoikkia ja kauniita naisia.

Vierailija
116/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua suomalaisia naisia. Mulle on sanottu sä oot komee mies ja kumma että oot sinkku.

Vierailija
117/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä yritän sit laihduttaa väkipakolla vaan.

Vierailija
118/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas yksin kirjottelua. Ei täs ole mitää järkee.

Vierailija
119/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, valittamalla et ainakaan saa mitään.

Vierailija
120/168 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laihdutuskaan auta kun vika on ihan muualla.