Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.
No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä
Kommentit (168)
Minä olen myös veloissa ja olen nainen. Velkajärjestelyyn hain v.-17 ja pääsin. Tällä hetkellä maksan rästejä 6. vuotta ja as.lainaa.
Olin yksin 12 vuotta eron jälkeen lasten isästä. Mutta yllättäen yli vuosi sitten aloin tapailla erästä tuttua miestä, nyt parisuhteessa. En olisi uskonut että niin kävisi. Mutta pointti on että sullakin vielä toivoa!
On toivoa mutta en jaksa enää odottaa. Liikaa ollut yksin.
aloita lenkkeily / ulkoilu , juokse , treenaa .. sun itseluottamus kohenee ja sitä kautta alat voimaan paremmin .
Ei vaan kestä enää pää olla yksin. Tuntuu ettei kukaa halua heikkolahjaista velkaantunutta ja kaveritonta miestä. Oon tosi erilainen kun muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
aloita lenkkeily / ulkoilu , juokse , treenaa .. sun itseluottamus kohenee ja sitä kautta alat voimaan paremmin .
Juuri oon treenaamas. Ei se vie sitä pahaa oloa pois ja naisen kaipuuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös veloissa ja olen nainen. Velkajärjestelyyn hain v.-17 ja pääsin. Tällä hetkellä maksan rästejä 6. vuotta ja as.lainaa.
Olin yksin 12 vuotta eron jälkeen lasten isästä. Mutta yllättäen yli vuosi sitten aloin tapailla erästä tuttua miestä, nyt parisuhteessa. En olisi uskonut että niin kävisi. Mutta pointti on että sullakin vielä toivoa!
En mä silti mun yksinkertaisuutta saa pois. Haluaisin että nainen hyväksyy mut tälläisenä ku olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yksin 12 vuotta eron jälkeen lasten isästä. Mutta yllättäen yli vuosi sitten aloin tapailla erästä tuttua miestä, nyt parisuhteessa. En olisi uskonut että niin kävisi. Mutta pointti on että sullakin vielä toivoa!En mä silti mun yksinkertaisuutta saa pois. Haluaisin että nainen hyväksyy mut tälläisenä ku olen.
Naiset vaan haluaa normaaleita miehiä.
Minä en uskalla lähestyä naisia ku olen lihonut epävarma ja huono itsetunto.
Vastakkaiselta puolelta en saa mitää kiinnostuksia. Ei ne halua nähä. Jutella. Ilmeisesti helpompi elää sinkkuna.
Ota parin viikon loma matka thaimaahan bankokkiin, sieltä saat varmasti nais seuraa ja ajatukset selkenee uudessa ympäristössä. Lisäksi aurinko tekee hyvää pääkopalle.
Miten te muut ihmiset saatte tai kelpaatte parisuhteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ota parin viikon loma matka thaimaahan bankokkiin, sieltä saat varmasti nais seuraa ja ajatukset selkenee uudessa ympäristössä. Lisäksi aurinko tekee hyvää pääkopalle.
Ei kiinnosta thaimaalaiset naiset.
Niin miten te muut ihmiset kelpaatte parisuhteisiin???
Voiko kaljamahainen heikkolahjainen mies velkaantunut kaljuuntunut kelpaako kellekkään??
Niin naiset voinko kelvata jollekki?
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset voinko kelvata jollekki?
Et kelpaa kenellekään.
T. naiset
Ilmeisesti en kelpaa. Pitää tyytyä elämään yksin. Unohtaa seksi ja läheisyys.
Nyt mulle riitti. En jaksa enään.
Lähde juoppokuskiksi minulle niin mennään kaupungille iskee naisii. Tv. Karvainen mies 37v
Hae vaan sitkeästi apua. Selvitä myös olisko jotain vertaisryhmää johon voisi mennä.