Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.
No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Jos musta ihmiset ei tykkää ja vihaa mua eikä mulla ole kavereita, niin kai se vika on mussa.
Onhan sulla hyvä elämä kun voit täällä pitää hauskaa.
Jollain on asiat paljon huonommin maapallolla ketä ei elä suomen sosialismissa.
Monessa maassa sitä ei ole ollenkaan.
Hyvä että olet hakenut apua. Toivottavasti pääset eteenpäin.
Jos haluu kavereita kannattaa aloittaa itsesi kaltaisista ihmisistä.
Esim. surakunnat, liitot ja jotkin järjestöt voivat auttaa löytämään yhteyksiä ryhmiin missä on myös kaltaisiasi.
Vähitellen taitojen kehityessä, halutessaan kaveripiiriä voi laajentaa.
Jos kiinnostaa opiskelu sieltä voi myös löytää uusia tuttavuuksia, toki myös harrastusten kautta.
Kannattaa keksiä jotain mielekästä tekemistä. Sen ei tarvitse olla mitään isoa, kunhan siitä saa paremman mielen.
Tiedän mun pitää vaan saada apua ja hyvä että pääsin terapiaan ja jatkan töitä ja yritän liikkua vaikka väkisin, olisi hyvä laihduttaa.
Kai ne naiset sitte pitäs unohtaa ku ei ne kiinnostu musta.
Hanki elämääsi muuta kivaa sisältöä kuin nainen ja päästä irti epäterveestä pakkomielteestä.
No ei ole mitään ku ei ole kavereita ei ketään, tuntuu että on niin ulkopuolinen eikä ketään välitä. Kukaan ei halua olla munkaa tekemisissä se tuntuu pahalta.
Naiset ette vain millään kiinnostu musta, tuntuu tosi pahalta.
Joo en jaksa kirjottaa yksin ja jauhaa samaa levyä.