Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.
No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä
Kommentit (168)
no ei se auta kun elää sit yksin ja hyväksyä se että on suominaisille ilmaa. Ei saa läheisyyttä ja mitään.
Sanot että sulla on pakkomielle naisiin, sellainen pelottaa naisia. Yleensä sellainen mies on epävakaa ja alkaa helposti riehua. Sun pitää saada kavereita ja jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin naiset.
Pelkkää lenkillä yksin käymistä.. yksinäistä elämää.. takas töihin maanantaina.. pahaa mieltä.. ei oo elämää miten muilla.. sitä pitää vaa kestää.
Siis ap eli Allu kävi terapiassa mutta se loppui tuloksettomana ja terapeutti joutui ärähtämään Allulle, ettei pommita enää viesteillä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Sanot että sulla on pakkomielle naisiin, sellainen pelottaa naisia. Yleensä sellainen mies on epävakaa ja alkaa helposti riehua. Sun pitää saada kavereita ja jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin naiset.
Kun en saa kavereita mistään. Nuorempana mulla oli kavereita ja elämää. Nyt toki käyn töissä, mutta ei ole sitte yhtään ketään vain perhe.
En tiedä enää mitä tehdä ilmeisesti mä en vain riitä parisuhteisiin naisille.. Pakko se on luovuttaa ja elää sitte yksin.
Olen jopa kateellinen kun muut miehet kelpaa naisille. tai katson vierestä aina ja ihmettelen kyllä. ihan tavallisen näkösiä ovat. Ja itse kärsin ja olen ulkopuolinen ja tätä pitää kestää. anna mun kaikki kestää.
No taidan lähtee vaikka ajelemaan tai urheilemaan, ei pää kestä olla kotona.
Kyllä jotain kiinnostavaa miehissä on kun olen aina yksin ja ulkopuolinen
Vierailija kirjoitti:
tuntuu että tässä iässä olen ilmaa naisille ku olen lihonut ja on mahaa, enkä halua lapsia.
Laihduta.
Mussa ihmisenä on jotain pahasti vialla.
Ei kestä olla enää yksin.. hajoo pää.
Haluaisin mennä tapaamaan jotain naista päästä treffeille. päästä hänen viereen. nukkumaan yöksi. Sitä mä kaipaan eniten elämässä.
Oonko mä sit jotenki vammainen vai mikä mussa on vikana.. ku ei oo kavereita.. ei oo oikeestaa mitää ku perhe elämässä-.-. pahasti velkaa.. eikä oo rahaakaa.... yksinäistä elämää.. urheilen käyn töissä ja katon telkkaria.
No ihan sama. Pakko se on elää. Taidan lähtee portaille treenaamaan.
Olis helpompi vain kuolla pois, olis kai helpompaa.
Yksin kirjottelua taas ja ei tässä ole mitää järkee. taidan lähtee pois.
Oon ollut jo monta vuotta yksinäinen, en saa kavereita, en onnistu saamaa parisuhdetta.. näköjään minussa on vialla jotain.
EIköhän nää alotukset oo tässä ja kirjottelu ei tässä ole mitää järkee. hyväksyminen on parasta tässä elämässä. Naiset haluaa normaaleita miehiä.
Kyllä olisi kiva päästä koskemaan naista ja olemaan yhdessä ja viettämään aikaa.