Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.

Vierailija
17.09.2022 |

No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi kiva päästä koskemaan naista ja olemaan yhdessä ja viettämään aikaa.

Vierailija
42/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se auta kun elää sit yksin ja hyväksyä se että on suominaisille ilmaa. Ei saa läheisyyttä ja mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sulla on pakkomielle naisiin, sellainen pelottaa naisia. Yleensä sellainen mies on epävakaa ja alkaa helposti riehua. Sun pitää saada kavereita ja jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin naiset.

Vierailija
44/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää lenkillä yksin käymistä.. yksinäistä elämää.. takas töihin maanantaina.. pahaa mieltä.. ei oo elämää miten muilla.. sitä pitää vaa kestää.

Vierailija
45/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap eli Allu kävi terapiassa mutta se loppui tuloksettomana ja terapeutti joutui ärähtämään Allulle, ettei pommita enää viesteillä. 🙈

Vierailija
46/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että sulla on pakkomielle naisiin, sellainen pelottaa naisia. Yleensä sellainen mies on epävakaa ja alkaa helposti riehua. Sun pitää saada kavereita ja jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin naiset.

Kun en saa kavereita mistään. Nuorempana mulla oli kavereita ja elämää. Nyt toki käyn töissä, mutta ei ole sitte yhtään ketään vain perhe.

Vierailija
47/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mitä tehdä ilmeisesti mä en vain riitä parisuhteisiin naisille.. Pakko se on luovuttaa ja elää sitte yksin.

Vierailija
48/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa kateellinen kun muut miehet kelpaa naisille. tai katson vierestä aina ja ihmettelen kyllä. ihan tavallisen näkösiä ovat. Ja itse kärsin ja olen ulkopuolinen ja tätä pitää kestää. anna mun kaikki kestää.

Vierailija
49/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taidan lähtee vaikka ajelemaan tai urheilemaan, ei pää kestä olla kotona.

Vierailija
50/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain kiinnostavaa miehissä on kun olen aina yksin ja ulkopuolinen

Vierailija
51/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu että tässä iässä olen ilmaa naisille ku olen lihonut ja on mahaa, enkä halua lapsia.

Laihduta.

Vierailija
52/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa ihmisenä on jotain pahasti vialla.

Vierailija
53/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä olla enää yksin.. hajoo pää.

Vierailija
54/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä tapaamaan jotain naista päästä treffeille. päästä hänen viereen. nukkumaan yöksi. Sitä mä kaipaan eniten elämässä.

Vierailija
55/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä sit jotenki vammainen vai mikä mussa on vikana.. ku ei oo kavereita.. ei oo oikeestaa mitää ku perhe elämässä-.-. pahasti velkaa.. eikä oo rahaakaa.... yksinäistä elämää.. urheilen käyn töissä ja katon telkkaria.

Vierailija
56/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama. Pakko se on elää. Taidan lähtee portaille treenaamaan.

Vierailija
57/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis helpompi vain kuolla pois, olis kai helpompaa.

Vierailija
58/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kirjottelua taas ja ei tässä ole mitää järkee. taidan lähtee pois.

Vierailija
59/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut jo monta vuotta yksinäinen, en saa kavereita, en onnistu saamaa parisuhdetta.. näköjään minussa on vialla jotain.

Vierailija
60/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän nää alotukset oo tässä ja kirjottelu ei tässä ole mitää järkee. hyväksyminen on parasta tässä elämässä. Naiset haluaa normaaleita miehiä.