Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.

Vierailija
17.09.2022 |

No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että pitää elää tälläistä elämää ja olla pahasti velkaantunut. Ei se auta ku erakoitua.

Vierailija
22/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinua kuitenkaan ahdista sietämättömästi koko ajan? Aseta rimasi vähän matalammalle ja pyri tekemään elämästäsi mukavampaa vaikka aloittamalla jokin uusi, itsellesi mieleinen harrastus. Sinulla on kuitenkin työpaikka ja monilla on vielä 30 000 euroa suurempiakin velkoja, joten ole tyytyväinen ettet kuulu heihin. Joudut ehkä maksamaan velkaasi pois vielä kauan, mutta ilmeisesti vain siedettävän summan kuukaudessa? Yritä rentoutua välillä ja olla ajattelematta ongelmiasi.

Myös naisilla on isoja velkoja ja vaikka mitä ongelmia, ei kaikki naisetkaan ole "täydellisiä". Ja kuten joku jo edellä kirjoitti, ei parisuhde välttämättä tarkoita sitä että ei olisi ongelmia. Voisit aloittaa treffailun mutta ilman turhan suuria odotuksia ja katsoa, alkaako kenenkään kanssa kemiat toimimaan. Ajattele sitä ajankuluna eikä minään epätoivoisena "nyt täytyy löytää joku" tilanteena. Vietät vain aikaa jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä masentuneelta.

Vierailija
24/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet seksiä vailla niin nyt on lauantai. Jostain räkälästä kyllä löytyy joku vanhempi nainen, joka varmasti lähtee kanssasi. Ei siitä suhdetta ehkä tule ja saatat olla helpottunut kun pääset aamulla livistämään pois, mutta ainakin olet sitten saanut seksiä.

Vierailija
25/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käydä missää räkälöissä.

Vierailija
26/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinua kuitenkaan ahdista sietämättömästi koko ajan? Aseta rimasi vähän matalammalle ja pyri tekemään elämästäsi mukavampaa vaikka aloittamalla jokin uusi, itsellesi mieleinen harrastus. Sinulla on kuitenkin työpaikka ja monilla on vielä 30 000 euroa suurempiakin velkoja, joten ole tyytyväinen ettet kuulu heihin. Joudut ehkä maksamaan velkaasi pois vielä kauan, mutta ilmeisesti vain siedettävän summan kuukaudessa? Yritä rentoutua välillä ja olla ajattelematta ongelmiasi.

Myös naisilla on isoja velkoja ja vaikka mitä ongelmia, ei kaikki naisetkaan ole "täydellisiä". Ja kuten joku jo edellä kirjoitti, ei parisuhde välttämättä tarkoita sitä että ei olisi ongelmia. Voisit aloittaa treffailun mutta ilman turhan suuria odotuksia ja katsoa, alkaako kenenkään kanssa kemiat toimimaan. Ajattele sitä ajankuluna eikä minään epätoivoisena "nyt täytyy löytää joku" tilanteena. Vietät vain aikaa jonkun kanssa.

ahdistaa koko elämä miten olen pilannut asiani. En oikein osaa pakkomielle naiset ja mietin ja kyttään vaan naisia. ja tuntuu etten sitten riitä ja kelpaa kellekkään. Ei kukaan halua munkaa treffeille ja tutustua ei kukaan.

Vierailija
27/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäonnistunut pettynyt vihainen ja yksin. Olis ees kiva päästä jutteleen naisille.

Vierailija
28/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan sulla sukulaisia kuitenkin? Tuskin nyt kaikki sulle pahaa haluaa.

Ei ne halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
29/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys velkaneuvojaan kun olet vakituisessa työssäsi,Joka kaupungilla ja kunnaalla on .On ilmainen palvelu ..Jos pääsisit velka saneeraus, velkasi olisi 5 vuoden päästä ohi.Kukaa nainen ei sinua katso kieroon vaikka olet veloissa. Kun käyttäydyt naista kunnioittavasti, omana itsenäsi olet. Niin löydät jonkun.Kahvilat, kirjastot,Tai menent vapaalla kävele puhutele esim,Koiran omistajia.Jos ei sormuksia nainen vapaa.Kahvila mene istu missä iksiä naisia, Rohkeasti vaan.Vapalla kirpputorit sama asia. Kuule mitään netin pika treffi palstat ei kannata yrittää. Suomi 24 on joku treffi sivu.Mihin kirjaudutaan. Sieltä ystäväni mies henkilö ,löysi naisen.Oliko mies silloin jo joku 50v

Vierailija
30/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita haluaisit elämääsi? Mitkä asiat tekisi sinut iloiseksi? Sellaisia asioita kohti. Ja älä takerru heti mihinkään parisuhteeseen tai ihmissuhteisiin vaan keskity ihan vaan itseesi. Kun olet itse tyytyväinen omaan elämääsi ja sinulla on mielekästä puuhaa, heijastuu se yleensä ihmissuhteisiinkin.

Vierailija
31/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kiinnosta tippaakaan. Olen lihonut ja kaljuuntunut.

Vierailija
32/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita haluaisit elämääsi? Mitkä asiat tekisi sinut iloiseksi? Sellaisia asioita kohti. Ja älä takerru heti mihinkään parisuhteeseen tai ihmissuhteisiin vaan keskity ihan vaan itseesi. Kun olet itse tyytyväinen omaan elämääsi ja sinulla on mielekästä puuhaa, heijastuu se yleensä ihmissuhteisiinkin.

Parisuhde tekisi onnelliseksi. läheisyys.. olla toisen ihmisen kanssa. tuntuu vain olevani hyvin ulkopuolinen.

Vierailija
33/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaljuuntuminen ja kaljamaha? Onko luottokortilla vielä 10 Dona painetta? Osta Mersu.

Vierailija
34/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde tekisi onnelliseksi. läheisyys.. olla toisen ihmisen kanssa. tuntuu vain olevani hyvin ulkopuolinen.

Parisuhde ei tee onnelliseksi. Pitkä parisuhde pistää vihaamaan toista.

Vierailija
35/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senssipalstalle.

Vierailija
36/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parisuhdekin voi masentaa. Myrkyllinen vaihdevuosinainen aiheuttaa myös masennusta.

Parisuhde todellakin voi masentaa. Vaihdevuosiin se tuskin liittyy. Itse ainakin olen onnellisempi nyt sinkkuna kuin aiemmassa parisuhteessani miehen kanssa.

Vierailija
37/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että tässä iässä olen ilmaa naisille ku olen lihonut ja on mahaa, enkä halua lapsia.

Vierailija
38/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parisuhdekin voi masentaa. Myrkyllinen vaihdevuosinainen aiheuttaa myös masennusta.

Parisuhde todellakin voi masentaa. Vaihdevuosiin se tuskin liittyy. Itse ainakin olen onnellisempi nyt sinkkuna kuin aiemmassa parisuhteessani miehen kanssa.

Joo no mä oon erilainen kaipaan parisuhdetta ja toisen kanssa olemista. ole sitten yksin. Mä en viihdy yksin.

Vierailija
39/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaljuuntuminen ja kaljamaha? Onko luottokortilla vielä 10 Dona painetta? Osta Mersu.

Mitä sitte? Eihän sille voi mitää jos on mahaa ja kaljuuntunut se pitää hyväksyä.

Vierailija
40/168 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei tee onnelliseksi. Pitkä parisuhde pistää vihaamaan toista.

Teki ainaski mut onnelliseksi viimeksi.