Hoitaja ansaitsee kunnon palkan. Olen valmis maksamaan enemmän veroja siitä.
Hoitajille palkankorotus. Olen valmis maksamaan veroja enemmän että palkankorotus täysimääräisenä hoitajille toteutuu. Hoitotyö raskas ja vastuullinen.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 verotiedot
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/843fb957-b0ba-477e-953e-7da943b408d3
322 Sairaanhoitajat, kätilöt ym. 3479
3221 Sairaanhoitajat ym. 3479
32211 Sairaanhoitajat 3471
32212 Terveydenhoitajat 3482Lähihoitajat saa nipin napin 2000 euroa kuussa. Paljon saa tehdä iltaa ja yötä ja viikonloppuja, että saa enemmän. En ihan usko noita sun lukujasi. En itse saanut koskaan lähellekään tuollaisia palkkoja vaikka olin vuorotöissä jatkuvasti.
Hoitajilla on valehtelu verissä, tuttava lähihoitaja kertoo pääsevänsä neljään tonniin kuussa.
Kesällä sai jos teki hälyrahoilla PALJON extraa. Se tarkoitti et töissä oltiin kaikki viikonloput, juhannuspyhät, paljon aamusta iltaan vuoroja eli semmosia 14-15h päiviä.
Heh, joku putkimies saa saman 8-16 arkityöllä.
Viimeisen vuoden aikana olen ollut joulupäivän vapaalla ja kaikki muut pyhät töissä enkä ole hoitaja!
Ja mulla on tuttuja hoitajia, joilla lapset jo isoja/ aikuisia, ja haluavat olla pyhät töissä lisien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 verotiedot
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/843fb957-b0ba-477e-953e-7da943b408d3
322 Sairaanhoitajat, kätilöt ym. 3479
3221 Sairaanhoitajat ym. 3479
32211 Sairaanhoitajat 3471
32212 Terveydenhoitajat 3482Lähihoitajat saa nipin napin 2000 euroa kuussa. Paljon saa tehdä iltaa ja yötä ja viikonloppuja, että saa enemmän. En ihan usko noita sun lukujasi. En itse saanut koskaan lähellekään tuollaisia palkkoja vaikka olin vuorotöissä jatkuvasti.
Hoitajilla on valehtelu verissä, tuttava lähihoitaja kertoo pääsevänsä neljään tonniin kuussa.
Kesällä sai jos teki hälyrahoilla PALJON extraa. Se tarkoitti et töissä oltiin kaikki viikonloput, juhannuspyhät, paljon aamusta iltaan vuoroja eli semmosia 14-15h päiviä.
Heh, joku putkimies saa saman 8-16 arkityöllä.
Viimeisen vuoden aikana olen ollut joulupäivän vapaalla ja kaikki muut pyhät töissä enkä ole hoitaja!
Ja mulla on tuttuja hoitajia, joilla lapset jo isoja/ aikuisia, ja haluavat olla pyhät töissä lisien takia.
Hyshys. Ei näitä saa sanoa ääneen, kun hoitaja ei tässä ole syrjitty uhri!
Turvat kiinni, hoitsut! Jyrähtää marinisti Gustavssonkin jo.