Hoitaja ansaitsee kunnon palkan. Olen valmis maksamaan enemmän veroja siitä.
Hoitajille palkankorotus. Olen valmis maksamaan veroja enemmän että palkankorotus täysimääräisenä hoitajille toteutuu. Hoitotyö raskas ja vastuullinen.
Kommentit (143)
Minä en ole valmis veronkorotuksiin.
Minusta muista etuisuuksista pitäisi leikata, jotta hoitajille saadaan lisää rahaa.
Ehdottomasti kaikille työntekijöille lisää palkkaa ja palvelut minimiin. Sairaudet ja vetelehtimiset voi jokainen aikuinen maksaa itse.
maksa ensin valtion budjetin alijäämä pois, sellaiset 18 miljardia vuodessa velkaa. Keskustellaan sitten uusista lisämenoista
Kun soitan varatakseni vaikka tarkastusaikaa tai muuta, mulle soittaa takaisin todella veetuntuneen oloinen karmealla venäjän aksentilla puhuva äkäinen tätönen. En halua näille hyypiöille lisää palkkaa, tanakelettu...
Ei mitään kiristäjille eli hoitajille.
Hoitajat, opettajat, poliisit.. onhan näitä isomman palkan haluavia ja ansaitseviakin. Nyt vaan kaikki töihin, laiskottelijoille ei avustuksia. Näin saamme verorahoja ja voimme maksaa parempaa palkkaa työtätekeville.
Hoitajien mediaanipalkka on suunnilleen sama kuin kaikkien palkansaajien mediaanipalkka, joten ei heillä nyt millään tavoin huono palkka ole muihin verrattuna. Keskimäärin yli 3300e kuukaudessa.
Ja kyllä ne lisät pitää siihen palkkaan laskea mukaan, kun ne kuitenkin ovat osa sitä palkkaa. En minäkään kaupanalan myyjänä ilmoita palkkaani sen perusteella mitä saan arkiaamuista, vaan sen perusteella mitä minulle kokonaisuudessa työstäni maksetaan kuukausittain lisineen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/03923b16-81ce-44b5-876d-5912062a8…
Ennemmin minä hoitajien palkkaa maksan kuin pääministerien aamupaloja.
Vuoden 2018 verotiedot
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/843fb957-b0ba-477e-953e-7da943b408d3
322 Sairaanhoitajat, kätilöt ym. 3479
3221 Sairaanhoitajat ym. 3479
32211 Sairaanhoitajat 3471
32212 Terveydenhoitajat 3482
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin minä hoitajien palkkaa maksan kuin pääministerien aamupaloja.
Ovathan toki verrannollisia lukuja keskenään.
Kyllä. Olisi ihanaa voida keskittyä omaan työhöni ja tietää samalla, että vanhat vanhempani saavat hyvää hoitoa.
Yritän käydä mahdollisimman vähän terveyskeskuksessa ja päivystyksessä. Sairaalassa olen ollut 3 vrk syntymääni lukuunottamatta. N 60
Joo, lasketaan kansaneläkkeitä ja toimeentulotukia, jee, jee.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kaikille työntekijöille lisää palkkaa ja palvelut minimiin. Sairaudet ja vetelehtimiset voi jokainen aikuinen maksaa itse.
Juuri näin. Kaikille reilu palkankorotus jotta kaikki olisivat tyytyväisiä ja nostetaan veroja niin paljon että tämä saadaan toteutettua.
Pliis, älkää laittako verotietoja, joissa näkyy erittelemättä kaikki tulot. Merkitystä on perustyöajan palkalla, joka on liian matala. Haittalisät ovat sellaisia, että moni hoitaja ottaisi mieluummin 8-16 työn kuin tekisi ylityötä, tuplavuoroja tai olisi poissa iltoja ja viikonloppuja lastensa luota.
Hoitajay ansaitsevat kunnon palkan ja sitä heille kunta-alan sopimuksessa tarjottiin. Sen sijaan hoitajat eivät ansaitse kohtuuttoman suurta palkkaa suhteessa muihin vastaavan koulutuksen ja työn vaatimustason työntekijöihin verrattuna, toisin kuin he itse kuvittelevat ja ovat vaatimassa. Toivon todella, että tässäkin tapauksessa ahneella on paskainen loppu, eivätkä saa tällä kiristämisellä ja uhkailulla ainakaan isompaa korotusta kuin muut kunta-alan työntekijät saivat asiallisesti neuvottelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole valmis veronkorotuksiin.
Ei se olisi kuin 10-15€ joka kuussa enemmän veroa muille palkansaajille.
Vierailija kirjoitti:
Pliis, älkää laittako verotietoja, joissa näkyy erittelemättä kaikki tulot. Merkitystä on perustyöajan palkalla, joka on liian matala. Haittalisät ovat sellaisia, että moni hoitaja ottaisi mieluummin 8-16 työn kuin tekisi ylityötä, tuplavuoroja tai olisi poissa iltoja ja viikonloppuja lastensa luota.
Hoitajat eivät ole ainoita, joilla on vuorotyö.
Korotukset vastuullisinta työtä tekeville. Ei tiskin takana istuskelijoille. Samapalkkaisuudesta luovuttava.