Hoitaja ansaitsee kunnon palkan. Olen valmis maksamaan enemmän veroja siitä.
Hoitajille palkankorotus. Olen valmis maksamaan veroja enemmän että palkankorotus täysimääräisenä hoitajille toteutuu. Hoitotyö raskas ja vastuullinen.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Hoitajay ansaitsevat kunnon palkan ja sitä heille kunta-alan sopimuksessa tarjottiin. Sen sijaan hoitajat eivät ansaitse kohtuuttoman suurta palkkaa suhteessa muihin vastaavan koulutuksen ja työn vaatimustason työntekijöihin verrattuna, toisin kuin he itse kuvittelevat ja ovat vaatimassa. Toivon todella, että tässäkin tapauksessa ahneella on paskainen loppu, eivätkä saa tällä kiristämisellä ja uhkailulla ainakaan isompaa korotusta kuin muut kunta-alan työntekijät saivat asiallisesti neuvottelemalla.
Hoitajilla levisi sonta nyt aivan käsiin. Opittepa olemaan nöyriä. Taitaa kahvitauot loppua kunhan lain tultua työnantaja sanoo milloin on tauko. Ja töitä teette! Illasta aamuun ja taas iltaan! Niin!
En ole valmis veronkorotuksiin.
Vähemmän rahaa hyvesingalointiin, joutaviin johtoryhmien kokouspalkkioihin, konsultteihin ja vähintäänkin taksimatkat pois koska ilmastonmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 verotiedot
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/843fb957-b0ba-477e-953e-7da943b408d3
322 Sairaanhoitajat, kätilöt ym. 3479
3221 Sairaanhoitajat ym. 3479
32211 Sairaanhoitajat 3471
32212 Terveydenhoitajat 3482Lähihoitajat saa nipin napin 2000 euroa kuussa. Paljon saa tehdä iltaa ja yötä ja viikonloppuja, että saa enemmän. En ihan usko noita sun lukujasi. En itse saanut koskaan lähellekään tuollaisia palkkoja vaikka olin vuorotöissä jatkuvasti.
Hoitajilla on valehtelu verissä, tuttava lähihoitaja kertoo pääsevänsä neljään tonniin kuussa.
Olisin minäkin valmis maksamaan enemmän veroja jotta hoitajien työolot ja palkkat saataisiin kuntoon. Tuskin ne verorahat sinne kuitenkaan päätyisi.
En halua että rahat menee työttömille, keskijohdolle, kansanedustajien paisuvalle avustaja-armeijalle, kunnan johtajien ja eduskunnan pippaloihin sekä edustusmatkoihin.
Ai että mieltä lämmittää potilasturvallisuuslaki. Turhaan meuhkaatte.
Vierailija kirjoitti:
Ex-hoitaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajay ansaitsevat kunnon palkan ja sitä heille kunta-alan sopimuksessa tarjottiin. Sen sijaan hoitajat eivät ansaitse kohtuuttoman suurta palkkaa suhteessa muihin vastaavan koulutuksen ja työn vaatimustason työntekijöihin verrattuna, toisin kuin he itse kuvittelevat ja ovat vaatimassa. Toivon todella, että tässäkin tapauksessa ahneella on paskainen loppu, eivätkä saa tällä kiristämisellä ja uhkailulla ainakaan isompaa korotusta kuin muut kunta-alan työntekijät saivat asiallisesti neuvottelemalla.
Mun loppu oli se että lopetin. Sh-opinnot jäi kesken ja nyt menee lh-oikeuden poistoon. Nykyään muussa työssä 👍😊 enkä ole ainoa 😉
Mä tiedän pari älykästä hoitajaa, jotka ovat eronneet Tehystä näiden sekoilujen takia.
No kaikkea onnea ja hyvää heille valitsemalleen tielle :)
t. ex-hoitaja
Niinpä niin tasan ei käy onnen lahjat, kun hoitajat jäi ilman, mutta hyvinvointialueen johtajat ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 verotiedot
32212 Terveydenhoitajat 3482Lähihoitajat saa nipin napin 2000 euroa kuussa. Paljon saa tehdä iltaa ja yötä ja viikonloppuja, että saa enemmän. En ihan usko noita sun lukujasi. En itse saanut koskaan lähellekään tuollaisia palkkoja vaikka olin vuorotöissä jatkuvasti.
Hoitajilla on valehtelu verissä, tuttava lähihoitaja kertoo pääsevänsä neljään tonniin kuussa.
Kesällä sai jos teki hälyrahoilla PALJON extraa. Se tarkoitti et töissä oltiin kaikki viikonloput, juhannuspyhät, paljon aamusta iltaan vuoroja eli semmosia 14-15h päiviä.
Heh, joku putkimies saa saman 8-16 arkityöllä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta muista etuisuuksista pitäisi leikata, jotta hoitajille saadaan lisää rahaa.
Kallis sotehimmeli alas ja siitä säästyneet johtajien palkat jakoon hoitajille.
Mitään muuta ette saa kuin lisää työtä ja vielä huonommat olosuhteet. Räyhä Rytkönen pitäisi ensimmäiseksi syrjäyttää ja joku neuvottelukykyinen tilalle. Ei näissä asioissa auta kiukutella kuin keskenkasvuinen.
Mielestäni voisi järjestää jatkokoulutuslinja sairaanhoitajille, jolloin saisi enemmän palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole valmis veronkorotuksiin.
Vähemmän rahaa hyvesingalointiin, joutaviin johtoryhmien kokouspalkkioihin, konsultteihin ja vähintäänkin taksimatkat pois koska ilmastonmuutos.
helppohan se on vauvapalstalla huudella, että siitä ja tuosta pitää vähentää, koska minä en näitä tarvitse tai ymmärrä.
- Johtoryhmän kokouspalkkiot, mitkä kokoukset ovat jonninjoutavia vai ovatko ne kaikki? Miten sinusta pitäisi hoitaa isoa organisaatiota esim. Husia? Kuka ne isot investoinnit, säästökohteet ym. päättää?
- Konsultit, no näist voidaan olla montaa mieltä, mutta monessa asiassa heillä on ihan paikkansa. Vai oletko sinä juuri niitä, jotka ymmärtävät kokonaisuudet, osaavat vetää projektit maaliin ja näkevät sudenkuopat ennalta?
- Kenen taksimatkoista nyt pitää säästää? Lopetetaanko kela-taksit? Laitetaanko liikuntarajoitteiset mummot ja papat menemään bussilla kauppaan? Mites kun monessa paikassa toimivaa julkista liikennettä ei ole tai sinne ei omin voimin päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 verotiedot
Kesällä sai jos teki hälyrahoilla PALJON extraa. Se tarkoitti et töissä oltiin kaikki viikonloput, juhannuspyhät, paljon aamusta iltaan vuoroja eli semmosia 14-15h päiviä.
Ne putkimiehet, sähkärit ym. joita tiedän ei todellakaan tee 8-16 työtä. Tai toki tekevät ja vähän iltaa sekä viikonloppua siihen päälle. Ja jos olisit lukenut edes aloituksen, olisit huomannut että tässä lähteenä on vuoden 2018 verotustiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat tarvitsevat nyt Raivoräyhä-Rytkösen tilalle neuvottelukykyisen ja ennen kaikkea yhteistyötä ja työrauhaa rakentavan keulakuvan Tehyyn. Ihmishengestä piittaamaton, oman laariinsa sotkeva Rytkönen on tehnyt jo riittävästi pahaa koko alalle ja sen maineelle.
Räpätäti-Rytkönen on pilannut hoitajien maineen ja vienyt loputkin sympatiat heiltä, mutta valitettavasti on onnistunut lietsomaan osan porukasta jo sen tason joukkopsykoosiin, etteivät varmasti tajua tuota akkaa vaihtaa mainneensa pelastamiseksi, vaan ovat sitä mieltä, että tässä nyt johtavassa asemassa oleva Nainen isolla ännällä näyttää, miten Naisia ei poljeta. Kun todellisuudessa vain näyttää, miten ei ainakaan neuvotella asioista, jos jotain halutaan saada ja vielä kasvot samalla säilyttää.
Nuo joukkopsykoosiin vaipuneet ovat kyllä todella huolestuttavan iso osa hoitajista. Noinko vähällä järjellä ja empatialla sairaita hoidetaan? Vai hoidetaanko ollenkaan, kun tärkeämpää hurrata Räyhärytkösen aivopieruja?
Suurin osa ihmisistä ei pysty nykytilanteessa maksamaan enempää veroja. Inflaatio, korkojen nousu ja elinkustannutennousu vaikeuttaa jo tarpeeksi elämää.
Hoitsut ovat jo saaneet muita korkeamman korotuksen 2%+2% ,vaikkeivät edes sopimusta hyväsyneet, mutta niille laiskiaisille ei mikään riitä. Ei yhdell alalle voida antaa noinkohtuuttomia korotuksia varsinkaan nkun ollaan menossa lamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 verotiedot
Ne putkimiehet, sähkärit ym. joita tiedän ei todellakaan tee 8-16 työtä. Tai toki tekevät ja vähän iltaa sekä viikonloppua siihen päälle. Ja jos olisit lukenut edes aloituksen, olisit huomannut että tässä lähteenä on vuoden 2018 verotustiedot.
Joo, totta. Usein lopettavat perjantaisin jo klo 14 :,D Illoista, viikonlopuista ja pyhistä laskutetaan erikseen päivystyshintojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin valmis maksamaan enemmän veroja jotta hoitajien työolot ja palkkat saataisiin kuntoon. Tuskin ne verorahat sinne kuitenkaan päätyisi.
En halua että rahat menee työttömille, keskijohdolle, kansanedustajien paisuvalle avustaja-armeijalle, kunnan johtajien ja eduskunnan pippaloihin sekä edustusmatkoihin.
Työolojen parannus ei vaadi kohtuuttomia palkankorotuksia.
Sain lähihoitajana päiväkodissa 2222€/kk. Voin sanoa rehellisesti että ansiosidonnaisella jää saman verran käteen kuussa kun ottaa bensat ym.kulut pois.
Tähän siis halutaan 30% lisää. Ihan hyviin ansioihin pääsee hoitsut tällä menolla.