Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren HOITAJA OPISKELIJAN ajatuksia tästä vastuuttomasta JOUKKOIRTISANOUTUMIS TOIMINNASTA!

N17-lhOpiskelija
15.09.2022 |

Mitä teen, opiskelen lähihoitajaksi, mutta jos tulee joukkoirtisanomiset miten käy?

Itse en kannata tällästä toimintaa, joka vaarantaa ihmishenkiä vain rahan ahneuden takia, minulle ala on kutsumusammatti.

Eikö kollegat ymmärrä etteivät he voi asuntolainojaan, lasten harrastuksia yms. maksaa vaan ulosotto vie, jos irtisanoutuvat.

Ei hoitajan koulutuksella minnekkään muualle pääse töihin, paitsi kaupankassalle, jossa palkka on yli 50% pienempi kuin hoitajilla. Liian moni hoitaja ei ymmärrä, että koska ovat saaneet automaattisesti töitä alalta niin muualla missä on samantason palkat niin on kova kilpailu eikä hoitajien papereilla kävellä sisään, kun muilla hakijoilla on oman alansa paperit ja työkokemusta.

Joudunko tekemään töitä yksin vai onko muita kunnollisia hoitajia, jotka ei halua leikkiä ihmishengillä? Kiusataano minua työyhteisössä jos en osallistu tuohon järjettömyyteen?

N17, lh-opiskeli

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit, kyllä ne sullakin suomut vielä silmiltä tippuu.

Tietty jos haluat päänsilityksiä joiltain av-ääliöiltä niin kyllä tällä aivopierulla saat.

Vierailija
2/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde: trust me, opiskelen lähäriksi :D :D

Vierailija
4/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan vapaasti hoitaa kaikkia ja kaikkea ilmaiseksikin. Ethän sinä mitään tarvitse.

Vierailija
5/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä terveyskeskuksen poliklinikalla, ja kyllä ne hoitajat ihan tietävät sanomattakin sen, että ei voi irtisanoutua,  kun on perhe elätettävänä ja asuntolaina maksettavana.

Vierailija
6/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen. Kohta on duunipaikkoja auki

Vierailija
7/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bullshit, kyllä ne sullakin suomut vielä silmiltä tippuu.

Mitä tämä tarkoittaa? Aina negatiiviseen ja pessimiseen sävyyn puhut alasta. Kerro suoraan meille nuoremmille, että mikä tulee esille iän myötä alasta?

Varmasti myös muut haluavat kuulla, sillä kansa ei kovin arvosta tälläisiä lakkoja.

Vierailija
8/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin 18 v lähihoitaja on ihan innoissaan palkasta. Tottahan se hyvä onkin, kun asuu kotona eikä ole omaa perhettä.

Vierailija
9/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen töissä terveyskeskuksen poliklinikalla, ja kyllä ne hoitajat ihan tietävät sanomattakin sen, että ei voi irtisanoutua,  kun on perhe elätettävänä ja asuntolaina maksettavana.

Miksi ei voi? Ei kaikki ole persaukisia lapsiperheitä.

Vierailija
10/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan vapaasti hoitaa kaikkia ja kaikkea ilmaiseksikin. Ethän sinä mitään tarvitse.

Tuollaista työkaveria en kyllä halua, että jos sinä poistut alalta, niin senkun.

Vierailija
11/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että mun vastavalmistunut tienaa 2200 kuukaudessa, itse 40 vuoden kokemuksella leikkaussalin sairaanhoitajana tienaan 2600 e, että eipä kummoinen urakehitys palkassa.

Vierailija
12/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota nuoruuden kirkasotsaisuutta (ja sinisilmäisyyttä!)!

Vierailija
13/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin 18 v lähihoitaja on ihan innoissaan palkasta. Tottahan se hyvä onkin, kun asuu kotona eikä ole omaa perhettä.

Se vastaa koulutustason palkkaa oikein hyvin sekä työ on varmaa. Millä muulla alalla on Suomessa näin hyvin asiat? Ei millään.

Jos irtisanoutuvat hoitajat ei potilaista välitä mitä heille käy niin omasta perheestä olisi hyvä välittää, sillä asuntovelkaa ja perheen elämää ei millään tuilla kustanneta vaan kaikki aikaisempi työ menee kankkulan kaivoon kun kaiken omaisuuden joutuu myymään, että selviää.

Vierailija
14/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotealalla kymmenessä vuodessa palkka noussut 200e. Tervemenoa vaan sulle ap.

Vierailija
15/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ap noita aivopieruja nyt kannata muutenkaan päästellä, kun sinunkin tulevaisuuden palkasta taistellaan.

Vierailija
16/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että mun vastavalmistunut tienaa 2200 kuukaudessa, itse 40 vuoden kokemuksella leikkaussalin sairaanhoitajana tienaan 2600 e, että eipä kummoinen urakehitys palkassa.

Se on diili minkä on tietoisesti valinnut, kun on alan valinnut, palkat ovat olleet tiedossa.

Suurinosa hoitajista tutkitusti tienaa enemmän kuin puolet Suomen kansalaisista, joten on turha vedota mihinkään, että hoitajien palkat olisivat surkeat.

:D :D Tutkitusti  :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D Rupeaa olemaan jo niin epätoivosia nää kommentit :D

Vierailija
17/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lähihoitaja lapsi.

Vierailija
18/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 👎

Vierailija
19/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on diili minkä on tietoisesti valinnut, kun on alan valinnut, palkat ovat olleet tiedossa.

Suurinosa hoitajista tutkitusti tienaa enemmän kuin puolet Suomen kansalaisista, joten on turha vedota mihinkään, että hoitajien palkat olisivat surkeat.

:D :D Tutkitusti  :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D Rupeaa olemaan jo niin epätoivosia nää kommentit :D

Kyllä, tutkitusti Suomessa hoitaja tienaa keskipalkkaa jopa vähemmän.

Vierailija
20/145 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan kun olet hetken ollut töissä. Itse olin vielä vuosi sitten sairaanhoitajaopiskelija ja nyt valmis sellainen. Olihan se mukavaa opiskelijana olla harjoittelussa tai opiskelijana keikkatöissä kun oikeasti minkäänlaista vastuuta ei potilaista ollut. Saattaa ääni muuttua kellossa kun olet ollut töissä. Siinä ei paljon kutsumus lohduta kun olet erikoissairaanhoidossa yksin vastuussa 13 potilaasta, joista osa on sekavia alko/huumetaustaisia, osa kuolevia ja osa todella kipeitä potilaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi