Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen näkökulma naisen haluttomuuteen. Tämä tulisi kaikkien siitä ymmärtää.

Vierailija
15.09.2022 |

Tuon yhden toisen keskustelun motivoimana ajattelin kertoa oman näkökulmani tähän monia parisuhteita hiertävään asiaan. Toivottavasti tämä herättäisi ajattelemaan asiaa.

Ensin taustat: Elän parisuhteessa muuten hyvin ihanan, mutta seksiä hyvin harvoin haluavan naisen kanssa. Kuten näissä monissa muissa esimerkeissä, hän haluaa seksiä ainoastaan A. ovulaation aikaan, kun puhtaasti biologinen tarve syntyy ja B. muutama päivä ennen kuukautisia, kun hänen kertomansa mukaan tulee samanlainen olo kuin ovulaation aikaan. Muun ajan seksi kiinnostaa häntä vain, jos halun virittelyyn on käytetty epäinhimillinen määrä vaivaa ja aikaa. Näistä syistä harrastamme seksiä yleensä 2 kertaa kuukaudessa siten, että molempien kertojen välillä on n. 2 viikon tauko.

Sitten näkökulmani: en ole itsekään miehenä mikään panokone ja itselleni luontainen määrä seksiä olisi kerran viikossa. Tähän olisin täysin tyytyväinen. Näin ollen de facto seksin määrä suhteessani ei jää kovin kauaksi siitä, mikä minulle riittäisi. Mutta ongelma ei olekaan tässä, vaan kokonaan muualla. Naisen haluttomuudessa eniten minua miehenä satuttaa seuraavat asiat:

1. en saa koskaan kokea itseäni haluttavaksi. En edes silloin, kun rouva hormonaalsista syistä haluaa - tiedänhän jo vuosien kokemuksella, että tämä halu ei suinkaan ole minun, vaan hormonien aikaansaamaan ja minä nyt satun vain siinä olemaan se tarjolla oleva. Kaksi kertaa kuukaudessa n. puolen tunnin ajan saan tuntea halua, muina aikoina en saa minkäänlaista positiivista palautetta viehätysvoimastani.

2. tämä yhdistettynä jatkuvaan torjutuksi tulemiseen syö itsetuntoa omasta miehisyydestä suunnattoman paljon.

3. asetelma saa minut tuntemaan itseni välillä naurettavaksi munattomaksi pelleksi, jota nainen hyväksikäyttää olematta valmis itse tekemään mitään myönnytyksiä.

4. en koskaan saa kokea sitä huumaavaa tunnetta, että vaimo minun takiani olisi valmis panostamaan minuun tai itse keksimään kipinää välillemme. Esimerkiksi vaikkapa ajatus siitä, että hän vaivautuisi hankkimaan minua ilahduttavia alusvaatteita tai vaikkapa yllättämään häpykarvojen muotoilulla on täysin poissuljettu.

5. valitettavasti huomaan, että minulla on alkanut tulemaan katkeruutta ja suoranaista vastenmielisyyden tunnetta vaimoni seksialoitteita kohtaan, koska ne eivät minulle nykyisellään ole positiivinen asia, vaan ainoastaan muistuttavat asetelman epänormaaliudesta. Nämä tunteet on tietysti katkera pala huomata, koska muuten kyllä rakastan ja arvostan vaimoani kumppanina paljon. Näistä tunteista johtuen olen myös itse jo muutaman kerran kieltäytynyt vaimon aloitteesta, koska se ei suinkaan ole kiihottanut, vaan ainoastaan vituttanut.

Toivoisin, että naisen haluttomuudesta puhuttaessa enemmän kuin seksin määrästä absoluuttisesti puhuttaisiin näistä muista, ainakin itseäni huomattavasti enemmän satuttavista asioista. Fyysisen seksin tarpeensa mies voi poistaa helposti masturboimalla, mutta noita muita puutteita ei.

Ja lopuksi: kylläpä tuntui yllättävän hyvältä kirjoittaa tämä tähän auki!

Kommentit (311)

Vierailija
181/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan ihanaa, kun oma nainen ei ole mieleltään mikään tuuliviiri.

Muutenkin elämä tuntuu olevan s@@t@n@sti helpompaa, kun molemmat ovat seksin kanssa samalla viivalla. Ei pihtausta, ei mökötystä, ei vitutusta ja asiat muutenkin näyttävät paljon valoisammalta. Kumppanin valinta, varsin tärkeä juttu.

No meillä on asioista puhuttu ja molemmat tiedetään, mitä toinen tarvitsee ja haluaa. Nämä asiat on pohjimmiltaan kuitenkin varsin yksinkertaisia. En kyllä ymmärrä teitä onnettomia luusereita, jotka ette uskalla lähteä etsimään parempaa suhdetta. Ehkä se tuttu helvetti on sitten parempi vaihtoehto. 

Paljon voimia tulevaan ja pimeään syksyyn.

Pano-Paavo on kurko, the MAN! Vaviskaa luuserit, piilohomot ja lerppamunat!!!

Mitä hittoa taas sönkötät. Ei ollut minun kommentti, eikä ollut sekään, että naiset halut olisivat vain biologiasta ja ovulaatiosta kiinni. Ei  ole ollut koskaan omalla vaimolla. Aina halunnut seksiä viikoittain, ainostaan synnytykset ja menkat aiheuttaneet väliä. Vaimo halunnut aina juuri ennen menkkoja ja varsinkin heti menkkatauon jälkeen.  Muuten naitu joka viikko, jos en ole ollut reissussa. 

Jos  nainen alkaa keksimään selityksiä biologisista syistä on joku jo suhteessa v-turallaan. Joku syy on  miksei nainen halua pitää miestään hyvänä ja tyydyttää miestään. Muutenkin parisuhdeseksissä pitää etupäässä keskittyä puolison tyydyttämiseen ja tyytyväisenä pitämiseen kaikessa parisuhde-elämässä.  Jos sen missaa kärsii varmasti myös halujen ja seksin puutteesta. Jos nainen tuntee itsensä arvostetuksi, rakastetuksi ja halutuksi parisuhteessa panostaa hän varmasti miehensä hyvinvointiin. Jos ei panosta, niin itsekkäälle puolisolle annetaan vaihtoehdot, joko tai. Itsekkäiden ihmisten kanssa ei kannata olla parisuhteessa. 

Vierailija
182/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin elämä tuntuu olevan s@@t@n@sti helpompaa, kun molemmat ovat seksin kanssa samalla viivalla. Ei pihtausta, ei mökötystä, ei vitutusta ja asiat muutenkin näyttävät paljon valoisammalta. Kumppanin valinta, varsin tärkeä juttu.

No meillä on asioista puhuttu ja molemmat tiedetään, mitä toinen tarvitsee ja haluaa. Nämä asiat on pohjimmiltaan kuitenkin varsin yksinkertaisia. En kyllä ymmärrä teitä onnettomia luusereita, jotka ette uskalla lähteä etsimään parempaa suhdetta. Ehkä se tuttu helvetti on sitten parempi vaihtoehto. 

Ikävä kyllä tuotan sulle nyt pettymyksen. En ole kyseinen kuningas. 

Sen verran kuitenkin naisesta ymmärrän, että tiedän mitä vaatii pitää hänet tyytyväisenä ja halukkaana. Ja naiseni tajuaa, mitä minun tyytyväisenä pitäminen vaatii. Ihan perus yksinkertaista asiaa. Tarttee vaan tajuta se.

Te jotka ette sitä tajua, rämpikää upottavassa ihmissuhdesuossanne. Jos ette uskalla muutosta tehdä, niin kuluu se elämä huonommassakin suhteessa. Elämä on valintoja. 

Voihan rähmä, nimittäin. Meninpäs vipuun, olin ihan varma että P-P se siellä taas... Tuosta muutoksen teosta olen kyllä samaa mieltä, parempi kertarutina kuin ainainen kitinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, otappa ja lukaise viestiketju otsikolla "Nainen, mitkäovat sinun syysi siihen että haluat niin vähän seksiä"?

Moni vastaaja ilmoittaa haluavansa seksiä vain ovulaation aikana, ei muulloin.

En lähde nyt sitä ketjua etsimään, kun kyse on joka tapauksessa kahdesta eri asiasta. Biologista faktaa voi hyvin käyttää selityksenä haluttomuusongelmiin, mutta se ei selitä miksi suurin osa naisista kuitenkin haluaa seksiä muulloinkin kuin ovulaation aikana. Nuo tekijät riippuvat naisen suhteesta omaan seksuaalisuuteensa ja suhteen laadusta. Esimerkiksi aloittajan tapauksessa suhteesta näyttäisi puuttuvan keskeisin seksuaalista halukkuutta ja hyvää seksiä ylläpitävä tekijä eli puhuminen seksistä ja sen herättämistä tunteista. Tämän vaikutelman ainakin saa sen perusteella, ettei hän vastaa jo useasti esitettyyn kysymykseen siitä ovatko he keskustelleet torjunnan aiheuttamista tunteista.

Seksistä puhuminen ei ole kaikille pareille helppoa. Silloin piiloudutaan erilaisten yksinkertaisten selitysten taakse sen sijaan, että esimerkiksi hakeuduttaisiin terapiaan. 

Ehkä, puhumattomuus tai laajemmin suhteen huono tila selittää varmaan paljon.

Toisaalta ei varmaan kaikkea.

Vierailija
184/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko biologiahöpinään. Meillä vuoskymmenten liitto, ja puhumme seksistä avoimesti ja jokapäivä, sillä se on molemmille meille voimavara ja ilontuottaja. Aina olen halunnut todela paljon OMAA miestäni, ja mitkäänsynnytykset tai ovulaatiot eivät ole vaikuttaneet.

Muutenkin ajattelemme toisiemme parasta, ja seksissä ihan sama juttu.

On meilläkin ollut aikoinaanvaikeutemme, mutta ohi menty!

Vierailija
185/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko kertonut vaimollesi tämän saman, jonka täällä kerroit? Jos se ei onnistu puhumalla, niin kirjoita vaimollesi sama tai pyydä häntä lukemaan aloituksesi täältä. Ehkä hän ei ole itsekään tajunnut käyttäytymisensä vaikutusta sinuun. Ja jos on mutta silti jatkaa samalla tavalla, on teillä aihetta hyvin perusteelliseen keskusteluun suhteenne tilasta.

Kyllä olen kertonut kaikki nämä asiat hänelle ja muutama vuosi sitten kävimme myös pariterapiassa aiheen tiimoilta. Keskusteluyhteys välillämme on erinomainen ja siitä tämä ei ole kiinni. Mutta keskustelut eivät ole vaikuttaneet vaimoni haluihin.

AP

Pahalta tuntuu puolestasi, kun vaikuttaa siltä, että olet nähnyt paljon vaivaa kirjataksesi tilanteen ja yhdessäkin olette asiasta puhuneet. Vaikuttaa siltä, että haluaminen on vaimollasi hyvin biologista. Sinä et siihen pysty vaikuttamaan ja ilmeisesti ei hänkään. Ilmeisesti asia ei ole ongelma hänelle?

Muista kuitenkin, että silloin kun hän haluaa, hän haluaa nimenomaan sinua, vaikka taustalla ovatkin hormonit. Ainakin näin olen viesteistäsi ymmärtänyt.

Osoittaako hän muuten kunnioittavansa ja arvostavansa sinua? Onko hän sanonut niin?

Mitä selität? Juurihan tuossa yllä Panomies-Paavo kertoi että nimenomaan biologisesta syystä EI ole kysymys, ja hän kyllä tietää nämä asiat, siihen on turha tulla kenenkään naisen mitään sönkkäämään.

Tuo toinen kohta, "silloin kun hän haluaa, hän haluaa nimenomaan sinua", mistä sinä sen tiedät? Kunhan ei vain olisi niin että kun hän oikein paljon haluaa niin puolisokin käy paremman puutteessa, vaikka  yleisesti ottaen ei kiinnosta pätkän vertaa.

Nyt et oikein osunut sönkkäys-kommentillasi, sillä minä olen mies (kysyin onko ap kertonut vaimolleen ja jatkoin toisella kysymyksellä) ja ap on mies.

Ja minä en ap:n vaimon ajatuksia tietenkään tiedä. Olen joka tapauksessa ap:n viesteistä ymmärtänyt, että parin viikon välein vaimo haluaa nimenomaan seksiä ap:n kanssa, eikä ap epäile vaimon esimerkiksi pettävän häntä. Se olisi melkoinen lisä tähän asiaan, enkä sitä ap:lle tai kenellekään muullekaan toivo.

Vierailija
186/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko kertonut vaimollesi tämän saman, jonka täällä kerroit? Jos se ei onnistu puhumalla, niin kirjoita vaimollesi sama tai pyydä häntä lukemaan aloituksesi täältä. Ehkä hän ei ole itsekään tajunnut käyttäytymisensä vaikutusta sinuun. Ja jos on mutta silti jatkaa samalla tavalla, on teillä aihetta hyvin perusteelliseen keskusteluun suhteenne tilasta.

Kyllä olen kertonut kaikki nämä asiat hänelle ja muutama vuosi sitten kävimme myös pariterapiassa aiheen tiimoilta. Keskusteluyhteys välillämme on erinomainen ja siitä tämä ei ole kiinni. Mutta keskustelut eivät ole vaikuttaneet vaimoni haluihin.

AP

Pahalta tuntuu puolestasi, kun vaikuttaa siltä, että olet nähnyt paljon vaivaa kirjataksesi tilanteen ja yhdessäkin olette asiasta puhuneet. Vaikuttaa siltä, että haluaminen on vaimollasi hyvin biologista. Sinä et siihen pysty vaikuttamaan ja ilmeisesti ei hänkään. Ilmeisesti asia ei ole ongelma hänelle?

Muista kuitenkin, että silloin kun hän haluaa, hän haluaa nimenomaan sinua, vaikka taustalla ovatkin hormonit. Ainakin näin olen viesteistäsi ymmärtänyt.

Osoittaako hän muuten kunnioittavansa ja arvostavansa sinua? Onko hän sanonut niin?

Mitä selität? Juurihan tuossa yllä Panomies-Paavo kertoi että nimenomaan biologisesta syystä EI ole kysymys, ja hän kyllä tietää nämä asiat, siihen on turha tulla kenenkään naisen mitään sönkkäämään.

Tuo toinen kohta, "silloin kun hän haluaa, hän haluaa nimenomaan sinua", mistä sinä sen tiedät? Kunhan ei vain olisi niin että kun hän oikein paljon haluaa niin puolisokin käy paremman puutteessa, vaikka  yleisesti ottaen ei kiinnosta pätkän vertaa.

Nyt et oikein osunut sönkkäys-kommentillasi, sillä minä olen mies (kysyin onko ap kertonut vaimolleen ja jatkoin toisella kysymyksellä) ja ap on mies.

Ja minä en ap:n vaimon ajatuksia tietenkään tiedä. Olen joka tapauksessa ap:n viesteistä ymmärtänyt, että parin viikon välein vaimo haluaa nimenomaan seksiä ap:n kanssa, eikä ap epäile vaimon esimerkiksi pettävän häntä. Se olisi melkoinen lisä tähän asiaan, enkä sitä ap:lle tai kenellekään muullekaan toivo.

Ei varmaan vielä ole pettänyt, mutta kun sopiva tilaisuus ja sopiva könsikäs sattuu kohdalle tyttöjen illassa, niin kuinkahan lienee. Oma puoliso kun on vain niin nähty. Lähtökuoppien kaivamis-vaiheelta tuo AP:n tilanne vaikuttaa. Keskusteli, tai oli keskustelematta.

Vierailija
187/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli antaako naisesi sitten kuivaa reikää ilman klitoriksen erektiota vai mitä tarkoitit tuolla, että seksuaalisia tunteita ei teillä seurata?

Vierailija
188/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko biologiahöpinään. Meillä vuoskymmenten liitto, ja puhumme seksistä avoimesti ja jokapäivä, sillä se on molemmille meille voimavara ja ilontuottaja. Aina olen halunnut todela paljon OMAA miestäni, ja mitkäänsynnytykset tai ovulaatiot eivät ole vaikuttaneet.

Muutenkin ajattelemme toisiemme parasta, ja seksissä ihan sama juttu.

On meilläkin ollut aikoinaanvaikeutemme, mutta ohi menty!

Mutta voitko uskoa tätä: eri ihmiset ovat erilaisia seksuaalisuudeltaan? Joillekin seksi on tarve,

Vierailija
189/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa taas sönkötät. Ei ollut minun kommentti, eikä ollut sekään, että naiset halut olisivat vain biologiasta ja ovulaatiosta kiinni. Ei  ole ollut koskaan omalla vaimolla. Aina halunnut seksiä viikoittain, ainostaan synnytykset ja menkat aiheuttaneet väliä. Vaimo halunnut aina juuri ennen menkkoja ja varsinkin heti menkkatauon jälkeen.  Muuten naitu joka viikko, jos en ole ollut reissussa. 

Jos  nainen alkaa keksimään selityksiä biologisista syistä on joku jo suhteessa v-turallaan. Joku syy on  miksei nainen halua pitää miestään hyvänä ja tyydyttää miestään. Muutenkin parisuhdeseksissä pitää etupäässä keskittyä puolison tyydyttämiseen ja tyytyväisenä pitämiseen kaikessa parisuhde-elämässä.  Jos sen missaa kärsii varmasti myös halujen ja seksin puutteesta. Jos nainen tuntee itsensä arvostetuksi, rakastetuksi ja halutuksi parisuhteessa panostaa hän varmasti miehensä hyvinvointiin. Jos ei panosta, niin itsekkäälle puolisolle annetaan vaihtoehdot, joko tai. Itsekkäiden ihmisten kanssa ei kannata olla parisuhteessa. 

Itselläni hormonitoiminta on nimenomaan se, joka säätelee halua. Esim jos käytän epillereitä ja ovulaatio estää, silloin en halua seksiä ollenkaan. Niin se vain kohdallani menee. Ei kyse ole mistään selityksistä vaan ihan vaan siitä biologiasta.

Hmm, eli arvostuksen tunteen takia naisen pitää sitten levittää kuivaa rakoa miehelle? Joo.o :D Itsellä ei toimi. Nain silloin kun tekee mieli. Onneksi ei tarvitse olla miehen kanssa, joka haluaa oman itsekkyytensä takia jyrätä minun kehono tarpeet.

Vierailija
190/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli antaako naisesi sitten kuivaa reikää ilman klitoriksen erektiota vai mitä tarkoitit tuolla, että seksuaalisia tunteita ei teillä seurata?

Paljoa en sun horinoista ymmärtänyt, mutta tapanani ei ole panna kuivaa p.llua.

Vierailija
191/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni hormonitoiminta on nimenomaan se, joka säätelee halua. Esim jos käytän epillereitä ja ovulaatio estää, silloin en halua seksiä ollenkaan. Niin se vain kohdallani menee. Ei kyse ole mistään selityksistä vaan ihan vaan siitä biologiasta.

Hmm, eli arvostuksen tunteen takia naisen pitää sitten levittää kuivaa rakoa miehelle? Joo.o :D Itsellä ei toimi. Nain silloin kun tekee mieli. Onneksi ei tarvitse olla miehen kanssa, joka haluaa oman itsekkyytensä takia jyrätä minun kehono tarpeet.

Taas on asenne kohdillaan. Naiko myös miehesi silloin kun tekee mieli vai vaan silloin kun sulla tekee mieli?

Vierailija
192/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että monet naiset väittävät

haluttomuutensa olevan suorastaan

kyvyttömyyttä seksiin, eli etteivät jostain

syystä kykenisi ,vaikka haluaisivat sitä

miehelleen antaa. Olisko siis tarpeellista viellä

täsmentää onko haluttomuutesi kyvyttömyyttä

vai haluttomuutta vai ihan vain välinpitämättömyyttä ja passiivisuutta, kun ei

itseä satu juuri nyt asia miellyttämään

Samassa veneessä

Vierailija
193/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljoa en sun horinoista ymmärtänyt, mutta tapanani ei ole panna kuivaa p.llua.

no miten se sitten kostuu jos tarvetta seksiin ei ole?

Vierailija
194/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä

mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, että emätin ei ole aina valmis reikä vaan sen pitää kostua ja klitoriksen erektoitua!? Jos ei ole tarvetta saada elintä sisään, ei emätin ole siihen valmistautunut.

Vierailija
195/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä

Itse en kyllä kykene seksiin ilman halua. Ei mene se elin sisään ja yrittäminenkin sattuu. Kiihottuessa sitten menee helposti kun on liukkautta ja emätin mukautuu ja tuntuu hyvältä muutenkin. N28

Vierailija
196/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on asenne kohdillaan. Naiko myös miehesi silloin kun tekee mieli vai vaan silloin kun sulla tekee mieli?

Ei kyse ole asenteesta vaan siitä, että pilluun ei ole tarkoitus työntää penistä, ellei ole kostunut ja kiihottunut. Se sattuu ja tuntuu muutenkin oudolta. Ja tottakai seksiä on vain silloin kun molemmat sitä haluavat. Onko sinulle jotenkin vieras ajatus, että seksiä harrastetaan silloin kun molemmilla on siihen halu?

Vierailija
197/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa sen taas huomaa: miesten mielestä normaalia seksuaalisuutta on sellainen, että nainen antaa reikää, oli kostunut tai ei ja vaikka pahalta tuntuisi. Muuten ei nainen rakasta ja arvosta jos ei makaa haarat auki kun mies haluaa.

Vierailija
198/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa sen taas huomaa: miesten mielestä normaalia seksuaalisuutta on sellainen, että nainen antaa reikää, oli kostunut tai ei ja vaikka pahalta tuntuisi. Muuten ei nainen rakasta ja arvosta jos ei makaa haarat auki kun mies haluaa.

Ei vaan tekisi jotain sen eteen, että reikään kiinnostaisi saada jotain. Mutta kun toinen ei edes halua haluta, niin mitäpä tässä sitten yrittämään.

Vierailija
199/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tekisi jotain sen eteen, että reikään kiinnostaisi saada jotain. Mutta kun toinen ei edes halua haluta, niin mitäpä tässä sitten yrittämään.

mitä sille voi tehdä, jos oma halua on sidoksissa kuukautiskiertoon? se ei ole valintakysymys. eri ihmisille seksi on erilainen tarve.

Vierailija
200/311 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehen halut ilman vaginaalista penetraatiota sitten tyydyttää vai onko sekin vaikeaa? Kuiva kausi ei liene suussa tai liukkarilla takamuksessa.  Tai vaikka keikistellä asuissa ja hoitaa kädellä. Vaikuttaa siltä, että nainen määrää täysin parisuhteessa myös miehen seksielämän. Ei hyvä asenne se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan