Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan teillä menee aamutoimiin työaamuna jos lähdette pois kotoa

Vierailija
13.09.2022 |

Mulla 40 min. Vessa, hampaat, meikki, hiukset 15 min. Pukeminen 5 min. Aamupala 10 min. Lapsen komentaminen 10 min.

Yleensä herään klo 7 ja oon klo 8 töissä. Työmatkaan 7 km menee sekä pyörällä että autolla 20 min.

N41.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehditte 20min suihkun, meikin, hiukset, aamupalan, sontimiset ja vaatteiden vaihdon? Esimerkiksi näin oli yhdessä vastauksessa

Vierailija
42/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10min. Vaatteet päälle ja repun pakkaus. Hiukset harjaan vasta toimistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia, 1,5 on myös kohtuullinen, mutta sitä vauhdikkaammin en kykene suoriutumaan aamutoimista. Työmatkaan menee myös 2 tuntia suuntaansa, joten ajoissa saa herätävä. Onneksi palavereihin osallistuminen onnistuu jo työmatkan aikana.

Vierailija
44/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 tuntia, olen muuten mies

Vierailija
45/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös-vessaan-vaatteet (jotka valittu edellisenä iltana ja roikkuu henkarissa valmiina), alas ja kahvi kiehumaan (haaveilen ajastimesta että kahvi olisi heti valmis kun alhaalla), sillä aikaa naaman puhdistus ja meikki, hiuksille riittää joskus harjaus, kahvia 3 isoa kupillista sohvalla selaillen uutisia tms netistä- siitä vielä kahvin aiheuttama vessakäynti- hajuvesi ja ulos, tähän menee 30-40 min. Sohvalla istuisi lämpimässä ikuisuuden, ja viltin alle meneminen on virhe...en ymmärrä kuka pystyy suoraan herättyään menemään suihkuun.  Aamiaisen syön töiden ohessa 8.30 ( jogurtti tms nopea).  Aamuisin lapset herää samaan aikaan jos menevät kouluun 8.30 mutta ovat omatoimisia aamiaisen kanssa jne. 

Vierailija
46/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1,5-2h. Käyn ensin suihkussa (pesen myös hiukset joka aamu), sitten hampaiden harjaus, ihonhoito, kissoille aamupala, oma aamupala ja lehden lukua, kevyt meikki, hiusten kuivaus ja laitto, vaatteiden pukeminen. Lisäksi tietysti vessassa käynnit.

Vierailija
47/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 1,5h. Vihaan aamuja.

Vierailija
48/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi 6.35. Pesen naaman ja hampaat, puen, käyn vessassa, laitan hiukset kiinni. Herätän lapset, laitan kahvinkeittimen päälle ja lapsille aamupalan pöytään. Menen koiran kanssa ulos. Täytän tiskikoneen ja laitan päälle jos tarvii. Lapset pukevat ja lähtevät bussipysäkille. Otan kahvikupin mukaan ja odotan pihalla, että lapset pääsevät bussiin. Bussi tulee klo 7.02. Ajan töihin 8km matkan. Olen työpaikalla 7.10. Vaihdan vaatteet ja työ alkaa 7.15. Jos ei tarvi käyttää koiraa eikä herättää lapsia siirrän herätyksen myöhemmäksi.

Vierailija
49/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 minuuttia. Herään 6.00 , keitän kahvit ja heräilen. 6.30 lähden töihin

Vierailija
50/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello soi 6.35. Pesen naaman ja hampaat, puen, käyn vessassa, laitan hiukset kiinni. Herätän lapset, laitan kahvinkeittimen päälle ja lapsille aamupalan pöytään. Menen koiran kanssa ulos. Täytän tiskikoneen ja laitan päälle jos tarvii. Lapset pukevat ja lähtevät bussipysäkille. Otan kahvikupin mukaan ja odotan pihalla, että lapset pääsevät bussiin. Bussi tulee klo 7.02. Ajan töihin 8km matkan. Olen työpaikalla 7.10. Vaihdan vaatteet ja työ alkaa 7.15. Jos ei tarvi käyttää koiraa eikä herättää lapsia siirrän herätyksen myöhemmäksi.

No sinäpäs olet tehokas heti aamutuimaan. Taptap

Vierailija
51/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ootte kaikki noin nopeita??

Tai oikeampi kysymys ois varmaan miten mä oon niin toivottoman hidas 😅 Mulla menee 2,5h jos teen kaiken mitä haluaisin eli mukaan lukien meikkaaminen ja aamupalan syöminen.

Ihan minimissään menee tunti jo siihen että saan peseydyttyä, käytyä wcssä, pakattua tavarat ja etsittyä työpaikan avaimen.

Vierailija
52/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 8:54, bussipysäkillä 9:27..

Vierailija
53/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti ylösnoususta toimistolle koska haluan herätä rauhassa. Kahvia, musiikkia, nopea meikki, kamat matkaan ja fillarilla toimistolle 15 min. Jos lähden toiselle paikkakunnalle varaan vartin tai puoli tuntia lisää koska ruuhkiin varautuminen. Jos lähden parin päivän työreissuun varaan vielä vartin lisää että muistan ottaa kaiken mukaan, auton pakkaan ja tankkaan jo edellispäivänä.

Vierailija
54/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeampi kysymys ois varmaan miten mä oon niin toivottoman hidas 😅 Mulla menee 2,5h jos teen kaiken mitä haluaisin eli mukaan lukien meikkaaminen ja aamupalan syöminen.

Ihan minimissään menee tunti jo siihen että saan peseydyttyä, käytyä wcssä, pakattua tavarat ja etsittyä työpaikan avaimen.

Mä olen sairaalassa töissä enkä meikkaa. Käyn suihkussa, se on siinä.

Vierailija
55/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti menee. En ymmärrä, mihin se aika kuluu, mutta kun ynnään yhteen, eipä siihen paljon luppoaikaa jää.

Aamupesut noin 10 min. Meikkiin menee 13 min, kellotin. Hiuksiin ehkä 5-10 min, riippuen laitanko kiinni. Pukeminen 5 min, vaatteet katsottu ja silitetty valmiiksi.

Juon kahvin vasta töissä, jotta säästän aikaa, joten keitän vain kupillisen teetä ja syön jugurttia ja hedelmän, jotka on myös laitettu valmiiksi. Aamupalaan menee ehkä 10 min.

Vierailija
56/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee n. 1h 15 min herätyksestä siihen että olen ulko-ovesta ulos. Voisin kyllä nipistää n. 20 min mutta haluan juoda kahvin rauhassa, laittaa astiat koneeseen, pedata sängyn ym. niin on kiva tulla kotiin kun on siistiä ja paikat järjestyksessä.

Vierailija
57/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 6:00, lähden töihin 7:20.

Vierailija
58/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti, josta puoli tuntia aamupalaan. 

Vierailija
59/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nukkua mahdollisimman pitkään. Silloin se tarkoittaa lentävää lähtöä. Kaikki illalla valmiiksi niin, että unenpöpperöisenäkin kykenee täysin ajattelematta suoriutumaan pikapikaa sängystä autoon. Ja kaikki ylimääräinen on karsittu pois. Ei mitään istuskelua ja maleksimista.

Menen nukkumaan klo 23 (aiemmin en voi) ja kello soi 4.30-5.30 välillä riippuen missä milloinkin olen töissä, kun on vaihtuvat työkohteet ja niiden aloitusajat.

Onneksi työssäni ei tarvitse näyttää tai tuoksua hyvältä, riittää että menee paikalle ja tekee työt.

Vierailija
60/131 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee lähdettyä ovesta ulos aamuvuoroon 30min ennen kuin olisi tarve. Olen jo vuosia mennyt töihin hieman aiemmin joka vuoroon. Haluan juoda siellä kahvit, ennenkuin alan osaston hälinään. Sitten ei taas tiedä milloin ehtii tauon pitämään. Kotona ehdin arkivapailla juoda monesti kahvit rauhassa ja ennen iltavuoroa, kun muu perhe poissa. Ja muutenkin vältyn pukuhuoneen hälinältä, kun olen ajoissa.