10v avioliitto ohi koska mies ei kuulemma koskaan rakastanut
Tää on niin käsittämätön keissi, että en itekkään hyväksy tätä selittkseksi.
Mies ilmotti yks päivä, että haluaa erota. Kuulemma koko yhdessä olon ajamme hän on sitä halunnut, ei vain kuulemma ole uskaltanut sanoa. Jostain syystä kuitenkin halusi muuttaa yhteen pian tapaamisemme jälkeen, kosi, mentiin naimisiin, sitten hänen aloitteestaan alettiin hommata lapsia. Ja nyt meillä on ollut tässä tasaista lapsiperhearkea 9-vuotta. Yhdessä olemme olleet 11-vuotta ja naimisissa kohta 10.
Mää en vaan millään käsitä miten ihminen voi olla toisen kanssa näin kauan sitä haluamatta(???) ja miksi? Ja vielä vähemmän sitä, että hän oli yhtä aktiivinen suhteen eteenpäin viejä kuin minäkin.
Ei ole usein sanonut rakastavansa, mutta teot on antanut kuitenkin näin olettaa olevan.
Seksielämässä ei vikaa.
Mies on ollut uupuneen oloinen, mutta mitään muuta en ole koskaaan huomannut.
Toista naista ei ole kuvioissa, kun on vaan kotona ja töissä. En jotenki hyväksy selitykseksi, ettei muka ois koskaan rakastanut. Mitä te veikkaatte?
Kommentit (118)
On kyllä tosi raukkamaista kertoa vuosien avioliiton jälkeen, ettei ole koskaan rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi käydä niin, että eron jälkeen hän aluksi kokee olonsa vapaaksi, uudelleen syntyneeksi ja sitärataa. Muutama pintaliitoinen suhde (tai yksi, persoonasta riippuen) ja miehesi haluaa ex-vaimonsa takaisin. Monet pilaa elämänsä tällä tavalla, joko veulaamalla eestaas pilaamalla muunkin perheen loppuelämän, tai suremalla sitä tyhmyyksissään menetettyä vaimoa joka ei suostukaan palaamaan ja näyttää niin p*rskeleen hyvältä!
Tuttavapariskunnalla kävi vähän näin, sillä erotuksella, että vaimo otti miehensä takaisin.
Tämä aviomies oli ihastunut toiseen naiseen, ja hän jätti suurieleisesti perheensä tämän takia. Elämä oli ollut paskaa, eikä koskaan rakastanut jne. Aviomies muutti uuden naisen kanssa heti yhteen asumaan. Järkyttynyt vaimo jäi järjestelemään uutta elämäänsä lasten kanssa. Aviomies kokeili uuden naisen kanssa yhteiseloa puoli vuotta. Ei ollutkaan niin kivaa tai uusi nainen jätti, en tiedä, mutta mies halusi takaisin perheensä luo. Ja vaimo otti takaisin.
Olin tästä vähän pettynyt, olisi ollut oikein aviomiehelle, ettei vaimo olisi enää ottanut takaisin. Mutta niin vaan otti, ja mikäpä minä olen mitään sanomaan kun ei ole minun elämäni. Täytyy kai ajatella niin, että meillä on tämä yksi elämä ja parempi elää se onnellisena kuin oikeassa olemalla.
Siskoni on samanlainen ja hänellä syynä paha läheisriippuvuus. Ei osaa olla ilman toista.
Vierailija kirjoitti:
"Toista naista ei ole kuvioissa, kun on vaan kotona ja töissä."
Naiivi perustelu. Mistä tiedät hänen olevan töissä koko sen ajan, kun on töissä. Itse olin nuorena valitettavasti toinen nainen ja tavattiin aina vain ja ainoastaan silloin, kun mies oli "töissä". Teki ihan normaalia toimistoaikaa. Vuorotyössä tämä olisi vielä sitäkin helpompaa.
Tuskin maltan odottaa että nuorempi muuttaa omilleen - sen jälkeen välittömästi ero ja eukko saapi järkätä elämänsä miten lystää. Ja suurin haaveeni ei ole sen vähempää kuin ns vapaat viikonloput ilman mitään turhankotkotuksia - mmmmm sunnuntaipäiväunet koska vaan voi...
Eli ei tarvita edes sitä toista naista, kun se ensimmäinenkin on suoraan helvetistä. Typeryshän sitä olisi jos ei kerrasta oppisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi käydä niin, että eron jälkeen hän aluksi kokee olonsa vapaaksi, uudelleen syntyneeksi ja sitärataa. Muutama pintaliitoinen suhde (tai yksi, persoonasta riippuen) ja miehesi haluaa ex-vaimonsa takaisin. Monet pilaa elämänsä tällä tavalla, joko veulaamalla eestaas pilaamalla muunkin perheen loppuelämän, tai suremalla sitä tyhmyyksissään menetettyä vaimoa joka ei suostukaan palaamaan ja näyttää niin p*rskeleen hyvältä!
Tuttavapariskunnalla kävi vähän näin, sillä erotuksella, että vaimo otti miehensä takaisin.
Tämä aviomies oli ihastunut toiseen naiseen, ja hän jätti suurieleisesti perheensä tämän takia. Elämä oli ollut paskaa, eikä koskaan rakastanut jne. Aviomies muutti uuden naisen kanssa heti yhteen asumaan. Järkyttynyt vaimo jäi järjestelemään uutta elämäänsä lasten kanssa. Aviomies kokeili uuden naisen kanssa yhteiseloa puoli vuotta. Ei ollutkaan niin kivaa tai uusi nainen jätti, en tiedä, mutta mies halusi takaisin perheensä luo. Ja vaimo otti takaisin.
Olin tästä vähän pettynyt, olisi ollut oikein aviomiehelle, ettei vaimo olisi enää ottanut takaisin. Mutta niin vaan otti, ja mikäpä minä olen mitään sanomaan kun ei ole minun elämäni. Täytyy kai ajatella niin, että meillä on tämä yksi elämä ja parempi elää se onnellisena kuin oikeassa olemalla.
Siskoni on samanlainen ja hänellä syynä paha läheisriippuvuus. Ei osaa olla ilman toista.
Toki siinä saattaa olla sellainen kiero luonteenpiirre, että tuommoista hairahtunutta miestä on helppo pitää peukalonsa alla koko loppuikänsä. Jos alkaa jotain uhoamaan, niin toteaa vaan, että säälistä on takaisin otettu ja kenkää tulee, jos ei osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näissä "äkkieroissa" perustellaan sitä yhtäkkistä eroa just sillä, ettei ole mukamas koskaan rakastanutkaan. Ihan absurdia, ettei mukamas olisi 10 vuoteen rakastanut, mutta se tajutaan vasta kun ollaan tekemässä kiireistä eropäätöstä.
Toinen tavallaan kirjoittaa yhdessä yössä uusiksi paitsi teidän tulevaisuuden, niin myös teidän historian.
Tämä oli hyvin kiteytetty!
Ei kyse ole siitä, että tajuaisi, ettei ole koskaan rakastunut, vaan halusta mollata ja mitätöidä sitä puolisoa, josta haluaa eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti näitä pettäjiä takaisin ottavia naisia ihaillaan, "kun eivät riko perhettä". Valitettavasti tiedän pariskuntia, joissa mies juoksee vieraissa enemmän ja vähemmän salaa ja nainen vain katselee vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vaan tehnyt niin kuin "kuuluu" tehdä. Eli elänyt jonkun muun (suvun, kavereiden) elämää ja nyt tullut järkiinsä.
Harmi, että lapset.
Jos nainen tekisi saman niin täällä kilvan kiitettäisiin rohkeasta ratkaisusta ja tsempattaisiin etsimään sitä oikeata rakkautta.
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
djbdnd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittajahdj kirjoitti:
Luulen, että ihminen haluais huolehtia itsestään paremmin jos on toinen. Kulkee rikkinäisissä vaatteissa, ei käy suihkussa jne.
Töissäkin on haisevana ja rikkinäisissä vaatteissa?
Niin :D
Ja olet varma ettei käy työpaikkalla suihkussa ja vaihda vaatteita?
On sellainen työ, että ei käy. Hyvin epätodennäköistä. Joku tinderhomma vois olla, mutta töissä pettäminen ei onnistu
No, lähtikö mies jo yhteisestä kodistanne?
Netissä se sua pettää, satavarmasti.
Niin se munkin mies teki.
Ja lähti.
Ei. Pyörii tässä lapsiperhearkea elämässä yhä, välillä etsii kämppää. Ei ole mikään kiire pois. Haluaa jutella kaikesta arkipäiväsestä yhä, viestittelee kokoajan entiseen malliin jne.
Mutta ei halua puhua teidän suhteesta ja sen pelastamisesta.
Olette kämppiksiä. Hän puhuu sinulle kämppisasioita, kunnes löytää asunnon, tai se toinen nainen huolii hänet luokseen.
Hänellä voi olla se toinen nainen netissä, ei tarvitse käydä suihkussa. Hän voi töistäkin olla koneella yhteyksissä, siksi et näe, että hän olisi missään muualla kuin töissä tai kotona.
Kulta, rakastatko minua vielä...kyllä mutta en aivan vielä
Se on uhriutuva luuserinarsisti (ne ovat likaisia reppanoita) tai masentunut tms testovajeessa. Ihan sama. Käännä.asia niin päin, että hyvä että lähtee suosiolla, sen verran ikävältä tyypiltä kuulostaa. Saat oman elämäsi takaisin.
Naimisiin mennään yleensä vasta siinä vaiheessa, kun rakkaus loppuu ja lapsia aleteen "tehdään", kun ei enää mitään muuta tekemistä keksitä.