Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8422)

Vierailija
8321/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on sanottu jo aiemmin: Älkää huomioiko mitenkään noita maanisia Hopesta jankutus kommentteja! Kirjoittaja haluaa vaan saada tänne väittelyä aikaan ja haastaa riitaa. Nuo kommentit "minä saan sanoa mitä haluan" on niin nähty jo muissa keskusteluissa. Tämä kirjoittaja ei halua mitään muuta kuin häiriköidä sarjasta keskustelua.

Eli skipatkaa sen kommentit! Älkää vastatko sille mitään! Siitä se saa ne kiksinsä jos ja kun joku alkaa sen kanssa väitellä. Kun kukaan ei huomioi sitä niin sen pitää hankkia kiksinsä muualta ja muulla tavoin.

Vierailija
8322/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömisistä puheen ollen. Hieman yllätyin miten vaatimattomat Katien kunniaksi järjestetyt "illalliset" olivat. Siis ne, kun Liam ja Hope oli kutsuttu kylään. Jotain niillä oli lautasella mutta pöydällä ei ollut mitään syötävää mistä jokainen voisi ottaa jotain lisää. Luulisi dollari-Billin panostaneen "juhliin" vähän enemmän.

Samaa katsoin Ericin läksiäisjuhlissa, kun oli järjestetty oikein juhlat eläkkeelle jäämisen kunniskdi. Jiotavaa ( mitä on aina muutenkin esillä) ja pieni pyöreä  1- kerroksinen kaupan suklaakakku. Melkoiset juhlat. Eihän siitä olisi edes kaikille riittänyt.

Noilla on asiallisesti toimistossa aina jotain kivennäisvettä. Aikoinaan rikkaat tyypit TV-sarjoissa teki joka käänteessä jonkun viinapaukun ja poltti sikaria. Nykyään ei kukaan polta mitään  tupakkaa missään -ei edes IL Giardinon terassilla. Tämä ei nyt varsinaisesti liittynyt noihin nihkeisiin juhliin mutta tuli vaan mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on sanottu jo aiemmin: Älkää huomioiko mitenkään noita maanisia Hopesta jankutus kommentteja! Kirjoittaja haluaa vaan saada tänne väittelyä aikaan ja haastaa riitaa. Nuo kommentit "minä saan sanoa mitä haluan" on niin nähty jo muissa keskusteluissa. Tämä kirjoittaja ei halua mitään muuta kuin häiriköidä sarjasta keskustelua.

Eli skipatkaa sen kommentit! Älkää vastatko sille mitään! Siitä se saa ne kiksinsä jos ja kun joku alkaa sen kanssa väitellä. Kun kukaan ei huomioi sitä niin sen pitää hankkia kiksinsä muualta ja muulla tavoin.

Onko siellä palstaope luokkaansa opastamassa? Kiusaaja-ainesta ainakin itse; "Älkää vastatko sille mitään, vaan dissatkaa täysin" :D Kuin jostain murkkuikäisten kokouksesta. Oliko joku sun kanssa eri mieltä, ja se uniikin prinsessan mieli pahoittui taas? Voi hellanlettas meitin herranterttua :D

Vierailija
8324/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla riitaa haastamassa sama sekopää, kuin Miksi Emmerdalessa ketjussa. Ei kannata vastata tuollaiselle mitään.

Viina alkaa mennä sillä jo rähinän puolelle, kohta sammaltaa ja sammuu.

Vierailija
8325/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömisistä puheen ollen. Hieman yllätyin miten vaatimattomat Katien kunniaksi järjestetyt "illalliset" olivat. Siis ne, kun Liam ja Hope oli kutsuttu kylään. Jotain niillä oli lautasella mutta pöydällä ei ollut mitään syötävää mistä jokainen voisi ottaa jotain lisää. Luulisi dollari-Billin panostaneen "juhliin" vähän enemmän.

Samaa katsoin Ericin läksiäisjuhlissa, kun oli järjestetty oikein juhlat eläkkeelle jäämisen kunniskdi. Jiotavaa ( mitä on aina muutenkin esillä) ja pieni pyöreä  1- kerroksinen kaupan suklaakakku. Melkoiset juhlat. Eihän siitä olisi edes kaikille riittänyt.

Noilla on asiallisesti toimistossa aina jotain kivennäisvettä. Aikoinaan rikkaat tyypit TV-sarjoissa teki joka käänteessä jonkun viinapaukun ja poltti sikaria. Nykyään ei kukaan polta mitään  tupakkaa missään -ei edes IL Giardinon terassilla. Tämä ei nyt varsinaisesti liittynyt noihin nihkeisiin juhliin mutta tuli vaan mieleen.

Ehkä kielletty toimistolla kun Brookella oli alkoholiongelma. Nyt aina joku kantamassa sille vesi tai mehulasia. Ridge sentään sai pienen olut tölkin Brooken tyytyessä veteen. Milloinhan joku muukin kuin Sheila aikoinaan keksii kostaa sekoittamalla alkoholia Brooken lasiin, ehkä Steffi jos Brooke on aikeissa viedä paikan tältä... viimeinen konsti.

Vierailija
8326/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä palstaope luokkaansa opastamassa? Kiusaaja-ainesta ainakin itse; "Älkää vastatko sille mitään, vaan dissatkaa täysin" :D Kuin jostain murkkuikäisten kokouksesta. Oliko joku sun kanssa eri mieltä, ja se uniikin prinsessan mieli pahoittui taas? Voi hellanlettas meitin herranterttua :D

Nyt se korkki kiinni ja jatkuvan länkyttämisen sijaan mene vaikka reippaalle lenkille purkamaan noita aggressioita.

Vierailija
8327/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se korkki kiinni ja jatkuvan länkyttämisen sijaan mene vaikka reippaalle lenkille purkamaan noita aggressioita.

Nyt se palstapäsmäröinti kuriin ja annat muiden vapaasti kommentoida ilman noita älyttömiä dominointiyrityksiäsi. "Korkki kiinni, lenkille, sekopää, aggressioita", melkoinen lady siellä "omassa ketjussaan" pätemässä :D Olisko itselläsi rauhoittumisen paikka?

Vierailija
8328/8421 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hope on yllättävän hyvä manipuloimaan

Ensin manipuloi Carterin valtaamaan firman ja nyt "kannustaa" Brookea toimariksi. Ihan vaan koska hän ja hänen merkkinsä.

Senhän piti olla niin moraalinen ja esimerkki hyvyydestä. Sehän käyttää ihmisiä hyväkseen.

Tätä yritin aiemmin sanoa, että kiero on, mutta sain kovat haukkumiset.

En ole ollut täällä haukkumassa. 

Mutta minäkin tajusin nyt vasta Hopen juonikkuuden. Sehän pyöritti Cartea saadakseen valtaa ja mallistonsa. Nyt hän on yhtäkkiä vaatimassa Brookelle arvostusta. Miksi nyt? Koska hänen mallisto on taas hyllyllä.

Jep. En mä sulle sitä toki tarkoittanutkaan. Jo se valtaus oli törkeä ja nyt manipuloi taas täyttä päätä.

Se valtaus oli kylläkin ihan Carterin oma idea ja olisi tapahtunut ihan ilman Hopeakin.

Carter oli sekaisin ja hoki koko ajan etteivät he kuitenkaan voi tehdä sitä, vaan että ajatuksen tasolla hän vain mietti. Hope manipuloi lopullisen teon. Carter tuli järkiinsä ja heräsi.

Juokse nyt vaikka mutkia ton jankkaukses kanssa

Oivoi, mä kun ihan luulin, että tässä nyt vaan mietitään sarjan käänteitä, ja jokainen saisi esittää omia mielipiteitään, mutta jos jotkut oikein juoksee mutkia kiihdyksissään, niin se onkin jo vakavampi asia. Mites sulla tuli tuollainen mieleenkään, ettet vaan siellä itse ravaisi kiukku päällä :D

Kyllä se nyt vaan oli Carter, jonka omatunto soimasi koko ajan, ja oli täysin hiilenä, mutta Hope vaan valoi bensaa liekkeihin ja silmät toljotti tyhjinä  päässä, kun piti päästä Forresterin johtoon. Huono näyttelijä muuten, maneereineen (se on wikitietojen mukaan mallikin, niin esittää ulkonäköään tietty, luulleen olevansa kovinkin hyvännäköinen) mutta sen häijyn osuuden suoritti oikein hyvin.

Carter repi sopimuksen ja Hope suuttui siitä. Koko aikana ei ole katunut, eikä aidosti ollut pahoillaan. Ja nyt sama peli jatkuu. Käyttää vielä hölmöä äitiäänkin hyväksi. Sitä ennen Brooke sai sen sentään irti Finn'n unelmoinnista. Kerran jo ehti mennä mieheen kiinnikin. Ja samainen sekopää juoksi Thomasia henkensä edestä karkuun, kunnes meni sen kanssa sänkyyn. Ja koko ajan on kannustanut isäänsä pettämään Sheilan, samalla kun ei ole vähääkään välittänyt Steffyn hädästä perheensä puolesta.

Hope for the future, hyvyyden ylistystä?

Menee jo vähän liian pitkälle, kun alat kuvitella  mitä näyttelijäkin ajattelee itsestään. Sulla on todellakin jotain Hopea ja hänen näyttelijäänsä vastaan.

No näethän sen itsekin, kun muikistelee ja kädet vispaa ja tekee jotain kuviota ilmaan koko ajan. Ääni kohoilee falsettiin ja vingahtelee ja vonkuu, vääntelee oudosti sanojaan venyttäen, asettelee naamaansa aina "edulliseen kulmaan" jne Kyllä nyt teennäisen ihmisen käytös näkyy. Brooke se ei taas välitä onko aina kaunis ja hehkeä, ne sen itkusta punertavat silmät ja räkänoro nenästä ovat enemmään sääntö kuin poikkeus, kun Ridge taas temppuilee. Siinä sitä aitoutta. Arvostan. 

Jos et tiennyt, niin näillä saippuasarjoillakin on ohjaajat, jotka kertovat näyttelijöille, mitä tehdä ja miten päin olla. Ei näyttelijät keksi itse vuorosanojaan tai sarjan juonta.

Näyttelijä kyllä luo omalla persoonallaan roolihahmolleen persoonallisuuden. Samaa hahmoa voi esittää usealla tavalla. Ja jokainen näyttelijä tekee sen omalla laillaan ja aina siihen hahmoon vilahtaa pieni pala sitä näyttelijää.

Itse olette täällä kuin omassa olkkarissa ja huutelette menemään juoksemaan, lenkille tai ottamaan lääkkeitä. Ei todellakaan aikuisen ihmisen käytöstä. Mielipiteensä saa esittää, ja siihenhän ei tarvitse ottaa kantaa, eikö?

Sä kitisit jopa Hopen pään asennoista ja kuvakulmista. Ohjaaja päättää ne, ei näyttelijä

Eli sinä kommentoit asiallisesti, kuten "juokse mutkia" ja eri mieltä kanssasi oleva kitisee? No nyt on kypsää aikuisen puhetta :D

Ja samalla lailla: Ylläpito päättää, ei joku random kommentoija, siitä mitä  täällä saa olla mieltä.

En kommentoinut, se oli joku muu.

Vierailija
8329/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onpas täällä ollut lapsellista menoa. Mä ainakin kommentoin ulkonäköä ja juonenkäänteitä miten haluan, ei oo siihen kenelläkään sanomista. Jännä kun joku luulee täällä sanelevansa miten tässä ketjussa keskustellaan. Jos ei miellytä niin ei ole pakko osallistua.

Vierailija
8330/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho onpas täällä ollut lapsellista menoa. Mä ainakin kommentoin ulkonäköä ja juonenkäänteitä miten haluan, ei oo siihen kenelläkään sanomista. Jännä kun joku luulee täällä sanelevansa miten tässä ketjussa keskustellaan. Jos ei miellytä niin ei ole pakko osallistua.

Minun palsta, minun säännöt, TAI häivyt lenkille juoksemaan mutkia ja laitat korkin kiinni HETI!! Haistan että olet minun ihanaa suosikkiani, Hopea, vihaava juoppo, ja sellaisia ei MINUN KETJUUN haluta, koska minä määrään täällä! 

Vierailija
8331/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleeko Taylor?

Sheilan ammuttua osui pahasti. Mutta sarjan tuntien kukaan ei koskaan kuole, vasn selviävät ihmeen kaupalla. Typerää, että Lunakin tuli takaisin. Vaikka olisi pitänyt arvata, kun ruumista ei näytetty. Eikä hautajaisia pudetty. Huoh.

Vierailija
8332/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleeko Taylor?

Sheilan ammuttua osui pahasti. Mutta sarjan tuntien kukaan ei koskaan kuole, vasn selviävät ihmeen kaupalla. Typerää, että Lunakin tuli takaisin. Vaikka olisi pitänyt arvata, kun ruumista ei näytetty. Eikä hautajaisia pudetty. Huoh.

Höpöhöpöjuttuja nämä.

Vierailija
8333/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun palsta, minun säännöt, TAI häivyt lenkille juoksemaan mutkia ja laitat korkin kiinni HETI!! Haistan että olet minun ihanaa suosikkiani, Hopea, vihaava juoppo, ja sellaisia ei MINUN KETJUUN haluta, koska minä määrään täällä! 

Hoh hoijaa. Tämä se vasta kypsän ihmisen tekstiä onkin. No ei ole! Miten nämä tälläiset liittyy otsikon aiheeseen joka on kaunarit? Ei mitenkään. Voisitteko ystävällisesti jättää tälläiset purkaukset pois? Miksi se on niin vaikeaa keskustella itse ohjelmasta? Tarpeetonta rähinää jonka tarkoitus lienee vain häiritä itse aiheesta keskustelua?

Vierailija
8334/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor vaipuu koomaan ja Steffy vannoo kostoa Sheilalle.

Vierailija
8335/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jota kommentoit, mutta sävysi on jotenkin ikävä, se luo huonoa ilmapiiriä tänne. Tämän pitäisi olla hyvän mielen palsta, ei tosiaankaan ole mitään järkeä riidellä verisesti fiktiivisten henkilöiden luonteista! :)

Vierailija
8336/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää toi Dylan. Miksi se ei voinut jo aiemmin kertoa, Electralle, että Remy on sen serkku? Varmaan vaikeata, kun Electra on kokenut niin kovia sen jätkän kanssa mutta silti taas Dylan vaan halailee ja selittää, kuinka ei enää koskaan tuota Electralle pettymystä tjsp.

Joo, ei tuosta kovin hyvää voi seurata Dylanin ja Electran suhteelle. 

Eikö tuossa sarjassa muuten osata tuoda draamaa kuin Remy naamioitueena hiippailemassa FC:llä? Täysin epäuskottavaa. 

Vielä huonosti naamioituneena, todella epäilyttävän näköinen! Ja eikö siellä alaovella ole minkäänlaista kulunvalvontaa, vaikka Sheilakin on irti? Tämä sarja on muuttunut niin lapselliseksi, että kohta ei voi enää katsoa.

Vierailija
8337/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Tämä se vasta kypsän ihmisen tekstiä onkin. No ei ole! Miten nämä tälläiset liittyy otsikon aiheeseen joka on kaunarit? Ei mitenkään. Voisitteko ystävällisesti jättää tälläiset purkaukset pois? Miksi se on niin vaikeaa keskustella itse ohjelmasta? Tarpeetonta rähinää jonka tarkoitus lienee vain häiritä itse aiheesta keskustelua?

Niinpä. Melko suoraa toistoa ketjua omanaan pitävän aatoksista. Korkkia kiinni ja silleen...niiin kypsää, todellakin...

Vierailija
8338/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jota kommentoit, mutta sävysi on jotenkin ikävä, se luo huonoa ilmapiiriä tänne. Tämän pitäisi olla hyvän mielen palsta, ei tosiaankaan ole mitään järkeä riidellä verisesti fiktiivisten henkilöiden luonteista! :)

Niin, kuka riitelee ja kuka ei. Oman mielipiteen julkituominen EI OLE riitelyä, vaan sellaiseksi se muuttuu vasta silloin, kun joku alkaa hyökkäillä, käskee poistumaan, vihjailee päihtymyksen tilasta ja kehottaa menemään ulos. Tämäkö sitten kypsän aikuisen kommentointia? 

Täällä ei näköjään edes osata kunnon väittelyä, vaan aina kaikki erilainen katsotaan riidanhaastamiseksi. Kertoo lapsellisuudesta ja kehittymättömyydestä, minä itse-luonteesta.

Vierailija
8339/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää toi Dylan. Miksi se ei voinut jo aiemmin kertoa, Electralle, että Remy on sen serkku? Varmaan vaikeata, kun Electra on kokenut niin kovia sen jätkän kanssa mutta silti taas Dylan vaan halailee ja selittää, kuinka ei enää koskaan tuota Electralle pettymystä tjsp.

Joo, ei tuosta kovin hyvää voi seurata Dylanin ja Electran suhteelle. 

Eikö tuossa sarjassa muuten osata tuoda draamaa kuin Remy naamioitueena hiippailemassa FC:llä? Täysin epäuskottavaa. 

Vielä huonosti naamioituneena, todella epäilyttävän näköinen! Ja eikö siellä alaovella ole minkäänlaista kulunvalvontaa, vaikka Sheilakin on irti? Tämä sarja on muuttunut niin lapselliseksi, että kohta ei voi enää katsoa.

Miksi FC:llä ovia pidettäisiin vartioituina, eihän kukaan ikinä sulje edes Steffyn lasista liukuoveakaan koskaan, vaikka tutisevat Sheilan pelossa ilta toisensa jälkeen.

Vierailija
8340/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuka riitelee ja kuka ei. Oman mielipiteen julkituominen EI OLE riitelyä, vaan sellaiseksi se muuttuu vasta silloin, kun joku alkaa hyökkäillä, käskee poistumaan, vihjailee päihtymyksen tilasta ja kehottaa menemään ulos. Tämäkö sitten kypsän aikuisen kommentointia? 

Täällä ei näköjään edes osata kunnon väittelyä, vaan aina kaikki erilainen katsotaan riidanhaastamiseksi. Kertoo lapsellisuudesta ja kehittymättömyydestä, minä itse-luonteesta.

Onko tämä allaoleva oman mielipiteen julkituloa? :) 

se uniikin prinsessan mieli pahoittui taas? Voi hellanlettas meitin herranterttua 

En tiedä, kuka kirjoitti, mutta tätä sävyä tarkoitin, se on tarpeettoman ilkeä. Mielipiteen voi esittää ilkkumatta toista, niin ilmapiiri pysyy hauskempana. Otetaan rennommin, emme ole täällä kilpailemassa mistään.