Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8422)

Vierailija
8361/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RJ olisi sopinut ivallisen naamansa kanssa paremmin näyttelemään Remyä ja Remy Ridge junioria.

Vierailija
8362/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho onpas täällä ollut lapsellista menoa. Mä ainakin kommentoin ulkonäköä ja juonenkäänteitä miten haluan, ei oo siihen kenelläkään sanomista. Jännä kun joku luulee täällä sanelevansa miten tässä ketjussa keskustellaan. Jos ei miellytä niin ei ole pakko osallistua.

Minun palsta, minun säännöt, TAI häivyt lenkille juoksemaan mutkia ja laitat korkin kiinni HETI!! Haistan että olet minun ihanaa suosikkiani, Hopea, vihaava juoppo, ja sellaisia ei MINUN KETJUUN haluta, koska minä määrään täällä! 

Hoh hoijaa. Tämä se vasta kypsän ihmisen tekstiä onkin. No ei ole! Miten nämä tälläiset liittyy otsikon aiheeseen joka on kaunarit? Ei mitenkään. Voisitteko ystävällisesti jättää tälläiset purkaukset pois? Miksi se on niin vaikeaa keskustella itse ohjelmasta? Tarpeetonta rähinää jonka tarkoitus lienee vain häiritä itse aiheesta keskustelua?

Kieltämättä on raskasta tällainen tahallinen riidan haastaminen. Sanoihin ja merkityksiin puuttuva inttäminen, olisi kiva jutella niitä näitä ilman että joutuu ristikuulusteluun ja puolustamaan mielipiteitään, sitten jo nimitelläänkin, ei tämä niin vakavaa pitäisi olla, voi aina ohittaa mielipiteen mikä ei edusta omia ajatuksia ja hyväksyä nekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8363/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RJ olisi sopinut ivallisen naamansa kanssa paremmin näyttelemään Remyä ja Remy Ridge junioria.

Enpä tiedä, kun itse nään niissä jotain samaa näköä ja vähän ilkeät ja sairaat roolit kummallekin on paiskattukkin.

Vierailija
8364/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho onpas täällä ollut lapsellista menoa. Mä ainakin kommentoin ulkonäköä ja juonenkäänteitä miten haluan, ei oo siihen kenelläkään sanomista. Jännä kun joku luulee täällä sanelevansa miten tässä ketjussa keskustellaan. Jos ei miellytä niin ei ole pakko osallistua.

Minun palsta, minun säännöt, TAI häivyt lenkille juoksemaan mutkia ja laitat korkin kiinni HETI!! Haistan että olet minun ihanaa suosikkiani, Hopea, vihaava juoppo, ja sellaisia ei MINUN KETJUUN haluta, koska minä määrään täällä! 

Hoh hoijaa. Tämä se vasta kypsän ihmisen tekstiä onkin. No ei ole! Miten nämä tälläiset liittyy otsikon aiheeseen joka on kaunarit? Ei mitenkään. Voisitteko ystävällisesti jättää tälläiset purkaukset pois? Miksi se on niin vaikeaa keskustella itse ohjelmasta? Tarpeetonta rähinää jonka tarkoitus lienee vain häiritä itse aiheesta keskustelua?

Kieltämättä on raskasta tällainen tahallinen riidan haastaminen. Sanoihin ja merkityksiin puuttuva inttäminen, olisi kiva jutella niitä näitä ilman että joutuu ristikuulusteluun ja puolustamaan mielipiteitään, sitten jo nimitelläänkin, ei tämä niin vakavaa pitäisi olla, voi aina ohittaa mielipiteen mikä ei edusta omia ajatuksia ja hyväksyä nekin.

Jonkun ärsytyskynnys ylittyy kriittisen pisteen yli, kun pitää alkaa jostain ryyppäämisistä ja korkin kiinni laittamisista kiekumaan. Kun muuten ei pysty vastaamaan tavallisilla argumenteilla, on koetettava alistaa juopoksi alentamalla ja näin yrittää mitätöidä kommentit. Aika alatasoista.

Vierailija
8365/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, kun itse nään niissä jotain samaa näköä ja vähän ilkeät ja sairaat roolit kummallekin on paiskattukkin.

No niin ovat. Thomas vähän samaa sarjaa.

Vierailija
8366/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ovat. Thomas vähän samaa sarjaa.

Niin muuten onkin.

Vierailija
8367/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikoilla tolalla on FC:n turvallisuus. Ei meilläkään varmaan moneen yritykseen noin vain marssita. Charlien olisi varmaan aika jo eläköityä ja jäädä Pamin kanssa kotiin syömään sitruunaleivoksia. Jos ylipäätään ovat vielä kimpassa, ei tietoa.

Mitä se Pam siellä yleensä edes tekee, kun ei ole enää Donnan kanssa siinä vastaanottopisteelläkään? Eikö tuo lie jo kahdeksankymppinen.

Mahdollisesti pussailee Charlien kanssa!

Vierailija
8368/8421 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikoilla tolalla on FC:n turvallisuus. Ei meilläkään varmaan moneen yritykseen noin vain marssita. Charlien olisi varmaan aika jo eläköityä ja jäädä Pamin kanssa kotiin syömään sitruunaleivoksia. Jos ylipäätään ovat vielä kimpassa, ei tietoa.

Mitä se Pam siellä yleensä edes tekee, kun ei ole enää Donnan kanssa siinä vastaanottopisteelläkään? Eikö tuo lie jo kahdeksankymppinen.

Mahdollisesti pussailee Charlien kanssa!

Epäilen, ettei jää mihinkään pussailuun!

Vierailija
8369/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Miss välissä Deacon nyt ostanut uuden paikan ja onko pizzeria kokonaan unohdettu? Vähän laiskasti vaan lavasteita hiukan muutettu. 

Vierailija
8370/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migin Thorne on taas täysin unohdettu?

On kuitenkin kai Ericin oikea poika.

Vierailija
8371/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut vähän sellainen Ridgen varjo aina. Voisi tulla vaikka vaatimaan toimarin paikkaa itselleen sekin. Olisko sille vapaata naista?

Vierailija
8372/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut vähän sellainen Ridgen varjo aina. Voisi tulla vaikka vaatimaan toimarin paikkaa itselleen sekin. Olisko sille vapaata naista?

Dylan? Ei varmaan ikäerokaan ole ongelma. Onhan sitä Ericillä ja Donnallakin.

Vierailija
8373/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä miten se Remy on jo kahdesti päässyt livahtamaan muotitaloon vartijoiden ohi kun sinne vaaditaan kulkulupa. 

Vierailija
8374/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käsitä miten se Remy on jo kahdesti päässyt livahtamaan muotitaloon vartijoiden ohi kun sinne vaaditaan kulkulupa. 

Sheila on irti, Remy huinii peruukki päässään, Luna toi pitzaa ja pukeutui valeasuihin, vakoojat liikkeellä, huippusalaiset luomukset pitäisi pitää salassa, mutta talossa on vain yksi lemmenkipeä, sitruunaleivoksia mussuttava ja jonninjoutavia hölöttävä Charlie, joka ei ole koskaan ovella tai valvontakameroita seuraamassa?

Vierailija
8375/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se "vähän" outoa. Viimeksi Remy ei ollut vaivautunut enää laittamaan edes peruukkia päähänsä.

Vierailija
8376/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brookesta en enää pidä sen jälkeen miten inhottavasti hyökkäili Katien kimppuun, mutta nyt kun ehdin katsomaan noita viime viikon jaksoja niin oli siinä kyllä hyvät perustelut Ridgelle miksi pitäisi nimittää Steffyn tilalle. Brooke tosiaan on tuonut sille firmalle enemmän rahaa ja mainetta jo ennen Steffyn syntymää.

Toinen mikä aina häiritsee on se, että nuo asuu L.A:ssa jossa on kuuma. Brookella alusasu ja aamutakki mutta silti kengät jalassa :O Niillä on aina kengät sisälläkin. Luulis että jalat hikoo ja alkaa muhia sieni jos toinenkin kun haudotaan jalkoja 24/7 myös kotona ollessa. Yöks.

Vierailija
8377/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista triviaa: 

Character Age Breakdown

Ridge Forrester: Born on January 28, 1957, making him 69 years old.

Brooke Logan: Born on June 28, 1966, making her 60 years old.

Hope Logan: Born onscreen in 2002 (later revised/aged up), placing her at roughly 33 to 34 years old.

Steffy Forrester: Born onscreen on September 21, 1999 (and rapidly aged into an adult), placing her at roughly 26 to 27 years old. 

Ei ihme ettei Hope tykkää kumarrella Steffyä, itseään nuorempaa naista. Vaan se huippuhuomio: Jos kerran Ridge on jo 69 niin piti tsekata Eric myös. Eric Forrester: Born June 20, 1936 (approx. 90 years old.

Pistäkää nyt herran tähden 90-vuotias jo sinne eläkkelle, halusi patu itse tai ei! ;)

Vierailija
8378/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista triviaa: 

Character Age Breakdown

Ridge Forrester: Born on January 28, 1957, making him 69 years old.

Brooke Logan: Born on June 28, 1966, making her 60 years old.

Hope Logan: Born onscreen in 2002 (later revised/aged up), placing her at roughly 33 to 34 years old.

Steffy Forrester: Born onscreen on September 21, 1999 (and rapidly aged into an adult), placing her at roughly 26 to 27 years old. 

Ei ihme ettei Hope tykkää kumarrella Steffyä, itseään nuorempaa naista. Vaan se huippuhuomio: Jos kerran Ridge on jo 69 niin piti tsekata Eric myös. Eric Forrester: Born June 20, 1936 (approx. 90 years old.

Pistäkää nyt herran tähden 90-vuotias jo sinne eläkkelle, halusi patu itse tai ei! ;)

Erkki, the honeybear, lähtee saappaat jalassa ja kynä kädessä. Donna itkee itsensä uuvuksiin.

Vierailija
8379/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheila on irti, Remy huinii peruukki päässään, Luna toi pitzaa ja pukeutui valeasuihin, vakoojat liikkeellä, huippusalaiset luomukset pitäisi pitää salassa, mutta talossa on vain yksi lemmenkipeä, sitruunaleivoksia mussuttava ja jonninjoutavia hölöttävä Charlie, joka ei ole koskaan ovella tai valvontakameroita seuraamassa?

Oli se tän päiväisessä jaksossa! Sai kiinni Steffyn pojan.

Vierailija
8380/8421 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brookesta en enää pidä sen jälkeen miten inhottavasti hyökkäili Katien kimppuun, mutta nyt kun ehdin katsomaan noita viime viikon jaksoja niin oli siinä kyllä hyvät perustelut Ridgelle miksi pitäisi nimittää Steffyn tilalle. Brooke tosiaan on tuonut sille firmalle enemmän rahaa ja mainetta jo ennen Steffyn syntymää.

Toinen mikä aina häiritsee on se, että nuo asuu L.A:ssa jossa on kuuma. Brookella alusasu ja aamutakki mutta silti kengät jalassa :O Niillä on aina kengät sisälläkin. Luulis että jalat hikoo ja alkaa muhia sieni jos toinenkin kun haudotaan jalkoja 24/7 myös kotona ollessa. Yöks.

Ehkä Brookelle löytyisi joku toinen korkean tason pesti Forrestereilta. Tai sitten Brooke voisi olla Steffyn kanssa toimareita ja Ridge keskittyä vaihteeksi suunnitteluun.