Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7585)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler tulevaisuudesta.
Kun tuossa joku spekuloi paluuta vanhaan kolmiodraamaan Ridge, Brooke ja Taylor niin ei tapahdu enää! Vähän toki Ridge sekaantuu asioihin, vaan jenkeissä fanit ovat 100% kyllästyneet vatkaamaan tuota samaa kuviota! Vaativat tuotannolta seuraavanlaisia muutoksia sarjaan:
Kolmiodraama loppuun käsitelty. Taylorille oma uusi mies.
Paluu vanhaan kunnon juoneen, jossa aikoinaan oli Spectran muotitalo vastaan Forresterit.
Juonikuvioita seuraavalle sukupolvelle, eli Brooken, Ridgen, Taylorin ja Katien nyt jo aikuisille lapsille.
Ja mitäs meillä on nyt menossa: Taylor ja Deacon. Katiella oma kilpaileva muotitalo josta tuleekin oikein kunnon draamaa jatkossa ja "nuoriso" on näiden suhdedraamojen keskiössä.
Voidaan siis olettaa, että jatkossa ei enää palata loppuun kaluttuun luuhun Ridge ja naiset 🙂
Luuletko, että me ei osata etsiä juoniselostuksia?? Mieluummin ei spoilereita vaan spekulaatioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler tulevaisuudesta.
Kun tuossa joku spekuloi paluuta vanhaan kolmiodraamaan Ridge, Brooke ja Taylor niin ei tapahdu enää! Vähän toki Ridge sekaantuu asioihin, vaan jenkeissä fanit ovat 100% kyllästyneet vatkaamaan tuota samaa kuviota! Vaativat tuotannolta seuraavanlaisia muutoksia sarjaan:
Kolmiodraama loppuun käsitelty. Taylorille oma uusi mies.
Paluu vanhaan kunnon juoneen, jossa aikoinaan oli Spectran muotitalo vastaan Forresterit.
Juonikuvioita seuraavalle sukupolvelle, eli Brooken, Ridgen, Taylorin ja Katien nyt jo aikuisille lapsille.
Ja mitäs meillä on nyt menossa: Taylor ja Deacon. Katiella oma kilpaileva muotitalo josta tuleekin oikein kunnon draamaa jatkossa ja "nuoriso" on näiden suhdedraamojen keskiössä.
Voidaan siis olettaa, että jatkossa ei enää palata loppuun kaluttuun luuhun Ridge ja naiset 🙂
Luuletko, että me ei osata etsiä juoniselostuksia?? Mieluummin ei spoilereita vaan spekulaatioita!
Tuo on kaksipiippuinen juttu. Kun tietää mitä on menossa jenkeissä niin ei viitsi alkaa spekuloida jutuilla joista tietää jo ettei tapahdu. Meilläkin on katsomossa tarjolla seuraavan viikon jaksot ennakkoon, eikä me olla jenkkejä jäljessä kuin pari kuukautta.
Ei oikein ole järkeä tehdä kahta eri ketjua sitä varten, että toisessa sitten puitaisi parin kuukauden päästä tapahtuvia juttuja.
Mun mielestä toi spoileri-varoitus toimii kyllä noinkin koska halukkaat voi sen kommentin ohittaa jos ei tahdo tietää mitä parin kuukauden päästä tapahtuu.
DJ hyvä näyttelijä. Tuo kylmyys ja raivoaminen. Saa nähdä mitä seuraa Liville , kun jäi kiinni. Ringe näkee Livissä omaa äitiinsä 🙄
Vierailija kirjoitti:
DJ hyvä näyttelijä. Tuo kylmyys ja raivoaminen. Saa nähdä mitä seuraa Liville , kun jäi kiinni. Ringe näkee Livissä omaa äitiinsä 🙄
Tää on Kaunarit ketju. Eli valitettavasti täällä kellään ei ole tiedossa ketä ovat DJ tai Ringe.
Onko Forrestereilla vielä käytössä shekit vai palkkalaskelmako siellä Dylanin kirjekuoressa on? Hän käy nyt "kaikkien" edessä heiluttamassa sitä kuortaan.
Ja miksei Will nyt laita hommaa kuntoon ja hoida Dylanille asuntoa? Kun palkkarahat on kourassa.