Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7625)

Vierailija
7621/7624 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunein vartalo on Katiella. Sivuttaiskuva esim Brookella on yhtä pötköä ja aika monella muullakin. Nuorilla kuuluukin olla muotoa. Katien muodoista en tiedä, onko omin avuin saatu vai lisätty. Mut kaunis on.

Katie on naamaltaan ihan täystavis. Kroppakin on ihan normaali. Ei laiha, ei lihava. Brookekin on ok. Hän on kuitenkin jo yli kuusikymppinen.

Haluaisin kyllä nähdä sen paikkakunnan, missä tuon näköiset ihmiset lasketaan tavallisiksi kaduntallaajiksi. 

Olen eri vastaaja, mutta minulle tavis tarkoittaa tavallisen kaunista. Se ei tarkoita millään tavalla epämiellyttävää, rumaa tai muutenkaan huonoa. Tavis on ihan hyvä olla. 

Oletko sitä mieltä, että jos Katien näyttelijältä kysyttäisiin, niin hän toteaisi, ettei hän mikään tavis ole, eikä hänen näköisiään juuri missään näy, koska on niin kaunis?

Heather Tom ei ole millään mittarilla "tavis" , eikä edes "tavallisen kaunis" perinteisessä mielessä. Hän on yksi Yhdysvaltojen menestyneimmistä ja palkituimmista saippuasarjanäyttelijöistä. Hän on historian ainoa naisnäyttelijä, joka on voittanut Emmyn kaikissa kolmessa päänäyttelijäkategoriassa (paras nuori näyttelijä, paras sivuosa ja paras pääosa) ja yhteensä kuusi Daytime Emmy palkintoa.

 

Ja mistä minä tietäisin, mitä hän sanoisi häneltä kysyttäessä. Hän saattaisi verrata itseään vielä kuuluisampiin tai kauniimpiin näyttelijöihin tai sitten ei. Mutta tavis hän ei ole vaikka määrittelet itse sen termin eri lailla kuin muut,

Vierailija
7622/7624 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis tarkoittaa puhekielessä tavallista ihmistä. Termi toimii usein vastakohtana julkisuuden henkilöille, mutta sitä käytetään kuvaamaan myös yleistä massaan sulautuvaa tyyppiä, jolla ei ole erityisiä poikkeavia piirteitä.

Sitten edes Katie (hahmo) ei ole tavis, sillä hän on sarjassa rikas julkisuuden henkilö. Ja tietenkään hänen näyttelijänsä ei ole tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/7624 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kroppa on Donnallakin. Ja mä oon alkanut Daphniista tykkkeemään.

Donnalla ei ole lantiota ollenkaan. Lisäksi lyönyt hoikkaan vartaloonsa isot silikonitissit.

Mä juuri tykkään tuollaisesta "Catherine"-vartalosta. Donna on nätti kaikin puolin. Olkoon silkkaria tai tekotukkaa, mutta perusnätti, ei se luonnottomaltakaan näytä.

Vierailija
7624/7624 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunein vartalo on Katiella. Sivuttaiskuva esim Brookella on yhtä pötköä ja aika monella muullakin. Nuorilla kuuluukin olla muotoa. Katien muodoista en tiedä, onko omin avuin saatu vai lisätty. Mut kaunis on.

Katie on naamaltaan ihan täystavis. Kroppakin on ihan normaali. Ei laiha, ei lihava. Brookekin on ok. Hän on kuitenkin jo yli kuusikymppinen.

Haluaisin kyllä nähdä sen paikkakunnan, missä tuon näköiset ihmiset lasketaan tavallisiksi kaduntallaajiksi. 

Olen eri vastaaja, mutta minulle tavis tarkoittaa tavallisen kaunista. Se ei tarkoita millään tavalla epämiellyttävää, rumaa tai muutenkaan huonoa. Tavis on ihan hyvä olla. 

Oletko sitä mieltä, että jos Katien näyttelijältä kysyttäisiin, niin hän toteaisi, ettei hän mikään tavis ole, eikä hänen näköisiään juuri missään näy, koska on niin kaunis?

Heather Tom ei ole millään mittarilla "tavis" , eikä edes "tavallisen kaunis" perinteisessä mielessä. Hän on yksi Yhdysvaltojen menestyneimmistä ja palkituimmista saippuasarjanäyttelijöistä. Hän on historian ainoa naisnäyttelijä, joka on voittanut Emmyn kaikissa kolmessa päänäyttelijäkategoriassa (paras nuori näyttelijä, paras sivuosa ja paras pääosa) ja yhteensä kuusi Daytime Emmy palkintoa.

 

Ja mistä minä tietäisin, mitä hän sanoisi häneltä kysyttäessä. Hän saattaisi verrata itseään vielä kuuluisampiin tai kauniimpiin näyttelijöihin tai sitten ei. Mutta tavis hän ei ole vaikka määrittelet itse sen termin eri lailla kuin muut,

Ei Emmy palkinnot kauneudesta kerro, sori vaan. Ei viitsi alkaa jankkaamaan. Sinä saat ihailla häntä  ihan rauhassa jatkossakin. Ja minä pitää Katieta huolitellulta mutta ei erityisen kauniilta.

Vierailija
7625/7624 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willin kannattaisi panna Dylania ihan vain ystävänä.