Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta näyttää noissa nyt Jenkeissä näytettävissä jaksoissa että Annika Noelle odottaa lasta.
Olisi helpompaa, kun tässä ketjussa käytettäisi roolinimiä. Tottakai jokainen osaa Googlea käyttää mutta kuten sanoin niin olisi helpompaa tietää kenestä on kyse.
Näkyi olevan Hopen oikea nimi. Piti itsekkin Googlettaa. Raskaudesta en tiedä mutta näkyy hipovan jo neljää kymmentä. Että on jo aikakin, jos lasta haluavat.
Annika Noelle saanut jo pari keskenmenoa, että yrittänyt on.
Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu toi oli että Sheila hakkas sitä pizzaa? Miksi näytettiin Taylorin jalkoja samalla?
Näytti jäljistä päätellen, että Taylor oli listitty palasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta näyttää noissa nyt Jenkeissä näytettävissä jaksoissa että Annika Noelle odottaa lasta.
Olisi helpompaa, kun tässä ketjussa käytettäisi roolinimiä. Tottakai jokainen osaa Googlea käyttää mutta kuten sanoin niin olisi helpompaa tietää kenestä on kyse.
Näkyi olevan Hopen oikea nimi. Piti itsekkin Googlettaa. Raskaudesta en tiedä mutta näkyy hipovan jo neljää kymmentä. Että on jo aikakin, jos lasta haluavat.
Tais ollakin toiveajattelua 😫
Ei pidä vatvoa toisten lastensaantiongelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea.
Eikö se rotsi ole enemmänkin ruskea? No miten vaan mutta jäisi kyllä itselläni käyttämättä.
Taylorin vastaanotolla ei ole koskaan nähty ketään muita, kuin Deacon, Sheila, Steffy ja Ridge. Heistä ensimmäinen oli ainoa joka oli Taylorin potilas.
Ei taida kyllä pahemmin olla työkavereitaan, kun Sheila kun sai huutaa niin helv__i eikä kukaan tullut katsomaan onko joku hätänä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu toi oli että Sheila hakkas sitä pizzaa? Miksi näytettiin Taylorin jalkoja samalla?
Koska jotain sen piti hakata jotta se näyttäisi siltä, että hän hakkasi Tayloria. PItsan tomaattikastike muistuttaa kivasti verta.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että puolustelen Sheilaa mutta kyllä hän ihan vilpittömästi ja syystä oli raivoissaan ja petetty. Hänen terapeutti, vaikkakin pitkin hampain velvollisuudesta, meni viemään Sheilalta miehen, siinä ei merkinnyt taas mitään työetiikka, lastensa ja näiden lasten traumat ja pelot, ei vaan kaiken voittava rakkaus pääsi yllättämään jälleen kerran ja sitten sitä ollaankin niin rakkauden pauloissa että se mies pitää saada vaikka henki menisi. Tuossa iässä ei yleensä enää rakkaus olisi noin järjetöntä, vaan kahden keski-ikäisen järkevä läheinen suhde. Ehkä Taylor näin taas saa Ridgen ritarihengen herämään ja Ridge alkaa taas yhä enemmän kiinnostumaan Taylorista, onhan heillä tunteita edelleen toisiaan kohtaan, kohta Brooke saa taas olla vuorostaan mustis. Taylor on älykäs ja osaa tunnekiemurat, Ridgen on pakko taas herätä puolustamaan Tayloria.
Toivottavasti Sheila ei pahoinpitele ketään. Hän voisi sen sijaan ilmiantaa Taylorin, sillä on erittäin epäeettistä, että lääkäri alkaa seurustella potilaansa kanssa. Erossa hän voisi ottaa ravintolan itselleen. Deacon voi sitten muuttaa Steffylään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea.
On karsea. Steffyllä on ehkä porukan rumimmat vaatteet. Jokin keinotekoisen näköinen iso yläosa ja pikkuruiset city-shortsit oli ehkä ruminta. Sitten nahkaa aina välillä todistamaan että kova mimmi. Jos mekko tai hame, niin todella lyhyt. Ikinä ei mitään "cosya", pehmeää ja kodikasta.
Tästä on puhuttu ennenkin että Katiella on kaunein tyyli. Ei ehkä yleinen mielipide.
Miksi ei toi Daphne ja Carter jotenkin ole yhtään kiinnostavia. Ainakaan tällä hetkellä.
Sama.Täytettä!. Noiden kemia ei vakuuta. Lapsensaantihalu, hohhoijaa, onko siitä nyt draamaksi? Kumpikin käyttäytyy toisiaan kohtaan kohteliaasti ja latelee samoja asioita. Missä intohimo?
Minusta olisi tosi kiusallista, jos minuun ihastunut mies hokisi koko ajan, miten kaunis olen. Siis jos olisin. :) Nauttiiko naiset oikeasti siitä? Lisäksi siitä tulisi suorituspaineita. Vanheneminen olisi kammottavaa kun ei olisikaan enää yhtä hehkeä kuin nuorena.
RJ juuri kehui Electran "smaragdisilmiä". (Nilviäinen!! - Miksi muuten inhoamme häntä aika yksimielisesti, vaikka on sellainen unelmavävy? RJ:n puolustajat, astukaa esiin! 🙂)
Sheilaa näyttelevä näyttelijä tekee upeaa suoritusta näytellessään hullua ja raivoissaan olevaa sydänjuuriaan myötä loukattua vaimoa. Silmät, kasvot, suu ja kaikki ilmeet ovat todella uskottavat! Keho aivan tärisee raivosta! Varmaan sarjan paras näyttelijä.
Samaa mieltä, Sheilan näyttelijä on todella hyvä näyttelemään kaikenlaisia tunteita!
Minuakin väsyttää nähdä Carteria ja Nenää. Merkillistä hinkkailua aina. Miksei ne koskaan ole kotosalla ihan normaalisti vain, yäck. En yleensäkään ole pitänyt Carterin hahmoa mielenkiintoisena ja eiks se näyttelijä ole tylsä tönkkö.
Hei, se on kyllä tullut aiemmin jo hyvin esiin, ettei Taylor riko psykiatrin etiikkaa, sillä sovitusti Deacon ei enää ollut Taylorin potilas, kun alkoivat pussailla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea.
On karsea. Steffyllä on ehkä porukan rumimmat vaatteet. Jokin keinotekoisen näköinen iso yläosa ja pikkuruiset city-shortsit oli ehkä ruminta. Sitten nahkaa aina välillä todistamaan että kova mimmi. Jos mekko tai hame, niin todella lyhyt. Ikinä ei mitään "cosya", pehmeää ja kodikasta.
Tästä on puhuttu ennenkin että Katiella on kaunein tyyli. Ei ehkä yleinen mielipide.
Hopella paitiksen kaulukset pilkistää jonkun lyhyen paidan alta. Toisinaan joku järkky hame/mekko. Ei hänenkään asut tee kovin suurta vaikutusta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea.
Eikö se rotsi ole enemmänkin ruskea? No miten vaan mutta jäisi kyllä itselläni käyttämättä.
Vaalean ruskea ehkä tai sitten se beige mutta tosi mieluinen näköjään Steffylle.
"Ikinä ei mitään "cosya", pehmeää ja kodikasta."
Oli Steffyllä juuri pitempi mekko sen kamalan jakkunsa kanssa (jakso, jossa höykytti ensin Deaconia toimistolla ja sitten äitiään). Tosin siinä oli käärmeennahkakuvio, joten ei siinä mielessä ehkä kaikkein "cosyin".
Electran näyttelijässä on mielestäni 60-lukulaista kaunotarta ja oikeastaan myös jotain klassista ranskalaista. Hän olisi surullisine ilmeineen sopinut hyvin Cherbourgin sateenvarjoihin tai West Side Storyyn.
Vierailija kirjoitti:
Electran näyttelijässä on mielestäni 60-lukulaista kaunotarta ja oikeastaan myös jotain klassista ranskalaista. Hän olisi surullisine ilmeineen sopinut hyvin Cherbourgin sateenvarjoihin tai West Side Storyyn.
Olen tismalleen samaa mieltä. Sitten, kun hänet esitetään vielä niin viattomana ja puhtoisena kaunottarena. Ennen sitä kuuluisaa neitsyyden menetystä vielä enemmän korostui sellainen entisajan kiltti nuori nainen joka ei vielä itsekkään ymmärrä kuinka on "puhjennut kukkaan".
Kyllä käsikirjoittajat ja ohjaajat ovat selvästi tämän älynneet.
Edellä ihastellaan Electran ulkonäköä. Mä en näe sitä kovin kauniina, sillä jotakin epäsuhtaa kasvoissa ja päässä on. Tarkoitan ettei missikisoissa varmaan pärjäisi, liian lyhytkin. Ne korvansa ovat oudot, isot ja ulkonevat. Ne ärsyttävät minua. Siis tarkoitan nyt, jos täydellisemmän kaunista naista tässä 'etsitään'. Näyttelijän hommat ok.
Eilen Amerikan jaksossa Hopella oli timmi vartalo.