Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7585)
Vierailija kirjoitti:
Edellä ihastellaan Electran ulkonäköä. Mä en näe sitä kovin kauniina, sillä jotakin epäsuhtaa kasvoissa ja päässä on. Tarkoitan ettei missikisoissa varmaan pärjäisi, liian lyhytkin. Ne korvansa ovat oudot, isot ja ulkonevat. Ne ärsyttävät minua. Siis tarkoitan nyt, jos täydellisemmän kaunista naista tässä 'etsitään'. Näyttelijän hommat ok.
Minulle kauneimman määritelmä ei ole se, että missikisoissa pärjää.
- se, joka Electraa yllä ranskalaiskaunottareksi kehui.
Vierailija kirjoitti:
Ivy jaksaa vaan. Mitä kaikkea vielä keksi. RJ on myös ällötys.
Nyt jo Brooke-äitikin hehkuttaa R.J:n ja Electran suhteen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea.
Eikö se rotsi ole enemmänkin ruskea? No miten vaan mutta jäisi kyllä itselläni käyttämättä.
Vaalean ruskea ehkä tai sitten se beige mutta tosi mieluinen näköjään Steffylle.
Olen jo muutaman jakson edellä mutta olikohan sama vaatetus josta katsoin että tosi upee ja sopii Stefille.
Vierailija kirjoitti:
Edellä ihastellaan Electran ulkonäköä. Mä en näe sitä kovin kauniina, sillä jotakin epäsuhtaa kasvoissa ja päässä on. Tarkoitan ettei missikisoissa varmaan pärjäisi, liian lyhytkin. Ne korvansa ovat oudot, isot ja ulkonevat. Ne ärsyttävät minua. Siis tarkoitan nyt, jos täydellisemmän kaunista naista tässä 'etsitään'. Näyttelijän hommat ok.
On kyllä huikeen upee.
Näinköhän Sheila poistuu kiltisti kuvioista ja antaa tilaa Deaconin uudelle rakkaudelle? Ei olisi kyllä yhtään sen tapaista.
No nyt on oikeasti vähän jännä kohta tuo Sheila - Deacon. Just joo, jospa Sheila ymmärtäväisyydellään ja ns. kiltteydellään juoniikin jotakin. Olen ihan mtv:n tahdissa katsellut, eli saapi nähdä. Älkää paljastako...
Sheila ei todallakaan jätä kostamatta. Taylorkin näytti jo mietteliäältä, rakkaus Deaconiakin kohtaan on vain laastari ja nyt ei saa kaikkea irti enää vaarallisesta suhteesta saadakseen Ridgen huomion ja huolestumisen. Näyttikö jo Brookekin huomaavan Ridgen jatkuvan Taylorista puhumisen...
nyt ei saa kaikkea irti enää vaarallisesta suhteesta saadakseen Ridgen huomion
Niin miten hän sai Ridgen huomion salaillessaan suhdetta Deaconiin?
Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.
*Deacon, korjaan.
Spoiler!!!
Sheila ei ole poistumassa sarjasta. Pienen tauon jälkeen palaa kuvioihin sotkemaan kunnolla Taylorin ja Deaconin suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.
Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.
Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.
Niin voi. Brookella ei ole pitkään aikaan ollut mitään fiiliksiä Deaconin suuntaan. Ridge sitä vastoin (niinkuin tiedetään) on Brookelle kaikki kaikessa.
Niinpä. Perjantainen jakso loppuikin Sheilan juonivan ja kostavan ilmeen näyttämiseen. Nyt sitten tämä juhannuksen jälkeinen viikko näyttääkin menevän nuorten tylsien juttujen vatvomiseen. Siis minusta tuo Electra, Will, JR, Dylan on ihan puuduttava kuvio. Ei kiinnosta yhtään, miten noille menee ja mihin päätyvät.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Perjantainen jakso loppuikin Sheilan juonivan ja kostavan ilmeen näyttämiseen. Nyt sitten tämä juhannuksen jälkeinen viikko näyttääkin menevän nuorten tylsien juttujen vatvomiseen. Siis minusta tuo Electra, Will, JR, Dylan on ihan puuduttava kuvio. Ei kiinnosta yhtään, miten noille menee ja mihin päätyvät.
Kaiken lisäksi nuo nuorten suhdekuviot on ollut esillä jo niin tuskastuttavan kauan. Tänään taas jauhettiin lisää Dylanin asumisista ja Will ja R.J. kävivät jo toisiinsa kiinni 🥱
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Perjantainen jakso loppuikin Sheilan juonivan ja kostavan ilmeen näyttämiseen. Nyt sitten tämä juhannuksen jälkeinen viikko näyttääkin menevän nuorten tylsien juttujen vatvomiseen. Siis minusta tuo Electra, Will, JR, Dylan on ihan puuduttava kuvio. Ei kiinnosta yhtään, miten noille menee ja mihin päätyvät.
Dallasin JR?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.
Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.
Kovin on pliisua Taylorin rakkaus ja kehonkieli Deaconia kohtaan, Ridge on tavoiteltavissa mielessään. Tuo sarja on aina perustunut Brooken ja Taylorin kilvoitteluun ylimaallisen tavoiteltavaa Ridgeä kohtaan, niin nytkin. Soppahan siitä syntyy jos Ridge on pitkään niin kiinnostunut Taylorin asioista. Brookella on nyt tosin pääasiana mielessä käydä ilkeilemässä ja syyttämässä siskoaan varkaudesta jne. Sillä välin saattaa tosin Ridge ja Taylor taas lähentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.
Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.
Taylor ei ole vain rakastunut vaan hän rakastaa Ridgeä ja samoin Ridge jo Brookellekin tunnusti miten Taylor on hänelle aina läheinen, toisin sanoen myös rakastaa Tayloria mutta aina päätyy viekoittelevaan ja seksillä kiinni pitävään Brookeen lopulta. Deaconista ei lopulta ole kukaan muu kuin Sheila kiinnostunut mutta Deacon käy nyt kuumana Tayloriin, onhan hän kuin miehelle korkean tason status, Ridgen ex-vaimo ja lasten äiti. Saas nähdä mitä se Sheila keksii näiden kahden varalle, tai oikeastaan Taylorin varalle lähinnä.
Spoiler tulevaisuudesta.
Kun tuossa joku spekuloi paluuta vanhaan kolmiodraamaan Ridge, Brooke ja Taylor niin ei tapahdu enää! Vähän toki Ridge sekaantuu asioihin, vaan jenkeissä fanit ovat 100% kyllästyneet vatkaamaan tuota samaa kuviota! Vaativat tuotannolta seuraavanlaisia muutoksia sarjaan:
Kolmiodraama loppuun käsitelty. Taylorille oma uusi mies.
Paluu vanhaan kunnon juoneen, jossa aikoinaan oli Spectran muotitalo vastaan Forresterit.
Juonikuvioita seuraavalle sukupolvelle, eli Brooken, Ridgen, Taylorin ja Katien nyt jo aikuisille lapsille.
Ja mitäs meillä on nyt menossa: Taylor ja Deacon. Katiella oma kilpaileva muotitalo josta tuleekin oikein kunnon draamaa jatkossa ja "nuoriso" on näiden suhdedraamojen keskiössä.
Voidaan siis olettaa, että jatkossa ei enää palata loppuun kaluttuun luuhun Ridge ja naiset 🙂
Ivy jaksaa vaan. Mitä kaikkea vielä keksi. RJ on myös ällötys.