Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7585)

Vierailija
7561/7585 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivy jaksaa vaan. Mitä kaikkea vielä keksi. RJ on myös ällötys.

Vierailija
7562/7585 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä ihastellaan Electran ulkonäköä. Mä en näe sitä kovin kauniina, sillä jotakin epäsuhtaa kasvoissa ja päässä on. Tarkoitan ettei missikisoissa varmaan pärjäisi, liian lyhytkin. Ne korvansa ovat oudot, isot ja ulkonevat. Ne ärsyttävät minua. Siis tarkoitan nyt, jos täydellisemmän kaunista naista tässä 'etsitään'. Näyttelijän hommat ok. 

Minulle kauneimman määritelmä ei ole se, että missikisoissa pärjää. 

- se, joka Electraa yllä ranskalaiskaunottareksi kehui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/7585 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ivy jaksaa vaan. Mitä kaikkea vielä keksi. RJ on myös ällötys.

Nyt jo Brooke-äitikin hehkuttaa R.J:n ja Electran suhteen puolesta.

Vierailija
7564/7585 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tykkäätte Steffyn beigestä takista, jossa olalla rypytyksiä ja puhvimaiset hihat? Hän on nyt pitänyt samaa töissä ja kotona muutamien jaksojen ajan. Minusta se on karsea. 

Eikö se rotsi ole enemmänkin ruskea? No miten vaan mutta jäisi kyllä itselläni käyttämättä.

Vaalean ruskea ehkä tai sitten se beige mutta tosi mieluinen näköjään Steffylle.

Olen jo muutaman jakson edellä mutta olikohan sama vaatetus josta katsoin että tosi upee ja sopii Stefille.

Vierailija
7565/7585 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä ihastellaan Electran ulkonäköä. Mä en näe sitä kovin kauniina, sillä jotakin epäsuhtaa kasvoissa ja päässä on. Tarkoitan ettei missikisoissa varmaan pärjäisi, liian lyhytkin. Ne korvansa ovat oudot, isot ja ulkonevat. Ne ärsyttävät minua. Siis tarkoitan nyt, jos täydellisemmän kaunista naista tässä 'etsitään'. Näyttelijän hommat ok. 

On kyllä huikeen upee.

Vierailija
7566/7585 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän Sheila poistuu kiltisti kuvioista ja antaa tilaa Deaconin uudelle rakkaudelle? Ei olisi kyllä yhtään sen tapaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7567/7585 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on oikeasti vähän jännä kohta tuo Sheila - Deacon. Just joo, jospa Sheila ymmärtäväisyydellään ja ns. kiltteydellään juoniikin jotakin. Olen ihan mtv:n tahdissa katsellut, eli saapi nähdä. Älkää paljastako...

Vierailija
7568/7585 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheila ei todallakaan jätä kostamatta. Taylorkin näytti jo mietteliäältä, rakkaus Deaconiakin kohtaan on vain laastari ja nyt ei saa kaikkea irti enää vaarallisesta suhteesta saadakseen Ridgen huomion ja huolestumisen. Näyttikö jo Brookekin huomaavan Ridgen jatkuvan Taylorista puhumisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7569/7585 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei saa kaikkea irti enää vaarallisesta suhteesta saadakseen Ridgen huomion

 

Niin miten hän sai Ridgen huomion salaillessaan suhdetta Deaconiin?

Vierailija
7570/7585 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7571/7585 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.

*Deacon, korjaan.

Vierailija
7572/7585 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler!!!

 

Sheila ei ole poistumassa sarjasta. Pienen tauon jälkeen palaa kuvioihin sotkemaan kunnolla Taylorin ja Deaconin suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7573/7585 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.

Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.

Vierailija
7574/7585 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.

Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.

Niin voi. Brookella ei ole pitkään aikaan ollut mitään fiiliksiä Deaconin suuntaan. Ridge sitä vastoin (niinkuin tiedetään) on Brookelle kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7575/7585 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Perjantainen jakso loppuikin Sheilan juonivan ja kostavan ilmeen näyttämiseen.  Nyt sitten tämä juhannuksen jälkeinen viikko näyttääkin menevän nuorten tylsien juttujen vatvomiseen. Siis minusta tuo Electra, Will, JR, Dylan on ihan puuduttava kuvio. Ei kiinnosta yhtään, miten noille menee ja mihin päätyvät. 

Vierailija
7576/7585 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Perjantainen jakso loppuikin Sheilan juonivan ja kostavan ilmeen näyttämiseen.  Nyt sitten tämä juhannuksen jälkeinen viikko näyttääkin menevän nuorten tylsien juttujen vatvomiseen. Siis minusta tuo Electra, Will, JR, Dylan on ihan puuduttava kuvio. Ei kiinnosta yhtään, miten noille menee ja mihin päätyvät. 

Kaiken lisäksi nuo nuorten suhdekuviot on ollut esillä jo niin tuskastuttavan kauan. Tänään taas jauhettiin lisää Dylanin asumisista ja Will ja R.J. kävivät jo toisiinsa kiinni 🥱

Vierailija
7577/7585 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Perjantainen jakso loppuikin Sheilan juonivan ja kostavan ilmeen näyttämiseen.  Nyt sitten tämä juhannuksen jälkeinen viikko näyttääkin menevän nuorten tylsien juttujen vatvomiseen. Siis minusta tuo Electra, Will, JR, Dylan on ihan puuduttava kuvio. Ei kiinnosta yhtään, miten noille menee ja mihin päätyvät. 

Dallasin JR?

Vierailija
7578/7585 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.

Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.

Kovin on pliisua Taylorin rakkaus ja kehonkieli Deaconia kohtaan, Ridge on tavoiteltavissa mielessään. Tuo sarja on aina perustunut Brooken ja Taylorin kilvoitteluun ylimaallisen tavoiteltavaa Ridgeä kohtaan, niin nytkin. Soppahan siitä syntyy jos Ridge on pitkään niin kiinnostunut Taylorin asioista. Brookella on nyt tosin pääasiana mielessä käydä ilkeilemässä ja syyttämässä siskoaan varkaudesta jne. Sillä välin saattaa tosin Ridge ja Taylor taas lähentyä.

Vierailija
7579/7585 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brookena alkaisi ärsyttää kun miehensä vatvoo liikaakin Taylorin ja Deagonin suhdetta, on mieltä ettei Deagon ole sopiva Taylorille, kuka olisi Ridgen mielestä, no ei kukaan muu kuin hän. Kolmiodraamaa tulee taas pukkaamaan.

Toisaalta Brooke voi olla tyytyväinen kun Taylor on rakastunut Deaconiin eikä hänen mieheensä.

Taylor ei ole vain rakastunut vaan hän rakastaa Ridgeä ja samoin Ridge jo Brookellekin tunnusti miten Taylor on hänelle aina läheinen, toisin sanoen myös rakastaa Tayloria mutta aina päätyy viekoittelevaan ja seksillä kiinni pitävään Brookeen lopulta. Deaconista ei lopulta ole kukaan muu kuin Sheila kiinnostunut mutta Deacon käy nyt kuumana Tayloriin, onhan hän kuin miehelle korkean tason status, Ridgen ex-vaimo ja lasten äiti. Saas nähdä mitä se Sheila keksii näiden kahden varalle, tai oikeastaan Taylorin varalle lähinnä.

Vierailija
7580/7585 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler tulevaisuudesta.

 

Kun tuossa joku spekuloi paluuta vanhaan kolmiodraamaan Ridge, Brooke ja Taylor niin ei tapahdu enää! Vähän toki Ridge sekaantuu asioihin, vaan jenkeissä fanit ovat 100% kyllästyneet vatkaamaan tuota samaa kuviota! Vaativat tuotannolta seuraavanlaisia muutoksia sarjaan:

Kolmiodraama loppuun käsitelty. Taylorille oma uusi mies.

Paluu vanhaan kunnon juoneen, jossa aikoinaan oli Spectran muotitalo vastaan Forresterit.

Juonikuvioita seuraavalle sukupolvelle, eli Brooken, Ridgen, Taylorin ja Katien nyt jo aikuisille lapsille.

 

Ja mitäs meillä on nyt menossa: Taylor ja Deacon. Katiella oma kilpaileva muotitalo josta tuleekin oikein kunnon draamaa jatkossa ja "nuoriso" on näiden suhdedraamojen keskiössä.

Voidaan siis olettaa, että jatkossa ei enää palata loppuun kaluttuun luuhun Ridge ja naiset 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi