Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on pitkä jono naisten vessaan ja vieressä on inva wc/lastenhoitohuone vapaana, kuka jättää mahdollisuuden käyttämättä?

Vierailija
12.09.2022 |

Siinä se kysymys tulikin. Tuli hassu tilanne eräänä, kun naisten vessan jonossa oleva (pitkä jono) jätti käyttämättä vapautuneen inva/lastenhoitohuone wc:n. Henkilö mainitse jotenkin niin, että ei hänellä niin kova hätä ole ja viittasi inva wchen ja me muut jäätiin hölmönä katsomaan, että hetkonen. Hän siis ei poistunut jonosta ja perässä oleva sitten meni inva vessaan, josta tulikin ulos paljon ennen kuin tämä kieltäytyjä edes pääsi jonosta itse vessaan.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii? Toiset osaa mennä ajoissa jonoon, toiset menee vasta kun on tulossa housuun.

Vierailija
2/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on inva/lastenhoitohuone ja joku joka oikeasti sitä tarvitsee voi olla nurkan takana ja ompa sit kiva itse täysin terveenä odotuttaa jotakuta joka tarvitsee erikoistarpeet huomioidun tilan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän, jos on vapaana. Ihmiset sekoittavat inva-wc:n ja invapysäköinnin :D järjenkäyttö sallittu.

Vierailija
4/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen väärinkäsitys.

Oikeasti siis invavessat ovat kaikkien käytössä. Rullatuolin kuva tarkoittaa vain että ne ovat tilavia yhden hengen koppeja.

Invojen parkkipaikat taas ovat sallittuja vain vammaisille joilla on tunnus.

Vierailija
5/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on inva/lastenhoitohuone ja joku joka oikeasti sitä tarvitsee voi olla nurkan takana ja ompa sit kiva itse täysin terveenä odotuttaa jotakuta joka tarvitsee erikoistarpeet huomioidun tilan..

Invavessa on tarkoitettu kaikille.

Vierailija
6/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä invalidikin voi odottaa vessaan hetken. Ei invavessat ole terveiltä kiellettyjä, vaan niissä on invalidien helpompi asioida. Useassa kaupassa esim. on ainoastaan invavessat jotka ovat siis ihan kaikille tarkoitettuja.

Vierailija
7/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niitä saa käyttää, kuka vaan vessaa tarvitsee. Ei ne mitään pyhättöjä ole.

Vierailija
8/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän, jos on vapaana. Ihmiset sekoittavat inva-wc:n ja invapysäköinnin :D järjenkäyttö sallittu.

Ja sit sä vingut kun se housuun paskonut inva haisee - kun sun takia ei ehtinytkään vessaan ajoissa.

Järjenkäyttö on sallittua sullekin.

Vierailija
9/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin tuota invaa kukaan tarvitsee. Minusta yhtä hullua terveiden ihmisten joutua jonottamaan turhaa. 

Vierailija
10/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti vapaana, kunnes invahenkilö/äiti lasten kanssa nähdään saapuvan kohteeseen:)

Vierailija
11/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina invavessassa. Tosin olen hyvin nopea kävijä eli tuskin käyntiäni edes kukaan noteeraa. En tuuskaa ja hinkkaan siellä puolta tuntia.

Vierailija
12/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksuna ottanut muksun mukaan jonoon, jos vain minulla hätä. Sit voin taaperon kanssa mennä sinne lastenhoitohuoneeseen jonon ohi.

Vierailija
13/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain invavessoja. Muihin en edes mene.

Vierailija
14/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käytän tarvittaessa tyhjää vessaa.

Vierailija
15/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksuna ottanut muksun mukaan jonoon, jos vain minulla hätä. Sit voin taaperon kanssa mennä sinne lastenhoitohuoneeseen jonon ohi.

Et sä siihen lasta tarvitse. Jos se vessa on vapaa, voit rauhassa marssia tyhmien jonottajien ohi sinne.

Vierailija
16/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saa käyttää,mutta jos siihenkin tulee jono ja se invalidi/lastenhuonetta tarvitseva tulee, niin se pitää päästää ennen muita. Kerran näin kävi ja ihmiset käski tylysti sen invalidin vaan odottaa vuoroaan.

Vierailija
17/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa käytän inva wc. Käyttö sallittu kaikille.

Sitä paitsi ei se " invatarvekaan" aina päälle päin näy. Voi olla vaikka suolistoavanteen vaihto, tms.

Vierailija
18/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tottakai invavessaa, jos se on vapaana. Myös miesten vessaa, naisena,jos se on yhden hlön vessa ja kukaan ei ole sinne menossa. Naisten vessaan on usein jonot, niin maalaisjärkeä saa käyttää myös vessojen suhteen. 

Vierailija
19/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit sä vingut kun se housuun paskonut inva haisee - kun sun takia ei ehtinytkään vessaan ajoissa.

Järjenkäyttö on sallittua sullekin.

Miksi ihmeessä inva-vessaa tarvitseva paskoisi housuun sen enempää kuin muutkaan??

Vierailija
20/160 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen asti vapaana, kunnes invahenkilö/äiti lasten kanssa nähdään saapuvan kohteeseen:)

Ei se invaliidiuskaan yleensä tarkoita sitä, että vessaan olisi päästävä just sillä millisekunnilla. Toki päästän ohitseni jonossa, mutta jos joku siellä vessassa on jo sisällä niin kyllä se inva ja äitikin varmaan voi pienen hetken odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän