Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka nousette junassa 10 min ennen saapumisaikaa käytävälle

Vierailija
20.09.2023 |

Haluaisitteko päästä junasta ennen asemaa, vai mistä tuo tapa tulee? Kun en ole huomannut, että koskaan olisi päästetty ulos vasta kuin asemalla.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla valmiina hyvissä ajoin :)

Vierailija
2/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan joskus vasn seisoa pitkän matkan jälkeen ja omalla paikallaan seisominen näyttää vielä typerämmältä. Rauhallisiin aikoihin köyn ravintolavaunussa kahvilla ja valitsen seisomapaikat mutta harvoin pääsen liikkumaan rauhallisiin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nousta verryttelemään jalkoja, muuten ei pääse junasta pois. 

Vierailija
4/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtymisriitti. Anna ihmisten olla ja tehdä, miten tykkäävät.

Vierailija
5/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on istunut monta tuntia putkeen niin johan siinä jalat nukkuu. Pakko herätellä ennen määränpäätä, kun laiturilla on pakko liikkua ripeästi massan mukana.

Vierailija
6/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii syödä eväitä siinä käytävällä, että jaksaa sitten lähteä junasta.

Vierailija
7/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan löntysteleviä ihmisiä niin haluan varmistaa että olen ensimmäisten joukossa menossa ulos, junasta tulee ulos sellaista hortoilijaa ja river dance -porukkaa että hyvä kun ei tule aivosyöpä jos sellasten taakse jää

Vierailija
8/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas murheet aloittajalla. 

Vierailija
9/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junat pysähtyvät nykyään niin lyhyesti, että on parempi olla hyvissä ajoin valmiina.

Vierailija
10/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sellainen ahdistuja, että kerään kaikki kirpputori valmiiksi hyvissä ajoin ja puen ettei varmaan mitään unohdu ja ehdin ajoissa hypätä junasta.

Pelkään että jotain unohtuu tai että juna jatkaa matkaansa ilman minua.

En tiedä mistä tällainen pelko kumpuaa, mutta eipä siitä haittaakaan ole. Kivasti ehtii katsella maisemia ja metsän muuttumista kaupungiksi.

Vierailija
11/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junat pysähtyvät nykyään niin lyhyesti, että on parempi olla hyvissä ajoin valmiina.

Ovi ei silti aukea kuin vasta pysähdyttyä.

Vierailija
12/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteellisen tutkimuksen jälkeen olen huomannut että junan käytävä matkustaa useimmiten samalle asemalle kun sen penkit. Tämän johdosta olen todennut että voin olla ihan kummalla huvittaa.

Vierailija
13/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metrot menee ainakin niin huimaa vauhtia nykyään, että kyytiin on vaikea hypätä kun läimäävät vaan ovet kiinni.

Vierailija
14/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään aina, mutta joskus, voi olla junanvaihto tai vaihto bussiin, jolla matka jatkuu. Ei täältä pussin perältä mene joka paikkaan suoria yhteyksiä. Silloin on hyvä olla valmiina, koska vaihtoaika voi olla lyhyt, ja silloin ei halua jäädä jonkun lastenvaunujen kanssa tupeksivan mamman tai rollaattori-papan taakse.

Vierailija
15/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se joskus hauskaa kun laivalla hätähousulauma jonotti maihinnousua ovella.

Mutta olivatkin lopuksi väärällä puolella laivaa. Sieltä sitten rynnimään oikealla ovelle.

Vierailija
16/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn muualle kun olen kyllästynyt jo ärsyttävään virustoveriin.

Vierailija
17/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka vaihto ja en halua kuppaajien motittamaksi. Jotkut ovat niin törkeitä, että jäävät ovien ja portaiden eteen vaihtamaan kuulumisia tai tuijottamaan kännykkäänsä eivätkä ole huomaavinaan muita ihmisiä.

Vierailija
18/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan päästä jo seisomaan, kun on pitkään joutunut istumaan. Tykkään siirtyä junan eteiseen ja katsella maisemia, jos pääsen siihen oven ikkunan lähelle. Jatkuva istuminen ei ole terveellistä. Useamman tunnin matkoilla lähden käymään mahdollisimman kaukana olevassa vessassa ja jumppaan siellä hartioita ja monesti jään vielä siihen käytävällekin vähäksi aikaa seisoskelemaan.

Vierailija
19/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä jotka haluaa jo ylös istumasta ja otan tonnin painavan laukkuni jo esiin.

En tiennytkään että siihen pitää AP:lta kysyä lupaa 😂🤣

Vierailija
20/122 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää päästä taksiin ennen muita.